13. kapitola - Maxův plán

1.4K 167 29
                                    

O několik týdnů později už to ale nevydržel Max, který se mu stal hodně dobrým přítelem, a bouchl školními věcmi na stůl v jídelně naproti Harrymu. Ten sebou polekaně škubl a zvedl k příteli pohled.

„Mám toho dost!" vyjekl jindy vysmátý mladík. „Vždyť tímhle tempem z tebe za chvíli bude chodící mrtvola, Harry!" rozhodil rukama, než se sesunul se žuchnutím naproti černovláskovi, který se rýpal v jídle.

„Jsem v pohodě," zamumlal Harry a znovu sklopil oči k jídlu.

„Ne, to teda nejseš! Ze začátku jsem si myslel, že budeš v pohodě, když si překecal Feltona k pokračování, ale-!"

„Musíš tak křičet?!" zasyčel Harry.

„Musím!" odsekl Max. Poté ale hlas opravdu ztišil. „Od té doby, co jsi Feltona viděl v tom klubu, jak se mucká s jiným, seš úplně na hovno. Nezlob se na mě za ten výraz! Skoro nejíš a ploužíš se jako bez života. Uvědom si konečně, že tohle si mu nabídl sám. Jen sex, nic jiného," pokrčil Max rameny. Následně si povzdechl nad Harryho výrazem. „Ty seš případ..."

Harry naštvaně odhodil příbor, až omáčka trošku, která rozhodně neměla zdravou barvu, vyšplouchla na stůl. „A co mám asi dělat? Už jsem ti to říkal několikrát, nemůžu se ho vzdát! Na to ho mám... víc než jen rád."

„Ale on tě ničí, Harry. Nerad to říkám, ale je to pravda. Že kašleš na školu víc než já, to by se dalo přežít, ale vždyť ty se skoro neusměješ," zavrtěl hnědovlásek hlavou. „Vím, že to nerad slyšíš, ale já tě mám taky rád. Jako kamaráda. Líbíš se mi, to nepopírám, ale ty máš Feltona, tak to respektuju, ale... Nemůžu se dívat na... tohle," zašavloval Max rukama před sebou, aby poukázal na celou Harryho osobu.

Už mu to řekla i Hermiona, aby se na blonďáka teda vykašlal, že za to nestojí. Že se najde jiný způsob, jak ho dostat na ministerstvo. Harry totiž našel doma Thomasův vlas a tak ho poslal Mie, jestli s ním něco zmůže. A ona zmohla. Našli shodné DNA s Malfoyovými a dokonce i s Beth. Ministr byl překvapen, ale zakázal to Malfoyovým říct, dokud Thomase nedostanou do světa kouzel. Což se ukázalo jako těžký úkol. Jako první se blonďákovi totiž měl přiznat Harry, že je čaroděj a to on udělat nechtěl, protože věděl, že tak možná Thomase navždycky ztratí.

„Víš co? Mám nápad," vytrhnul ho z přemýšlení Max a tak k němu Harry znovu zvedl pohled.

„Jaký..."

„Já bych teda měl dvě varianty, ale myslím, že ty svolíš jen k té jedné," ušklíbl se mladík, až Harrymu přejel mráz po zádech, co zase vymyslel.

„Tak už to vyklop. Leze to z tebe jako z chlupatý deky," převrátil Harry očima.

„No, vzhledem k tomu, že vy dva jste si vzájemně povolili vše a dohodli se mít spolu jen sex bez citů a já nevím, co všechno v té vaší úmluvě padlo, tak... Mě prostě napadlo... Když on může spát s jinými, a jakože on to opravdu dělá, co takhle udělat to samé?"

Harry zavrtěl nechápavě hlavou. „Kam tím míříš?"

„Taky se s někým vyspi," cukl nevzrušeně Max rameny.

„Ty si zešílel!"

„Ne, to fakt ne, nemyslel jsem totiž jen tak s někým, ale se mnou," ušklíbl Max. Dřív, než stačil Harry ale odpovědět, zastavil ho zdviženou dlaní a pokračoval. „Nebo bude stačit pomuckat se několikrát na veřejnosti a ono se to k Feltonovi donese anebo přímo před ním. Líbat se se mnou snad zvládneš, ne?" svraštil mladík obočí.

Černovlasý nevycházel z údivu, kde se to plány v Maxově hlavě berou. „A k čemu mi to bude?" otázal se zvědavě nakonec, ačkoliv to celé znělo až absurdně. Prostě šílenství bez nějaké kladné odezvy.

Max převrátil očima, jako by byl Harry úplně tupý. „Tobě taky všechno říkat jako dítěti. Asi zjistíš, jestli i jemu vadí, že ty spíš s jinýma, ne? Nikdy takhle dohodnutý sex neměl a podle svých zkušeností myslím, že mu to vadit bude. Vrací se za tebou už nějaký ten pátek, myslíš, že se něco uvnitř něho nezměnilo?" povytáhl mladík obočí.

Harry pokrčil rameny. „To já nevím," zamumlal, ale i tak se nedokázal ubránit vtíravým myšlenkám, co je na tom pravdy. Kdyby předstíral, že má něco s Maxem a výsledek by byl pozitivní... „Spát s tebou ale nebudu."

Max naoko ublíženě zasyčel. „To nějak přežiju. Své zlomené srdce si půjdu zaléčit jinam. Záplaty jsou to nejlepší, co existuje."

„Blbečku," zasmál se po dlouhé době Harry. Ten Maxův plán se mu totiž začínal líbit. A navíc by mohl klapnout. Jen si teda neuměl představit, co bude dělat, když si toho Thomas ani nevšimne anebo mu to vadit nebude.

„Takže?" zeptal se nadšeně Max. Byl to prostě herec a podle Harryho na medicínu nepatřil.

„Jo, jdu do toho. Buď získám všechno anebo odejdu úplně s prázdnou," pokroutil hlavou a sledoval Maxův široký úsměv.

„Tak se mi líbíš," zavrněl Max a přitáhl si k sobě svoje učebnice, kterými když přišel, prásknul na stůl. „Domluveno. Vyzvednu tě po škole, miláčku, půjdeme k tobě domů hezky spolu, co říkáš?" zvedl se od stolu s širokým úsměvem.

Harry potřásl hlavou. „Zapomeň. Můžeš mě jen doprovodit."

„A dostanu polibek na rozloučenou?"

„A proč, když tam Thomas nebude?"

Max převrátil očima. „Fajn, lásko! Tak po škole, měj se," vlepil mladík na Harryho tvář rychlou pusu, načež zmizel z jídelny.

Výsledek byl patrný okamžitě. V jídelně to podivně zašumělo. A to si myslel, že vysokoškolský život je anonymní. No, asi moc ne.

___________________

Ahoj!

Další kapitola a to jsem si myslela, že ji zase nenapíšu tenhle víkend. Ale vynasnažila jsem se, tak snad jste za výsledek rádi. :D

~Matthew~

The Hardest Decision || DrarryKde žijí příběhy. Začni objevovat