Extra I~ M&R

1.4K 99 11
                                    

Mamoru&Rintarou

~Rintarou szemszöge~

4 kerek hosszú éve kezdtük el a jó utazásunkat Mamoruval. Voltunk Írországban, Franciaországban, Finnországban,Angliában, Németországban,Magyarországon is jártunk. Jelenleg lassan fél éve élünk Dél-Koreában de kis időre vissza akarunk menni Japánba egy kicsit, utánna újra neki indulunk, de hiányoznak már a többiek is. Mosolyogva megyek be a csendes albérleti lakásunkba, ahol enyhén be pislákol a gyenge nap fénye. Leülök az ágyra, és alig telik el pár másodperc máris két kéz karolja át a derekamat.
-Jóreggelt Mamoru. Hogy aludtál?-nézek az enyhén kócos, csukott szemű fiúra aki még nagyban aludna ha nem zaklatnám.-Fel kéne kelni Mamoru.
-'Reggelt' Rin egy csókért cicám.-villant felém egy álmos mosolyt. Közel hajolok hozzá és gyengéden megcsókolom őt. Lassan bebocsájtást kér a számba amit habozás nélkül megadok neki. A lassú és gyengéd csókunknak a levegőhiány vett véget.
-Ma este megyünk vissza Japánba egy kicsit. Meglepi senki se tudja.-kuncogok.-Na gyere le reggelizni rendben?
-Nyuuh nem akarok felkelni életem.-elenged és magára a takarót.
-Jaj már szívem.-mosolyogva lerántom róla a takarót, de mivel nem figyelek megragadja a kezemet és magára ránt a takaróval együtt ami ránk esik.-Na ez nagyon csúnya dolog volt szívem.
-Hmm inkább maradok így.-mosolyog rám és fordít a pozíción és én vagyok alul majd a mellkasomra rakja a fejét közben a kezemet fogja.
-Rintarou.
-Hm?
-Nagyon nagyon szeretlek téged.
-Énis nagyon szeretlek téged Mamoru.
-Menjünk, majd Japánban csináljuk a régi szobánkban oki?-mondom mire felcsillanak a szemei és ki is pattan az ágyból ahol elis kezdi pakolni a cuccokat a böröndbe.-Ha tudtam volna hogy a szexel lehet téged megfogni akkor tuti hogy ezzel bírlak téged a takarításra.-mosolygok rá majd kipattanok az ágyból és megcsinálom azt. Miután félig összecuccoltunk lemegyünk és eszünk egy kis melegszendvicset amit gyorsan összeütöttem.
-Jóétvágyat cicám.-mosolygok rá.
-Neked is szívem.-mosolyog vissza.
Miután lassan befejeztük én elmosom azt a pár edényt míg Mamoru a maradék cuccot pakolja össze. Miután végeztünk mindennel le vittük az előtérbe. Egy óra múlva jött a taxi és már mentünk is a reptérre miután becuccoltunk a kocsi csomagtartójába. Egy órás kocsikázás után megérkeztünk. Kiszedtük a cuccokat, kifizettem a taxist és az elhajtott mi meg megfogtuk a cuccunkat én becsekoltam Mamoru meg leült a váróba. Rengeteget vártunk mire elkezdödött a beszállás. Nagy nehezen sorra kerülünk és femutatva a jegyeinket megyünk át a hosszú folyosóra emlékeztető zikzakos emelvényen ami a repülőgép belsejébe vezetett. Beértünk a helyünkre és leültünk. Mivel nem kapcsolhatjuk be az elektronikai cuccokat majd csak a felszállás után úgy döntünk hogy pihenünk egy kicsit. 15 perc múlva felszállt a hatalmas repülőgép és mi elhagytuk Dél-Koreát.

Nos ez az első extra rész. Ezek rövidebbek mint a rendes sztorik és szét választom őket hogy izgalmasabb legyen. ^^ Ha tetszett nyomjatok egy vote-ot 🌟 és mindenkinek szép napot 💖💖💖

Real Love ✓Where stories live. Discover now