1. mark

756 14 1
                                    

Jeg sidder i bilen med min helt fantastiske kæreste mark! Han er sød også meget mere. Kan faktisk ikke beskrive ham!Vi har været samme i et helt år! Jeg elsker ham virkelig virkelig meget. Vi har det fantastik samme. Vi er på vej til fest og vi høre højt musik. Jeg tager min tlf frem og gå ind på snap og finder hundeflitere. Jeg begynder at filme ham " mark skat" siger jeg sødt " jaer søde" siger han og kigger hen på mig. Jeg kigger mod vejen " MARK!" Skriger jeg. Han kigger mod vejen og drejer væk inde vi rammer en anden bil men han rammer ind i et træ i steden for. Jeg kan mærke et stød i gemme min krop og kan høre en masse larm men kan ikke se noget. Alt er bare sort for mine øjne. Jeg mærker jeg blive borede op og lagt ned igen og masse stik rundt omkring og en tager fat i mit øjelåg og hiver det op og lyse i mit øje.  Jeg mærker et kæmpe stød i mit krop og mine øjne åbner svagt " hun er vågne!" Siger en dame " vent hendes øjne er ved at lukke igen!" Siger en mand også bliver alt sort igen.

To uger senere

Jeg masser mine øjne samme og for dem endelig åbne men lukker dem hurtig igen der et skrap lys rammer mine øjne " hun er vågne" siger en dreng og syns jeg har hørt stemme før? Jeg åbner dem igen og kigger rundt og rejser mig stille op så jeg sidder op. Jeg ser min papmor, min far, min lille søster og min storbror. Min storbror sender mig et varmt og trist smil " mor hvorfor er jeg her?" Spørg jeg forvirre " skat dig og mark kørte ind i et træ" siger min mor " hvor mark?!" Spørg jeg med panik i stemmen " han er har ikke mere skat" græder min mor. Jeg kigger frosset ud i luften. Mark er død?. Jeg mærker en tåre ned af min kind og til sidst kan jeg ikke se noget for alle mine tåre. Jeg mærker en masse krammer mig men lige nu har jeg kun en tanke. Det hele er min skyld. Mark er død pga mig. Jeg har dræbt den dreng som jeg elsker højere ind nogen andre. Jeg vil aldrig elske igen og vil heller ikke have nogen venner. Alene for evigt tid.


Så er første kapitel oppe!😱❤
Håber i kunne lide det?🤔
Hvad vil der mon nu ske i Mies liv?🙄
Vil hun kunne komme det i gemme eller ik?😮
Ses i næste kapitel😇❤

Come back ( Stefan Hjort Where stories live. Discover now