Capitolul II

55 7 0
                                    

-POV -Ivy-

Am ajuns acasa pe la 13:30. In 7 ore jumate trebuia sa fim la pasaj, aveam destul timp. Sky spusese ca se duce sa faca un dus si posibil sa doarma dupa. Eu am stat in sufragerie si m-am uitat la un film cu James Bond. Nu stiu cum am adormi, dar cand m-am trezit era deja 20:00. FUCK! Am fugit repede si m-am schimbat. Purtam un top argintiu fara maneci si pe gat, o fusta neagra mulata pana deasupra genunchilor, botine argintii si geaca de piele neagra. Eram data cu fond de ten, putin rimel, tus si creion negru, pe pleoape aveam fard argintiu iar deasupra arcadei negru, gloos roz si parul lasat pe spate. Scarlet! Nu am trezit-o, iar intarziem clar. Fug la ea in camera si raman socata. Era gata! Purta bluza eu preferata neagra transparenta cu imprimeu de trandafir si pe care scria "Live life in full bloom", blugii albastrii taiati, dres negru tip plasa, botine negre cu imprimeu de trandafir si bomber negru scurt. Era daca cu fond de ten, rimel, fard de culoarea pielii cu sclipici, ruj rosu, parul in coada si pentru ca ea are doua gauri date in urechea stanga avea un cercel negru si unu cu trandafir.

-Hello, sexy balamuc! Spune zambind la mine.

-BELEAAA! spunem amandoua in cor apoi chicotind.

-Pai hello si tie! Cum de esti gata? :))

-Pai nu m-am mai culcat si am cantat putin pe aici si ... atat spune si se opreste.

-Siii ... ?

-Am ... stii tu ... am vorbit cu ... un amic si mi-a zis ca o sa fie si el la pasaj, ca poate ne vedem pe acolo si cam atat.

-Aha, si care sunt sansele ca acel amic sa fie Lay? spun chicotind

-Paaai ... 99 la 100, poate ... spune rosind

-Macar stiu ca ma intorc singura acasa, spun si radem

-Si Mark?

-Ce e cu el? intreb putin trista

-Pai, voi formati un cuplu, ai putea sa stai cu el ... nu?

-Ne-am certat iar acum cateva zile ...

-Nu stiam, scuze ..

-E ok, nu o sa stau suparata. Asta-seara ne distram.

Cum zic asta, Namjoon imi da mesaj ca au ajuns, iar noi coboram.

-OMFG!! exclama J-Hope cand ne vede. Aratati atat de DOPE!!

-Voi v-ati hotarat sa lesinati tot pasajul, nu? intreaba Jimin

-Nici voi nu aratati rau, spune Sky aranjandu-i gulerul de la camasa lui Jackson si mai deschizandu-i un nasture, acesta rosind

-Stai, femeie, ca ma dezbraci! exclama acesta iar noi chicotim

-Mark si Jin? intreb eu

-Mark a spus ca nu vrea sa vina, era suparat, iar Jin a zis ca ramane cu el ca sa-i tina de urat, imi spune Namjoon

-Aha ... spun uitandu-ma in jos

-Eu zic sa mergem, fetele din Wolfs o sa fie in rochii mini. Toate! se entuziasmeaza Suga.

-Hei, Hobi, Gigi nu vine? il intreb eu vazand ca iubita lui nu e in masina

-Nope, nu asta seara. Are niste treaba, stii ce zic. imi raspunde el, iar eu dau din cap intelegand ca era iar vorba de un transport.

-Urcam in masina si la 21:55 eram acolo. Muzica era data la maxim, unii dansau, altii pariau pe cine o sa castige la cursa, iar altii chiar faceau battle de dans sau cantat. Toti se uitau la noi, iar noi mergeam de parca am fi fost niste fotomodeli si fotomodele. Stiam ca GD v-a fi la bar, tinand-o de talie pe Lexy, iubita lui si asa-zisa noastra mama, spunand glume proaste.

Assassin's Code: I. My Mission Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum