-POV -Ivy-
-Oh, haide, Scarlet, mai repede. ii spun eu dragei mele prietene care se dadea cu ruj in oglinda dubitei in care trebuia sa intram. De ce, Dumnezeule, te dai cu ruj macar? O sa ai o masca!
-Stai, stai, stai. Si ce daca o sa am o masca? Trebuie sa arat bine cand omor oameni. spune ea asezandu-se langa mine, in spatele soferului, adica lui Jin.
-Sunteti gata? Arme, costume, masti, tot? intreaba Namjoon.
-Da! Gata! spunem noi simultan.
-Bun. Let's do this!
Am mers ceva kilometrii pana am ajuns la depozitul unde aveam sa facem 'curat'. GD ne-a explicat ca la depozitul asta sunt niste mexicani care nu stiu sa isi vada de treaba lor si le cam place sa umble prin America pentru a ne cauta fix pe noi. Nici GD nu stia motivul. Dar din fericire, i-am gasit noi inainte. L-am strans pe Mark de mana tot timpul, iar el mi-a soptit ca totul o sa fie bine. Ajungem la depozit si Jin opreste masina punandu-si si el masca. Siii, hai sa incepem.
-Jimin, opreste toate camerele de supravechere de pe strada asta si de pe cele din apropiere, dar si pe cele din depozit. Jin, tu opreste toti senzorii de miscare si alarme. J-Hope, du-te dupa arme. Jackson, ia cutitele. Suga, tu si Mark o veti lua inainte sa patrulati zona. Ivy si Scarlet, veniti cu mine. ne face instructajul Namjoon.
Ne luam armele de care avem nevoie si cutitele pe care le punem pe sub vestele antiglont, in ghete si unde mai puteam in caz ca ramaneam fara gloante. Ma mai uit la Mark o ultima data inainte sa plece cu Suga sa verifice zona de afara. Asteptam semnalul de care aveam nevoie ca sa stim ca putem intra, iar la 5 minute l-am primit. Namjoon deschide usa si intram tip-til inauntru. Era un hol, nu lung. Dar cand ajungem la usa din fata, se aud voci. Iar atunci am stiut ca aveam sa impuscam niste tipi rai. Namjoon sparge usa, iar impuscaturile incep. Erau vreo 7 tipi acolo, iar eu am impuscat 3. Namjoon 2 si Sky 2. In spatele nostru ii auzim pe Mark si Jackson care au venit sa ne acopere. Mergem mai departe sa verificam si iar se auzea zgomot. Aceea sigur era camera principala a depozitului unde sigur se afla si Garcia, Alberto Garcia, seful tipilor astia. Fara sa mai ezitam, Namjoon iar sparge usa, trebuia doar sa o atinga cu un deget si cadea oricum, si incepem sa impuscam tipii care erau acolo ascunzandu-ne unde puteam. La un momentdat, cand cei de pe scara erau morti si mai ramasesera doar vreo 14-15 tipi jos, o aud pe Scarlet cum spune ceva.
-Arhhh, sa ii ia dracu pe nenorocitii astia.
-Scarlet, stai!! strig eu dupa ea, dar incapatanata nu aude.
Scarlet isi scoate pistoalele si incepe sa impuste tipii unde apuca. Mai erau doar 3 tipi iar ea ramasese fara gloante. A inceput sa alerge spre ei scotand cutitele si taiand doi dintre tipi la picioare, acestia cazand, si urmand sa fie impuscati de Jackson si Mark. Ultimul care mai era in picioare, ajunge cu un pumnal in inima, pe care l-a aruncat Scarlet.
-Haideti, inca nu am terminat. spune Scarlet
-Cum adica? intreaba Namjoon.
Scarlet arata cu degetul spre un birou pe care nu l-am observat pana acum. Namjoon se duce la birou, iar de sub el scoate un barbat scund, cam de inaltimea mea. Acela era Garcia.
-Va rog sa ma crutati! Va rog .. se milogea el.
-Taci si sa vorbesti cand isi spunem noi daca vrei sa ramai cu limba in gura. il ameninta Namjoon, acesta doar dand din cap repede.
Mark il ia si il leaga de un scaun, Jackson de maini si Namjoon de picioare.
-Am auzit ca ai strans niste bani in drumul tau din Mexico pana in New York. Unde sunt? il intreb eu?
CITEȘTI
Assassin's Code: I. My Mission
FanficOamenii mint. In general ca sa se protejeze pe ei insisi. Dar ce se intampla cand o fac ca sa apere tot ce le-a mai ramas? Si daca acest lucru pune in pericol tot ce iubesc? Scarlet nu este o fata obisnuita de oras. Ea si prietena ei, Eveline, au...