Capitolul I

77 8 0
                                    

-POV -Ivy-

Era ora 07:00 a.m. Intr-o ora trebuia sa fim la liceu iar ea nici nu s-a trezit. Doamneee, fata asta doarme ca un purcel. Ar trebui sa ma duc sa o trezesc, altfel iar lipsim de la latina si eu nu mai vreau iar alta absenta. Deschid usa incet, si o vad cu picioarele pe perete, cu capul in jos si cu gura deschisa. Ma duc langa ea si incep sa o zgudui.

-Sky, Sky, trezeste-te! E 7 si ceva. In mai putin de o ora avem latina si iar tipa aia la noi.

-Mami, mai lasa-ma sa dorm putin. Tu pregateste-mi sarafanul. mormaie Scarlet.

-Iar crede ca-s Lexy .. spune eu si ii torn apa pe fata.

-Ce dracu?? Ivy, ce te-a apucat, esti nebuna??

-Ai 15 minute sa fii gata. Baietii ajung in 20 de minute. Nu mai intarzii eu la scoala sa fac absente ca esti th putoare.

-De cand iti pasa tie de scoala? spune ridicandu-se in picioare si uitandu-se cu o spranceana ridicata la mine.

-De cand vreau o diploma!? Acum hai! Spala-te, imbraca-te si ne vedem jos. spun si ies din camera.

Oh, da! Nu m-am prezentat. Eu sunt Eveline Payne, dar mi se spune Ivy. Am 18 ani, par blond, ochi caprui, 1.63 inaltime. Sunt o fire nebuna de fel dar serioasa cand trebuie. Iubesc sa fac rap de cand ma stiu si sa cand la chitara. Un advertisment: nu ma enerva! Daca o faci, nu raspund eu pentru coastele tale rupte, sunt antrenata. Cum de ma bat, scuze, cum de bat atat de bine? Veti afla mai incolo. Putoarea de mai devreme se numeste Scarlet Fox, dar i se zice Sky. E cu cateva luni mai mica decat mine dar inca are 17 ani, parul saten inchis, ochii ei sunt turbati rau ; din exterior spre interior sunt negrii, albastrii, verzi , galbeni, rosii, caprui, 1,65 inaltime. Ea e la fel de nebuna ca mine, poate chiar mai mult, de-aia o si consider sora mea. Tot ce are in cap e sa se distreze si alte prostii. Adora sa cante la pian dar si vocal si e cu adevarat talentata. Nu degeaba suntem eleve in clasa a 11-a la Celia Cruz Highschool of Music, din Bronx, New York. Noi si baietii din gasca suntem pacostele liceului, lumea spune ca doar ne place sa parem duri, but little do they know. De ce suntem asa duri? Doua cuvinte: Codul Asasinilor. Ce-i asta? "Codul Asasinilor" sunt niste reguli pentru cei care fac parte din benzile de asasini si spioni, cum ar fi banda noastra, Dragons. Nu degeaba lui sefu' i se zice G-Dragon. Rolul nostru e sa ii eliminam pe cei care sunt impotriva codului sau nu-l respecta, asta dupa ce scoatem de la ei ce mai avem nevoie ca sa ii dam afara din peisaji si pe altii. In general, cum suntem noi, cei care se ocupa de chestiile astea sunt copii de la casele de copii. Eu si Sky ne-am fost alaturi inca de cand ne-am trezit la orfelinat, nefiind dorite de parinti, din cate stim noi. In fiecare an, sefii benzilor iau cate 2 copii in care vad niste potentiali asasini/spioni si ii cresc si antreneaza sa lupte si sa foloseasca armnele. In urma cu 13 ani norocoasele am fost noi fiind luate de GD. Mai multe veti afla pe parcurs.

Dupa fix 15 minute de cand am plecat din camera ei, Scarlet coboara. Minune! Avea parul prins in coada, machiaj natural, un tricou negru simplu, o pereche de blugi negrii, Vansii ei preferati Old School, geaca de blugi si inelele ei ciudate. Eu avea parul lasat pe spate, o fusta visinie, dres negru ghete negre cu putin toc si uniforma pe care Sky mai niciodata nu o avea si un sacou.

-Uniforma? o intreb eu chiar daca stiam ca tot nu o sa si-o ia stiind canu avem ora cu diriga.

-Mi-a ramas mica.

-De ieri?

-Sis, sunt fata. Bombele mele cresc in fiecare zi. spune cu un zambet prostesc pe fata.

-Nu esti reala, Doamneee!

-Ba sunt reala. Doar nu sunt patrayul lui -1! spune si incepe sa rada singura la gluma ei.

Assassin's Code: I. My Mission Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum