Κεφάλαιο 3°

52 9 33
                                    

(a/n θα μιλάνε στα ιταλικά και όταν θα μιλάνε σε άλλη γλώσσα θα σας το λέω!!)
«Κορίτσια περιμένετε....» Είπε ο Cisco,όταν πηγαίναμε προς τις τουαλέτες.

Ωωωωχχχχ... Μακάρι να μην με αναγνώρισε!!😢

«Emma ξέχασες την κάμερα σου!!» είπε και μου έδωσε την κάμερα.

«Σε Ευχαριστώ πολύ!!» είπα και με κοίταξε στα μάτια. Πήγε να πει κάτι αλλά δεν πρόλαβε γιατί η Diana με τράβηξε προς την τουαλέτα. Σας έχω πει πόσο την συμπαθω αυτή την κοπέλα;; Αν όχι τότε σας το λέω τώρα.
Τώρα είμαι 100% σίγουρη ότι με κατάλαβε!!

Όταν μπήκαμε μέσα στις τουαλέτες δεν ήταν κανείς μέσα. « Από που σε ξέρει ο Αδερφός μου;» με ρώτησε με βλέμμα πες τα όλα αλλιώς σε σκότωσα!!

 « Από που σε ξέρει ο Αδερφός μου;» με ρώτησε με βλέμμα πες τα όλα αλλιώς σε σκότωσα!!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

«Χθες τον γνώρισα στο super market...» είπα και άρχισα να της εξηγώ τι έγινε.

«Και εσύ αμέσως να τον βρίσεις!!» είπε γελώντας. Την αγριοκοιταξα και της​ είπα « Δεν είναι αστείο!! Άμα με καταλάβει ο αδερφός σου θα με σκοτώσει!!»

«Μην φοβάσαι είμαι εγώ εδώ!!» είπε και χτύπησε το κουδούνι για μέσα.

[...]

Μόλις τελειώσαμε το μάθημα και ψάχνουμε να κάτσουμε σε καμία καφετέρια για να πιούμε τον καφέ που λέγαμε. Ελπίζω όμως να μην μου βγεί ξινός αυτός ο καφές.

«Κοιτάξετε στην γωνία έχει ένα αδειανό τραπέζι!!" Είπε ο Cisco.

«Ωραια πάμε να κάτσουμε πριν το προλάβει κανείς άλλος!!» είπε η Diana. Ακολουθήσαμε όλοι τον Cisco για να μας πάει στο τραπέζι που είχε δει αδειανό.

Κάτσαμε όλοι εκτός από τον Ricco και την Diana. Πήγε να κάτσει δίπλα μου η Diana, αλλά την σταματάει ο Ricco.Της τραβάει την καρέκλα για να κάτσει και της λέει «Καθίσετε ωραία μου κυρία» Έκατσε η Diana και του είπε γελώντας «Ευχαριστώ πολύ κύριε»

«Ρε με την αδερφή μου;» ρώτησε ο Cisco. «Ναι γιατί τι έχει;» είπε ο Ricco και η Diana κοκκίνισε σαν την τομάτα. Αυτή είναι πιο κόκκινη δίπλα στην ντομάτα.

𝙻𝚘𝚟𝚎 𝚖𝚎 𝚒𝚏 𝚈𝚘𝚞 𝚍𝚊𝚛𝚎Where stories live. Discover now