Bosszú avagy egy váratlan Fordulat.

2.3K 178 2
                                    

~Saeki szemszöge~

Bementem Rinhez aki csak feküdt tele kötésekkel. Nagyon rosszul nézett ki. Ez csak az én hibám hogy ez történt senki másé. Nem akarom hogy elvigye magával az az istentelen kaszás. Miért nem mondtam el neki az igazat? Miért hazudtam neki ekkorát?
-Rin én annyira szeretlek téged, kérlek ne hagyj el engem.-suttogom bár ő ezt nem hallja meg. Fáj hogy ennek így kell lennie. Soha nem voltam igazán szerelmes de ha elvesztem Rint akkor soha nem is leszek újra.
-Rin kérlek nyisd ki a szemedet és néz rám. Mond azt hogy mekkora egy hülye vagyok hogy minden az én hibám és hogy mekkora egy szemét vagyok. Kérlek.-nézek rá könnyes szemeimmel, de ő nem néz vissza rám, a szemei csukva vannak. Fogom magam és lágyan megpuszilom hideg duzzadt ajkait. Annyira fáj őt így látnom. Egész éjjel velemaradok.

~Kakeru szemszöge~

Mikor megérkeztünk Nahába azonnal elmentünk hozzánk. Neg sem várva hogy ki van otthon és ki nincs bemegyünk. A bent ülök meglepetten néztek ránk majd anya jött elém akit arcon vágtam és elesett.
-Remélem megfuladsz te büdös kis kő gazdag szajha.-mondom majd apámhoz megyek akit ugyan úgy mint anyut pff mit beszélek azt a nőt is megütöttem Izumi segítségével. Lefogta a két kezét hátulról és egy hatalmas öklöst vittem be neki. Persze a hájas gazdag seggét megmozditani se bírta.
-Ha már gazdag vagy haver menj zsír leszívásra te hájas disznó.-miközben megrongáltuk a házat eszünkbe jutott Izumi anyja és apja. Úgy hallottam hogy a szülei nagyon durván alkoholisták.
Mikor végeztünk a helyel visszamegyünk a vonathoz és indulunk Shibuyába. Körülbelül 2 óra múlva ott is voltunk,majd elindulunk Izumihoz ahol egy nő nyit ajtót egy sörös üvegfel meg egy babáva a kezében.
-Há né már ez Izumi.-szólal meg mire Izumi megrökönyödve nézi a fehér hajú és kék szemű kisfiút.
-Hehe Izumi fiam rég láttalak.-Izumi begurult mire megfogtam a kezét és bólogattam hogy ez nem jó ötlet.
-Tessék Izumi ez a gyerek a tied és kész vigyázz rá nekünk nem kell.-mobdja az anyja és Izumi kezébe nyomja a gyereket és ránk vágja az ajtót.
-Kakeru én erről a kis srácról álmodtam.
-Izumi hívjuk fel Saeki-sant hogy segítsen.-Izumi bologat majd elkezdem tárcsázni Saeki-sant.
S:-Halló?
K:-Öhm Saeki-san rosszkor hívom?
S:-Igen nagyon rosszkor. Kérlek vigyázzatok a házamra egy ideig. Rin megfog halni ezért nem megyek haza.-mondja majd letette.
-Na mit mondott?
-Azt mondta hogy Rin megfog halni és vigyázzunk egy kicsit a lakására.
-Mi? Rin megfog halni? De hogy?
-Basszus Izumi honnan tudjam nem mondta.-mordulok rá de meg is bánom.-Ne haragudj Izumi, de itt ez a baba és ott van Rin és minden a deje tetejére állt.
-Semmi baj Kakeru. Elöször menjünk el Saeki-sanhoz ott hívjunk fel valakit aki vigyázz Ichinora majd elmegyünk Rinhez.
-Ichino?-nézek rá kérdőn.
-Igen ezt a nevet álmodtam meg.-kuncog majd visszamegyünk a vonat állomásra.

~Nezumii szemszöge~

Mikor meghalottam hogy mi lett Rinnel azonnal a kórházba mentünk mindannyian. Nagyon szarul dest és nagyon nehéz lehet most Saeki-sannak végülis én tudtam az érzéseikről végül nem hittem volna hogy ez lesz belőle. Bem rég beszéltünk Izumival aki totál be volt pörögve, valami kisgyerekről magyarázott de nem értettem. Miután ők is megérkeztek lehervadt a mosolya amikor meglátta Rint. Természetesen Saeki-san még mindig úgy ül ott mint valami kő szobor. Nem eszik és bem iszik magát bünteti hogy ez lett a vége és persze az ő hibája is. Miután kimentünk és egyedül hagytuk őket megállitottam Izumit és a vöröst de mielőtt megszólalhattam volna elkezdtem magukkal rángatni.
Mikor elértünk Saeki lakásáhiz kérdőn meredtem rájuk majd beráncigáltak a lakásba ahol egy kisbaba volt az ágyon. Hazaküldték a nőt majd leültek.
-Srácok ez a baba meg kié?-nézek rájuk kérdőn.
-A mienk mármint az anyám szószerint hozzám vägta mondván neki nem kell és arra jutottunk hogy te leszel a keresztapja.-mondja Izumi boldogan mire elérzékenyülök.
-Eh? Hát ez nagyon édes töltettek de tudjátok hogy ez egy nehéz feladat lesz?-mosolyogva nézek rájuk és elkezdünk játszani Ichinoval. Közben Rinről is sokat beszélgettünk.

Nos remélem tetszett ez a rész is ha igen nyomjatok egy vote-ot 🌟 és kommenteljetek. Sziasztook 💖😘😍

Real Love ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora