Mikor belépet Kakeru hitetlenkedve nézett ránk.
-Mi a hóhért keresek itt?-igen asszem ez az alpári seggfej énje.
-Na mivan kis drága csak nem megijedtünk? Anyuci és apuci beadtak egy bordélyházba, és itt biza jönnek az ügyfelek és bekell tanitani téged.-mondom neki kuncogva mire leesik neki hogy komolyan mondtam. Szegény megijedt mert majdhogynem sírva rohant ki a szobámból.
-Szerinted?-néz rám mosolyogva Nezumii.
-Nehéz esett az egyszer biztos. Vajon mennyi időnként változik a személyisége?-Nezumii csak megvonja a vállát és az ágyba húz.
-Ne foglalkozz vele ennyit úgyis itt marad.-mondja mire felnevetünk.~Kakeru szemszöge~
Idegesen lépek ki annak a srácnak a szobájából és próbálom felhívni anyut. Na igen vagy harmadjára.
-Anyu? Mi a poklot keresek én itt?
-Kicsim sajnálom hogy ezt tettük de szeretném ha megértenéd hogy ez neked fog jót tenni.
-Mi?! Hogy mi van?! Azt akarod hogy a fiad egy hímkurva legyen?
-Nem de tudom hogy ott meggyógyulsz.
-Mégis hogy érted ezt?-természetesen erre már nem kaptam választ mert lerakta a telefont. Ki kell jutnom innen ha törik ha szakad nekem el kell innen húznom. Nem értem van amikor kiesnek percek órák de van hogy napok. Mi történik velem? Egyszer volt amikor állítólag lopással vádoltak de nem emlékeztem rá hogy mikor meg amúgy is van pénzünk az istenit. Nem tudom mi van velem de azt tudom hogy el kell innen takarodnom. Mikor lemegyek a konyhába mindenki ott van. Izumi és Nezumii megvető pillantásokat küldenek felém amit megértek,hisz tegnap olyat mondtam nekik, hogy már a tekintetükből kitudom olvasni hogy halott ember vagyok.I:-Kiváncsi leszek mennyi ideig fogod húzni új fiú.-mondja egy kis gúnnyal a hangjában.Mi tagadás én is kiváncsi vagyok.Asszem amikor beszéltem azzal a sóher alakkal aki főnöknek hívja magát hogy Izumi fog engem betanítani. 1.Nem vagyok állat.2 akaratomon kivül vagyok itt én totál heteró vagyok és a nagymellű csajokat szeretem. Majd este kiszökök ebből a börtönből. Nem mentem el Izumihoz hogy tanítson mert nem akartam ezt az egészet. Na igen annyira szerencsétlen vagyok mint egy épp levágni készülő vadállat. Naná hogy eltévedtem,bekukucskálok az egyik szobába ahol épp Rintarou dugják ketten,tuti mazohista a srác ha még élvezi is. A mellette lévő szobában épp Rin szopja le az ügyfelét. Te jó ég Izumi és Nezumii együtt dugnak. Ez szabályos? Oldalra pillantok és meglátom a "szabálykönyvet".
Leveszem majd a szobámba viszem tanulmányozni.1 pont: Ha új vagy mindenképp olvasd el!! Ha megszeged a szabályokat elvesztesz mindent.Hmm asszem ez megtörtént már. A kibaszott családom hogy nem tudja elmondani hogy mi a szitu.
2 pont: Szót fogadsz a betanítódnak vagy aki épp tanít téged. Ha mégsem lezár a pincébe 1 napra.Várjunk csak ez egy ici-picit beteges,nem vagyok én állat.3 pont: Az ügyfeleidet mindig tisztelned kell. Ha nem megkapod a büntetésed ami nem más minthogy elveszted az egyik ujjadat. Mi a ...?! ez egy kibaszott maffia csoport vagy mi? Mi hamarabb el kell innen húznom. Kihasználtam a helyzetet hogy mindenki épp kefél valakivel és lementem a bejárathoz. Egy biztonsági őr állta az utamat akit én kijátszottam. Visszamentem a szobába átvettem egy hétköznapi ruhát és kimentem mint aki jól végezte a dolgát.
Mi tagadás büszke voltam magamra hogy kijutottam.Már csak az a kérdés hogy hogy jutok haza. Bár a szüleim vissza zárnának ide engem. Felhívtam az egyik haveromat hogy had menjek oda egy kicsit,beleegyezett és már mentem is oda.
~Izumi szemszöge~
Mikor végeztünk Nezumiival átmegyek az újonchoz de meglepődve látom hogy nincs a szobájában. Vajon hova mehetett? Végig kutattam a helyet de nem találtam meg.Lemegyek a biztonsági őrhöz aki aludt ez komolyan aludt.
-Héé kelj fel!-kiabálok rá mire felriad a szerencsétlen.
-Mit szeretnél?-kérdezi tőlem de azt hittem felrúgom amikor elkezdett fogdosni.
-Elég legyen ön nem az ügyfelem.-mondom neki morcosan.
-Szóval mit akarsz kölyök?
-Látott egy vörös hajú és vörös szemű srácot kimenni innen?
-Hm aha épp húzta fel a sliccét amikor elment.-Ezt a palit totál át vágta. Mit mondok én holnap a főnöknek? "Jajj hát épp Nezumiival dugtam amikor lelépett" ahhhha hát ez totál szívás.Engem holnap kinyírnak.
Szép napot mindenkinek meghoztam az új részt ha tetszett nyomjatok egy vote-ot és írjátok meg a komment szekcióban hogy hogy tetszett.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Real Love ✓
Fanfic"Kitagadtak mert meleg vagyok,nem számít már semmi sem számít. Fájdalom, magány, Szerelem. Ezek számomra semmit sem jelentenek. Soha nem leszek újra szerelmes vagyis ezt gondoltam de aztán megjelent és felfordult az életem." 🥈22.07.12 #originalcha...