-POV -Mark-
Nu pot sa cred .. Ce cauta ei aici? Nu, nu, o sa ne puna pe toti in pericol. Trebuiau sa ramana in Coreea, nu sa imi strice si noua viata pe care mi-am construit-o.
-Lume, ei sunt Yugyeom, BamBam, Jr., Youngjae si JB. Ei erau toti mana dreapta a prietenului meu, iar acum, ca si voi, vor fi mana mea dreapta. Vreau sa va intelegi si sa nu va certati sau alte tampenii, indiferent de trecut. spune GD si aici se uita la mine si Jackson. Va las sa va cunoasteti, cat timp eu ma duc sa am o mica discutie cu Bogum.
Gd pleaca in birou luandu-l pe baiat de ceafa, dar nu brutal. Noi si cei 5 baieti din vechea banda ramanem si doar ne uitam unii la altii. Mai mult BamBam si Yugyeom la mine, dar si la ceilalti.
-Siii, nu aveti de gand sa va prezentati si voi? spune Youngjae.
Inainte sa ii spun eu ceva de dulce, Namjoon imi pune mana pe piept ca sa ma opreasca, pentru a ne prezenta el.
-Eu sunt Namjoon, liderul in misiuni. El e J-Hope, se ocupa cu armele. Jimin, se ocupa cu drogurile, transport si export. Jin se ocupa in general cu analiza informatiilor, e un fel de FBI tipul, iar Suga e spion. Fetele, Scarlet si Eveline se ocupa cu misiunile, sunt spioance si sunt cele mai vechi de aici. Scarlet e si lunetista. Imi pare rau sa recunosc uneori, dar sunt cele mai bune cand vine vorba de bataie. Stiu taekwondo, aikido, karate, jujitzu si cel mai mult krav maga.
-Krav Maga??? Damn, girl. Deci amenintarile alea chiar au fost pe bune, auch. spune BamBam
-Stai sa vezi ca pot face cu cutitul si arma. S-ar putea sa ramai si mai surprins. ii raspunde Sky.
-Iaaar din cate am vazut, deja ii stiti pe Jackson si Mark. Ei sunt cei cu crima, daca stiti ce zic.
-Wooow, ei doi si crima? Nu m-as fi asteptat niciodata la asta. Si totusi, ma bucur ca nu mai sunteti fraierii. spune Yugyeom.
-Lucrurile se schimba, stii!? La fel si oamenii. ii raspund eu.
-Observ asta..
-Baieti, as vrea sa vad ce stiti. Nu de alta, dar daca veti lucra cot la cot cu noi avem nevoie de cei mai buni. Asa ca, sunteti gata sa ne aratati de ce sunteti in stare?
-In orice moment. spune JB.
Ne ducem toti la saltele. Perechile de lupta au fost BamBam si Yugyeom, JB si Jr, iar Youngjae s-a batut cu Yugyeom. Nu se bat asa rau. Au evolut de cum mi aminteam eu.
-Bun, bun, nu e rau deloc. Cu armele cum va descurcati?
-Excelent. Suntem cei mai buni. Nici la asta nu veti fi dezamagiti.
-Nu cred ca mai buni ca noi. spune Ivy.
-Ce ar fi sa imi arati, vrei? ii spune Yugyeom facandu-i cu ochiul, ceea ce pe mine m-a enervat putin.
-Sigur. Doar nu ma face sa-ti fac acel ochi o tinta. Eu nu am auzit de ratare. ii spune minunata mea iubita iar nervii ma lasa.
Mergem afara la tinte. Oh, GD le-a si inlocuit. Fetele nu au mila nici de ele cand se antreneaza. Ivy ia un Glock 19 ca sa arate ce poate si intra-adevar, nu a ratat punctul din mijloc al niciunei tinte. Dar Scarlet, a luat in schimb un LR-308 si si-a scris porecla din misiuni pe un panou de tragere.
-Sniper. Asta e porecla mea. Porecla lui Ivy e Headshot. Stiti de ce avem porecle si purtam masti? Ca sa nu riscam sa fim recunoscuti. Cei pe care mergem sa-i omoram au spioni si tipi care ii ajuta la randul lor, ca si noi. Nu vrem sa fim cautati dupa, nu-i asa? Namjoon e Rap Monster, J-Hope e Chypher, Suga e Agust D, Jimin e Draco, iar Jin e W.H.
-W.H.? De la ce vine? intreaba Jr
- De la .. Worldwide Handsome. raspunde Jin dandu-si cu mana prin par si simtindu-se ca o printesa iar.
- Oglinda e cea mai buna prietena a lui. spune Suga.
-Cred ca e de ajuns pentru azi! Puteti sa mergeti acasa, copii. Eventual, la o cafea ca sa va mai cunoasteti, sa va rezolvati problema si altele. Si, peste 9-10 zile voi avea nevoie de voi pentru o treaba. De toti! Puteti pleca. spune GD venind la noi iar dupa plecamd imediat.
Cand m-am intors cu fata spre ceilalti am vazut-o pe Scarlet cu mana la gura si cu ochii mariti. Cand m-am uitat unde se uita si ea, am vazut ca GD avea sange pe mana. I-am facut semn lui Ivy sa o linisteasca pe Sky si sa se duca cu baietii acasa, toti, cat timp eu m-am dus dupa GD, incercand sa-l prind din urma.
-GD, GD! nu raspundea. Jiyong! abia dupa ce si-a auzit numele adevarat s-a intors.
-Ce este, Mark? V-am zis sa mergeti acasa.
-De ce e sange pe mana ta? Unde e Bogum? Ce s-a intamplat?
-Stia prea multe chestii care v-ar fi pus in pericol. Stiam ca nu trebuia sa vina aici ...
-Toate lucrurile pe cate le-a spus au fost despre Scarlet. Ii ascunzi ceva. Si ei, si noua. Baiatul ala stia care era treaba si tu ai scapat de el. De ce?? ii spun eu pe un ton ridicat si nervos.
-Ca sa va protejez, idiotule. Nu stiti cate stia baiatul ala. Tot ce fac e pentru voi, si tot ce faceti e pentru mine. Cum va sunt eu recunoscator, asa ar trebui sa fiti si voi. Fara intrebari sau scuze. dupa asta, pleaca lasandu-ma cu ochii in soare.
Nici nu pot sa ii dau dreptate, dar nici sa spun ca greseste in totalitate. Si totusi, era doar un copil de care trebuia sa aibe grija. Era plin de ura pentru Scarlet, dar nu era o amenintare. Nu ii voi spune nimic. O sa inventez ceva ca sa nu o sperii mai mult decat e. Ajung afara unde ma asteptau toti.
-Hei, ce s-a intamplat? Ce ati vorbit? ma intreaba Suga.
-Nimic important. L-am intrebat ce a patit, atat. Unde e Ivy?
-Fetele sunt mai in fata. Ar fi vine sa vorbesti cu amandoua. imi spune BamBam.
Ma duc la ele si o vad pe Ivy care ii spunea lui Sky sa se linisteasca ca poate nu e ceea ce crede ea. Atunci, Sky ma vede si vine spre mine.
-Ce s-a intamplat? De ce avea sange pe mana? Spune-mi, Mark!
-Hei, calmeaza-te. Stii ca GD ne spunea de numa colectie de cutite? S-a taiat intr-unul din ele, nimic grav.
-Bogum unde e? ma intreaba parca putin mai calma.
-L-a trimis ... departe de aici. A vazut cum a facut cu tine si a spus ca el nu are nevoie de ura in misiuni, ci de concentrare. o mint cu un mare regret pe suflet.
Ea doar a dat din cap in semn de aprobare, dar stiam ca nu ma crede in totalitate. Nici eu nu m-as crede ...
Ma duc la baieti ca sa vorbesc cu ei si sa radem, dar nu inainte sa o sarut pe Ivy. Indiferent de probleme, nu o s-o mai neglijez in niciun fel. Ajungem acasa, dar cand sa intram ca sa le aratam baietilor unde o sa stea, Yugyeom ma opreste.
-Mark ... pot sa iti vorbesc?
-Spune. ii raspund eu sec si serios.
-Vreau doar sa stii ca ... imi pare rau. Imi pare rau pentru ce s-a intamplat acum ceva timp. Cand tipii aia te-au batut nu trebuia sa te las acolo. Trebuia sa vin sa te ajut, chiar daca imi era frica. Ai fost fratele meu, Mark, iar eu te-am dezamagit. Doar ...
-Hei, ce a fost a fost. Ma bucur ca mi-ai spus ce simti. Acum, suntem iar o familie fie ca vrem sau nu. Hai sa mergem inauntru sa vorbim si sa va aratam camerele, ce zici?
Yugyeom da din cap si intra in casa. Cum ziceam. Am venit aici ca sa am un inceput nou. Cu siguranta si pentru ei va fi unul. Unul mai bun.
CITEȘTI
Assassin's Code: I. My Mission
FanfictionOamenii mint. In general ca sa se protejeze pe ei insisi. Dar ce se intampla cand o fac ca sa apere tot ce le-a mai ramas? Si daca acest lucru pune in pericol tot ce iubesc? Scarlet nu este o fata obisnuita de oras. Ea si prietena ei, Eveline, au...