Και να κυρίες και κύριοι (αν υπάρχουν) ο Cisco πήγε να με φιλήσει και τότε μπαίνει μέσα η αγαπημένη σε όλους μας κυρία Loren.
"Παιδιά μου εγώ φεύγω!" λέω ενώ μπουκάρει μέσα. Καλέ τρόπους δεν σας έμαθαν.
"Μαμά αλήθεια τώρα;;" είπε με νεύρο ο Cisco. Εσύ τώρα γιατί νευριάσες; καλά λέω εγώ πως έχεις πρόβλημα!
"Ωωω συγνώμη δεν ήθελα να σας διακόψω κάνετε δουλειά σας!!" είπε η μητέρα του και έφυγε.
Αυτή την γυναίκα εκεί που πάω να την συμπαθήσω μου το χαλάει.
"Πρέπει κάποια στιγμή να πεις στην μητέρα σου ότι δεν τρέχει τίποτα μεταξύ μας!!" του είπα και έκατσα στην μαύρη δερμάτινη καρέκλα του γραφείου του. Ωραία καρέκλα να θυμηθώ να πάρω και εγώ μια.
"Νταξ τώρα μην της το χαλάσουμε κρίμα είναι γριά γυναίκα." είπε και έκατσε στο κρεβάτι.
"Αφού δεν πρόκειται να συμβεί κάτι τέτοιο!" του λέω μπας και του φύγουν ότι ιδέες που μπήκαν στο μικροσκοπικό σχεδόν ανύπαρκτο μυαλουδακι του.
"Ποτέ μην λες ποτέ μικρό μου πονυ" είπε και με κοίταξε πονηρά.
" Αλήθεια τώρα; Ποιος νομίζεις ότι είσαι κύριος;;" του είπα σε στυλ ντίβας. Πήγε να πει κάτι αλλά δεν τον άφησα. "Μονό η Νταλια μπορεί να χρησιμοποιεί αυτό το ψευδώνυμο!! Αντε σήκω να σε βγάλω φωτογραφία να τελειώνουμε!!" του είπα και αυτός με κοίταζε φοβισμένος.
" καλά καλέ μην βαράς; Τι να βάλω; " ρώτησε και έκατσε σταυροποδι. Καλεε πως έκατσες έτσι καλή μου;;
" Βρακι τι θες να βάλεις;" τον ρώτησα. Τραγικό όλα εγώ θα τα σκέφτομαι;;
"Τι θέμα θα κάνουμε;; πρέπει να είναι διαφορετικό!" είπε το σπίρτο απέναντι μου.
" Έλα ρε δεν το κατάλαβα!! Βάλε μαύρο παντελόνι και μια άσπρη μπλούζα έτσι ώστε να μην επικεντρωθεί στα ρούχα σου αλλά στην φωτογραφία." του είπα και έφτιαχνα την κάμερα.
"Μπράβο πονυ τελικά είσαι έξυπνη!" είπε και πήγε στην ντουλάπα του. Το σπίρτο περίμενα να μου πει ότι είμαι έξυπνη.
"Δεν το σχολιάζω πάω κάτω να δω που θα σε βγάλω φωτογραφίες." του είπα και χωρίς να περιμένω απάντηση κατέβηκα κάτω.
Ο πραγματικός λόγος που κατέβηκα είναι ότι τον έχω ικανό να αλλάξει μπροστά και επειδή δεν έχω καμία όρεξη να ανακατεύουμε ας κάνω πως ψάχνω ένα μέρος.
[ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΣΉ ΩΡΑ]
"Μα κάτσε έτσι όπως σου λέω μην κουνάς!!" του λέω.
"Δεν μπορώ να μην κουνάω." μου λέει ενώ κάθεται κάτω.
Εδώ και μισή ώρα προσπαθώ να το βγάλω μία φωτογραφία αλλά όλη την ώρα γκρινιάζει. Έτσι θα γίνει μοντέλο;;;
"Ελααα πάμε μια τελευταία φορά και μετά θα κάνουμε ότι θες εσύ."του λέω και με κοιτάζει με πονηρό βλέμμα. Του ρίχνω ένα άγριο και μου κλείνει το μάτι. Νταξ το παιδί πάει χάζεψε.
Του δείχνω για τελευταία φορά πως πρέπει να κάτσει και ελπίζω αυτή την φορά να πετύχει. Κάθεται κλασικά όπως θέλει αλλά τουλάχιστον με κοιτάζει με ωραίο βλέμμα. Ας πετύχουμε το βλέμμα τουλάχιστον.
"Νομίζω ότι είμαστε εντάξει για σήμερα!" του είπα και κοίταζα τις φωτογραφίες που έβγαλα.
"Πάμε μέσα να τις δω!! Εδώ κάνει ζέστη!!" λέει και αρχίζει να προχωράει προς το σπίτι του. Ευτυχώς εδώ κοντά είχε ένα ωραίο χωράφι αλλιώς δεν νομίζω να βγάζαμε ποτέ κάποια καλή φωτογραφία.
"Emma" μου λέει και σταματάει να περπατάει.
"Cisco" του λέω όταν φτάνω δίπλα του.
" Έχεις αγόρι;;" με ρωτάει. Ωπααα που κόλλησε αυτό καλέ;
"Γιατί ρωτάς;;" ας κερδίσω χρόνο. Πρέπει να σκεφτώ κάτι καλό να απαντήσω.
"Έτσι μωρέ κουβέντα να γίνεται πες μου!" μου κάνει. Αυτό που επιμένει με αγχώνει.
Τι να κάνω τώρα;; Να του πω ότι δεν είχα ποτέ μου σχέση ή ότι έχω ένα ψεύτικο γκομενο στην Ελλάδα να με περιμένει;;;
Διλήμματα Ζωής 2019-2020
ΓΕΙΆ ΣΑΣ ΜΙΚΡΆ ΜΟΥ ΠΟΝΥ
ΛΟΙΠΌΝ ΠΩΣ ΣΑΣ ΦΆΝΗΚΕ; ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΤΗΝ ΛΊΓΟ ΜΙΚΡΌ ΑΛΛΆ ΜΗΝ ΞΕΧΝΆΜΕ ΦΕΤΟΣ ΔΊΝΩ ΠΑΝΕΛΛΉΝΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΆ ΤΏΡΑ ΈΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΆΣΤΟ ΤΈΛΟΣ ΜΌΝΟ ΕΜΈΝΑ ΜΟΥ ΘΎΜΙΣΕ ΔΙΛΉΜΜΑΤΑ;
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΌΝΟ ΣΑΣ
ΓΕΙΑΑΑΑΑ ❤️❤️
YOU ARE READING
𝙻𝚘𝚟𝚎 𝚖𝚎 𝚒𝚏 𝚈𝚘𝚞 𝚍𝚊𝚛𝚎
Teen FictionEmma ένα 22χρονο κορίτσι όχι και τόσο συνηθισμένο όσο τα άλλα κορίτσια της ηλικίας της.Δεν φοβάται για το τι θα πουν οι άλλοι αν και είναι λίγο πεισματάρα!! Επίσης έχει μια μικρή τρέλα με την φωτογραφική της μηχανή για αυτό όπου και να πάει θα την...