Capitolul IV

66 7 0
                                    

-POV -Ivy-

Mark a hotarat sa mergem la ei acasa pentru ca Sky iar disparuse, nici nu raspundea la telefon, iar cheile casei noastre erau la ea. Am intrat in camera lui si i-am spus ca merg sa fac un dus. Mi-a dat un tricou de-al lui care mie imi venea ca o rochie si am plecat la baie. Apa calda curgea pe corpul meu, dar nu se putea compara cu atingerile lui Mark. Singurul lucru la care ma puteam gandi acum era el, in seara asta, cantandu-mi. A fost perfect. Mi s-a parut ca aud usa deschizandu-se, dar nu o bag in seama. Dintr-o data simt doua maini care ma cuprind de la spate si niste buze fierbinti care imi sarutau gatul, muscandu-l din cand in cand. Stiam cine era. Ma rasucesc spre el sarutandu-i buzele, el lipindu-ma de peretele rece, multi fiori trecandu-mi prin tot corpul. Imi cuprinde fesele cu ambele maini si ma ridica de la sol, eu viind nevoite sa imi incolacesc picioarele in jurul lui. Imi saruta pieptul in timp ce eu ii lasam mici zgarieturi pe spate. Il simt cum intra usor in mine. Eu gem de placere si il trag usor de par ca sa iti ridice capul sa ma sarute. Mareste ritmul si in acelasi timp se uita in ochii mei cu fruntea lipita de a mea.

-Esti doar a mea, Ivy, doar a mea ...

-Mark ... incep eu sa ii gem numele printre gurile de aer pe care le mai luam.

Incepusem sa ii gem numele de mai multe ori cand am simtit ca acum facea miscari de dute-vino mult mai rapide si ca ma trangea de fese foarte tare. Ma simteam in al noualea cer de fiecare data cand eram cu el. Nu mai rezistam mult nicunul. L-am simtit cum isi da drumul, si asa am facut si eu. Acum amandoi respiram sacadat si nu mai aveam nicio forta. Ma saruta scurt si imi sopteste gafaind ca ma lasa sa imi termin dusul, isi ia un prosop si pleaca. Era imposibil baiatul asta. L-am ascultat, dupa care mi-am luat tricoul lui pe mine si am intrat in camera. Credeam ca nu era asa obosit, dar el deja adormise. Arata asa dragut, ca o prajiturica. Mi-am scos aparatul Instax din geanta si i-am facut o poza, nu m-am putut abtine. Pun camera inapoi in geanta, iar cand m-am intors spre el era cu ochii intre-deschisi.

-Scuze ... ii spun pupandu-l pe obraz.

-Vino aici, imi spune si ma strange la piept, la scurt timp adormind si eu.

Dimineata am fost treziti de tipete si urlete. Cat balamuc poate fi in casa asta. Il vad pe Mark cum se trezeste asa ca ma urc pe el si il sarut.

-Neata si tie, raza de soare! spune si imi zambeste somnoros. Ce dracu se aude? intreaba auzind cum ceva se loveste de perete.

-Nu stiu ... hai sa vedem

Mergem in camera de langa care era a lui Jackson. Toti erau deja acolo, iar Hobi si iubita lui, Gigi, radeau impreuna pe sub mustata.

-Ce se intampla? intreb eu

-Uita-te singura! imi zice Gigi care avea lacrimi in ochi de la ras.

Am vazut-o pe Scarlet care avea o lampa in mana si era intr-un tricou larg si mare, probabil al lui Jackson, iar Jackson era in partea opusa a camerei numai intr-un prosop, cu doua pahare sparte langa el si un scaun rupt.

-Nenorocitule, ai profitat de mine!

-Ba nu, nebuni, erai bâtă de beata si te-am adus acasa. Doar nu era sa te las lesina pe acolo.

-Minti! spune si arunca cu lampa aproape nimerindu-l in cap, daca nu se apleca. Sunt imbracata in hainele tale, tu esti gol si asta rezulta ca tu m-ai schimbat.

-Sunt gol pentru ca am fost la dus, femeie! Si doar nu era sa dormi in hainele de strada. Eu te-am ajutat!

-Dobitocule! si cand sa mai arunce cu ceva in el ma bag in fata ei si o opresc.

-Wooow, gata Hercule, calmeaza-te. A incercat doar sa te ajute. Te-a adus doar ca sa dormi. Acum, cere-ti scuze!

Si desi inca se uita urat la el, isi cere scuze, Jackson acceptandu-i-le. Parca ar fii copii mici. La cateva secunde, urca Jin din bucatarie.

-Ce mama dracului ati facut aici???

-NIMIC! spun Jackson si Scarlet in acelasi timp.

-Jackson, fii gentleman si du-te tu si ia matura. ACUM!

-Dar ea a aruncat, nu eu!

-Si o sa mai arunc daca mai comentezi! spune Sky ridicand mana la el.

-Offf, masa e gata. Haideti! ne anunta Jin iar noi il urmam jos in bucatarie.

Mirosea a clatite cu ciocolata. Preferatele mele! Dar, ghinion, clatitele nu mai erau. Dar in schimb, GD era acolo. Ce face el aici?

-Salut, copii!

-Hmmm ... buna si tie. Ce faci aici? intreaba Namjoon rupand tacerea

-Pai am simtit miros de clatite si a trebuit sa vin neaparat sa gust.

-Ai simtit de la tine de acasa? intreaba Jimin, GD facand doar "mhm"

-Si adevarul? spune Jin

-Adevarul nu cred ca o sa va cam placa ...

-Spune!! ii 'ordona' J-Hope.

-Paaai ... stiu ca v-am zis ca aveti liber pana pleaaa fetele ... dar as cam avea nevoie de voi pentru ceva, deci trebuie sa veniti sa va antrenati ...

-CEEE!!! exclamam toti in cor

-GD, frate, de 9, chiar 10 ani muncim in fiecare zi. Am avut doar vacante de cate o saptamana de 3 ori pe an. Nu zic ca nu imi place ceea ce fac pentru tine, dar nu stii cat de obositor e! spune Mark.

-Stiu, stiu, dar dupa ce pleaca fetele o sa aveti pauza. Si dupa o sa aiba si ele, promit! Acum eu trebuie sa plec, ma cheama datoria. Si .. imi cer scuze ... spune si iese pe usa.

Jin a facut iar clatite, ne-am uitat la un film, am fost si la cumparaturi cu Mark, Sky, Hobi, Gigi si Namjoon. Am fost acasa la mine si la Sky ca sa ne luam lucrurile pentru antrenament pentru ca aveam sa stam la baieti si in seara asta, sediul fiind mai aproape de casa lor decat de a noastra. Era deja ora 9 cand am ajuns acasa asa ca m-am schimbat si m-am pus in pat. La scurt timp s-a pus si Mark langa mine, luandu-ma in brate.

-Esti obosita?

-Cam asa ... maine antrenament ... offf ... as prefera sa stau cu tine, aici.

-Hm, si eu, spune si ma pupa pe frunte.

Stam putin in liniste, iar el rupe tacerea dintr-odata.

-Ivy, imi promiti ceva?

-Ce? intreb uitandu-ma in ochii lui.

-Stiu ca o sa pleci in Coreea ... vreau sa imi faci o favoare si o promisiune ...

-Sigur, spune ...

-Vreau sa o cauti pe mama. Stiu unde e, am cautat totul despre ea, m-am informat, tot. Te rog, iti dau tot ce iti trebuie, ca sa o gasesti. O cheama doamna Tuan, Dorine Tuan. Doar ... pobesteste-i despre mine, despre noi, arata-i poze cu noi.

-Desigur ... si promisiunea?

-Promite-mi ... ca nu o sa te indragostesti de altcineva, spune uitandu-se si el in ochii mei

-Ce promisiune e asta?

-Doar ... nu imi permit sa te pierd. Imi promiti?

Fara sa ezit il sarut si ii promit. Ce o fi in capul lui? Ce il framanta de ma pune sa ii promit asa ceva? As vrea sa il pot intelege ...

La scurt timp adormim stiind ca maine vom avea o zi grea ...

Assassin's Code: I. My Mission Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum