Κεφάλαιο 6°

39 9 15
                                    

Η αντίδραση σας όταν είδατε ότι έβαλα κεφάλαιο!!😂😂☝

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Η αντίδραση σας όταν είδατε ότι έβαλα κεφάλαιο!!😂😂☝

«Ο Cisco Ramon και ο Nicolas Walter  θα είναι με την Emma Robin» είπε ο καθηγητής μας. Από αυτή την στιγμή έχει γίνει ο χειρότερος καθηγητής μου. Οπααα... Γιατί με έχουν βάλει με δύο άτομα κανονικά δεν θα έπρεπε ένας από τους δύο να είναι με την άλλη κοπέλα;

«Συγγνώμη αλλά γιατί είμαστε τρία άτομα αφού ένα από τα δύο αγόρια μπορεί να πάει με την άλλη κοπέλα; » ρώτησε ο Cisco. Άντε βρε έχουμε και μια κοινή απορία!!

«Για προσωπικούς λόγους η συμφοιτήτρια σου θα μεταφερθεί σε άλλο πανεπιστήμιο της χώρας!» μας έλυσε την απορία η καθηγήτρια τους. Μάλλον θα έμαθε πως είναι μαζί με τον Cisco και έφυγε τρέχοντας!!

Αστειάκι καλεεε
 
Μέτριο

Σκασε εσύ!

«Μπορείτε να μαζευτεί μαζί οι ομάδες για να σκεφτείτε το είδος της φωτογραφίας που θα βγάλετε!!» είπε ο καθηγητής μου. «Όλοι σας θα πρέπει να μας παραδίνεται κάθε μήνα μέχρι το τέλος της χρονιάς  δύο διαφορετικές φωτογραφίες εκτός από την ομάδα του Cisco, του Nicolas και της Emma που θα μας παραδώσουν 4!!» συνέχισε ο καθηγητής μου. Όσο πάει τον μισώ και πιο πολύ αυτόν τον άνθρωπο!!

[...] (Μετά από 3 μέρες)

Επιτέλους θα γίνει αυτή η φωτογραφίσει για αυτό το μήνα! Τώρα είμαι στο δρόμο και πάω προς το σπίτι του Cisco ήθελε καλέ να πάμε στο δικό του γιατί νιώθει πιο άνετα και θα μπορεί να ποζάρει πιο εύκολα, όχι πως βαριέται να κουνήσει αλλά τέλος πάντων!!

Αφού περπατάω εδώ και μισή ώρα φτάνω έξω από ένα τεράστιο σπίτι!! Πες μου τώρα ότι αυτό είναι το σπίτι του!! Εγώ φοβάμαι να μπω εκεί μέσα!! Πάω να χτυπήσω το κουδούνι και έρχεται μπροστά μου μια τεράστια μαύρη ντουλάπα. Έχει και bodyguard η ψωνάρα!! Και εγώ θέλωωωωω

«Ποιον θέλετε;» είπε η κινούμενη μαύρη ντουλάπα- bodyguard με την άγρια φωνή του. Ας το παίξω γλυκό κοριτσάκι!! «Εεε... Τον Cisco Ramon!Ειμαι η Emma Robin πείτε του!!» είπα και του έκανα γλυκά ματάκια. Μακάρι να βγω από εδώ ζωντανή!! «Περαστε σας περιμένει στο δωμάτιο του θα σας το δείξουν οι κύριες μέσα!!» μου είπε η κινούμενη μαύρη ντουλάπα- bodyguard αφού ψιθύρισε κάτι στον ασύρματο που κρατούσε στο χέρι του.

𝙻𝚘𝚟𝚎 𝚖𝚎 𝚒𝚏 𝚈𝚘𝚞 𝚍𝚊𝚛𝚎Where stories live. Discover now