Κεφάλαιο 5°

47 10 14
                                    

Με είχε πάρει ο ύπνος μέχρι που άρχισε να χτυπάει το τηλέφωνο μου. Το παίρνω στα χέρια μου και βλέπω ότι με καλεί η Diana

Αποδέχομαι την κλήση γρήγορα πριν σταματήσει και αρχίσαμε να μιλάμε μέχρι που νυσταξαμε και οι δύο. Το μόνο σοβαρό πράγμα που είπαμε ήταν που θα συναντηθούμε αύριο και τι ώρα.

[…] Επόμενο πρωί!!

«Αντε βρε Diana μισή ώρα σε περίμενα!!» της είπα μόλις έφτασε στο σημείο που είχαμε πει να συναντηθούμε.

«Μην βιάζεσαι θα περιμένουμε και τον αδερφό μου» μου είπε μόλις πήγαινα να κάνω ένα βήμα.

Γιατί θεέ μου το κάνεις αυτό; Τι σου έκανα; Γιατί θα πρέπει να είμαι πάλι με αυτόν;

«Τι ωραίαα...» είπα ειρωνικά. Και η Diana γέλασε. «Θα έρθει και ο Ricco;» την ρώτησα.

«Λογικά θα έρθει και αυτός μαζί του!!» είπε και χαμογέλασε.

«Ωχχ... είναι πιο δύσκολα τα πράγματα από όσο νόμιζα!!» της είπα γελώντας.

«Για ποιο πράγμα μιλάς;» με ρώτησε προσπαθώντας να δείξει πως δεν της αρέσει.

«Θα τα πούμε μετά γιατί τώρα ήρθαν!!» της είπα μόλις μας πλησίαζαν.

«Βρε βρε ποιοι θυμήθηκαν να έρθουν!!» τους είπα ειρωνικά.

«Πρέπει να είστε και χαρούμενες που ήρθαμε!!» είπε ο Cisco  με στυλ ντίβας.«Αντε προχωρά ντίβα γιατί δεν βλέπω να προλαβαίνουμε την πρώτη ώρα!!» είπε ο Ricco  γελώντας και αρχίσαμε να προχωράμε όλοι μαζί.

[…] Τελευταία ωρα

Μόλις χτύπησε το κουδούνι και εγώ με την Diana  πήγαμε στην αίθουσα που είχαμε μάθημα και οι άλλοι δύο πήγαν στην απέναντι αίθουσα από εμάς.

«Έχω ακούσει πως αυτός ο καθηγητής βάζει όλη την ώρα εργασίες!!» μου είπε η Diana ενώ φτιάχναμε τα πράγματα πάνω στο θρανίο.

«Τότε θα είναι ο χειρότερος μου καθηγητής!!» είπα και τότε μπήκε μέσα ένας καθηγητής γύρω στα 50.

«Παιδιά καθίστε στα θρανία σας για να αρχίσουμε το μάθημα!!» είπε ο καθηγητής και αμέσως όλα τα παιδιά  κάθησαν στις θέσεις τους.

« Λοιπόν από λεπτό σε λεπτό θα έρθει ένα τμήμα από το δεύτερο έτος για να σας χωρίσουμε σε ομάδες των 2 ατόμων για να κάνετε μια εργασία η οποία θα είναι πολύ σημαντική για να περάσετε το μάθημα» είπε ο καθηγητής και μόλις άκουσα ότι θα μας φέρουν ένα τμήμα από το δεύτερο έτος άρχισα να προσεύχομαι να μην είναι το τμήμα του Cisco. Αλλά τώρα να μου πεις που κολλάνε τα μοντέλα με την εργασία μας.

«Λες να είναι το τμήμα του  Ricco και του Cisco;»ρώτησε η  Diana.

«Να παρακαλάς να μην είναι αυτό τμήμα!!» της είπα. «Γιατί καλέ;» με ρώτησε. « Γιατί άμα είμαι μαζί με τον αγαπημένο μου αδερφό σου θα αυτοκτονήσω!!» της είπα και άρχισε να γελάει. « Σοβαρά μιλάω ρε!!» της είπα μήπως και σταματήσει και γελάει γιατί έχουν γυρίσει όλοι και μας κοιτάνε.

Μπήκε μέσα το τμήμα και μόλις είδαμε τον Ricco και τον Cisco και αμέσως σταμάτησε να γελάει η Diana.

Μπήκε μέσα το τμήμα και μόλις είδαμε τον Ricco και τον Cisco και αμέσως σταμάτησε να γελάει η Diana

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

« Τελικά είμαι πολύ γρουσουζα!!» της είπα και την κοίταξα. « Τώρα να προσεύχεσαι να μην είστε μαζί!!» μου είπε η Diana.

«Γεια σας παιδιά καθίσετε όπου βρείτε για να σας μπορέσουμε να σας χωρίσουμε!!» είπε ο καθηγητής μας.

Τα αγόρια ευτυχώς δεν μας είχαν δει ακόμα, επειδή είχαν κάτσει στην άλλη άκρη της αίθουσας.

«Γεια σας και από εμένα παιδιά!! Θα φωνάζουμε ένα - ένα τα ζευγάρια και θα σηκώνεστε όρθιοι προς την πόρτα.» μας εξηγεί η καθηγήτρια που λογικά κάνει στο άλλο τμήμα.

Έχουν πει σχεδόν όλα τα ζευγάρια και δεν έχουν πει ακόμα το όνομα το δικό μου, του Cisco, ενός άλλου αγοριού από το τμήμα των αγοριών νομίζω τον λένε Nicolas και μιας άλλης κοπέλας από το δικό μας τμήμα. Η Diana ήταν τυχερή και ήταν μαζί με τον Ricco. Χάρηκε και ας έκανε πως δεν της άρεσε.

Σε παρακαλώ θεέ μου βοήθεια και εγώ θα σου φέρω μια λαμπάδα στο μπόι του Cisco

«Ο Cisco Ramon πάει με την....»

Γεια σας...
Τώρα ή θα είναι τυχερή ή τελείως γρουσουζα.
Αν και δεν της κακοπαει ο Ciscoυλης😉
Τραγούδι: Halsey - Now or Never.
Τσαοοοοο💝🙈💞🙉💗🙊

Τσαοοοοο💝🙈💞🙉💗🙊

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
𝙻𝚘𝚟𝚎 𝚖𝚎 𝚒𝚏 𝚈𝚘𝚞 𝚍𝚊𝚛𝚎Where stories live. Discover now