~Οι επιβάτες της πτήσης 231 από Κρήτη προς Ιταλία παρακαλώ να επιβιβαστούν!~ Ακούστηκε από το μικρό μεγάφωνο του αεροδρομίου. Επιτέλους ήρθε η μερα που θα φύγω από εδώ για να πάω στην αγαπημένη μου χώρα για να σπουδάσω φωτογραφία!
«Ελα αγάπη μου να σε χαιρετήσω!!» Είπε ο μπαμπάς μου.
«Μην Στεναχωριέσαι βρε μπαμπά θα έρχομαι όσο πιο συχνά μπορώ!!»Του είπα ενώ με είχε στην αγκαλιά του.
«Σ'αγαπω μικρούλα μου!!» Μου είπε ο μπαμπάς μου, χωρίς να με βγάλει από την αγκαλιά του.
«Σ' αγαπώ μπαμπακα μου!!»Του απάντησα και με έσφιξε στην αγκαλιά του.
«Αντε πήγαινε κοριτσάκι μου και μόλις φτάσεις να με πάρεις τηλέφωνο!!»Είπε όταν βγήκα από την αγκαλιά του.
~[...](Μετά από μισή ώρα)~
Έχει περάσει μισή ώρα και εγώ έχω βαρεθεί μέσα στο αεροπλάνο, έχω και από δίπλα μου ένα μικρό κοριτσάκι που δεν έχει βάλει γλώσσα μέσα του. Ήθελα να ήξερα πως το αντέχουν οι γονείς του.
«Πως σε λένε;» Με ρώτησε. Το κοριτσάκι.
«Emma εσένα; »Ρώτησα. Ας δείξω τουλάχιστον ότι είμαι καλός άνθρωπος. 😊
«Nikole! Έχεις πολύ ωραία γαλάζια μάτια!!»Είπε το μικρό κοριτσάκι και του χαμογέλασα.
Συχνά μου λένε πως έχω ωραία μάτια αλλά εγώ δεν δίνω σημασία. Δεν έχει σημασία το χρώμα που έχουν αλλά ο τρόπος που σε κοιτούν ή τα συναισθήματα που δείχνουν.
Κοίταξα έξω από το παράθυρο και είδα τα σύννεφα. Πόσο μαρεσει να τα παρατηρώ αυτος είναι ένας από τους λόγους που μαρεσει να ταξιδεύω πρωί! Πόσο θα ήθελα να ειχα μαζί μου την φωτογραφική μου μηχανή.
Πήρα το κινητό μου έβαλα το αγαπημένο μου τραγούδι και συνέχισα να παρατηρώ τα σύννεφα μέχρι που με πήρε ο ύπνος.
Εκεί που κοιμόμουν ένιωσα κάποιον να ακουμπάει « Emma σήκω φθάσαμε!!»Είπε το μικρό κοριτσάκι.
«Σε Ευχαριστώ!!»Της είπα. Τα πιο πολλά άτομα είχαν φύγει και μόλις ήρθε και μία γυναίκα πήρε από το χέρι την Nikole και έφυγαν.
Πήρα και εγώ το σακίδιο μου που είχα βάλει από επάνω και βγήκα από το αεροπλάνο. Μετά από λίγα λεπτά πήρα την βαλίτσα μου και κατευθύνθηκα προς την έξοδο του αεροδρομίου. Εκεί ήταν σταθμευμένα πολλά ταξί μπήκα μέσα και είπα στο οδηγό στα ιταλικά την διεύθυνση του σπιτιού μου.
YOU ARE READING
𝙻𝚘𝚟𝚎 𝚖𝚎 𝚒𝚏 𝚈𝚘𝚞 𝚍𝚊𝚛𝚎
Teen FictionEmma ένα 22χρονο κορίτσι όχι και τόσο συνηθισμένο όσο τα άλλα κορίτσια της ηλικίας της.Δεν φοβάται για το τι θα πουν οι άλλοι αν και είναι λίγο πεισματάρα!! Επίσης έχει μια μικρή τρέλα με την φωτογραφική της μηχανή για αυτό όπου και να πάει θα την...