Mies synsvikle
Jeg vågner og ser Jonas ligger ved siden af mig, men dejlige bror som jeg har voldt så mange problemer. Hvorfor sender han mig ikke væk? Alså giver ham jo kun problemer? Er en stor fejl! Og Stefan var mig utro! Så der må været ngoeg galdt med mig ik? Jov det må der være. Plugslig bevæger en sig og det er selvfølelig Jonas som er vågnede. Han kigger mig direkte ind i øjne og krammer mig. Lige hvad jeg har brug for. Vi vælger at gå ned og tag noget morgenmad fordi ja vi sultne haha. Jonas finder noget bacon, æg og brød. Jeg for lov til at dække bord pga jeg skal slappe af og ikke være tæt på noget jeg kan skade mig selv med... pyt med det. Det ringer plugslig på så jeg kigger hen på Jonas som giver mig det blik der sige " åbner du " så det gør jeg selvfølelig. Jeg gå hen til døren og kigger i nøglehullet og ser det er Stefan. Jeg gå hurtig væk fra døren men så dum som jeg nu er falder jeg over noget og falder direkte ned på mit haleben så et lille skrig forlader mine læber. En tåre falder ned af min kind " MIE ER DU OKAY? " råber Jonas. Men jeg svare ikke begynder bare at hulke lidt " MIE JEG VED DU ER DER INDEN PLZ ÅBEN DØREN!" Råber Stefan fra den anden sidde af døren. Plugslig høre jeg en løbe mod mig. Jeg vender mig om og ser det er Jonas... jeg begynder at tudbrøle og skrige og slå mine hænder ned i gulvet og tro mig det gør ondt " Mie rolig!" Siger jonas men jeg lytter ikke. Smerten den vil ud på den ene eller anden måde. Jeg hammere bare mine hænder hårde ned i gulvet og til sidst kommer der faktisk blod. Plugslig holder en fat i min hænder " Mie rolig" hvisker en og det kan kun være Jonas " JEG HADER HAM" skriger jeg " JEG HADER HAM HADER HAM HADER HAM!!!" Skriger jeg bare igen og igen. Jeg for mig fri fra Jonas grab og løber op på værelse og låser døren også falder jeg ned til gulvet og tudbrøler igen.
Jonas synsvikle
Jeg ser Mie løbe op af trappen så jeg gå hen til døren og åbner den og ser Stefan med tåre ned af kinderne. Jeg hiver ham ind i et kram. Ja han har dumme sig men han er stadig min bedste ven. Jeg kan høre Mie tudbrøler helt vild og ved Stefan også kan høre det for kan høre han snøfter og hulker lidt. Plugslig høre jeg bare et skrig, så jeg skubber hurtig Stefan væk og løber op af trappen. Jeg tager fat i håndtaget til Mies værelse men der er låst " MIE ÅBENE! " råber jeg. Men høre bare et skrig til. Jeg begynder at panikke indtil Stefan kommer og hamrer døren op. Lige der jeg kommer ind ser jeg hele hendes værelse er ødelagt men det enste jeg fokusere på at Mie ligger på gulvet og græder. Hendes hænder bløder og hendes hår er uglet. Jeg skynder mig hen til hende og holder hende indtil mig " jeg... jeg har brug for hjælp" siger hun stille " jeg hjælper dig" siger jeg på kanten til ar græde " nej Jonas... rigtig hjælp" siger hun. Og der begynder jeg at græde... hun skal ikke forlade mig igen " hva.. hvad mener du?" Græder jeg stille " jeg har brug for hjælp ligesom den gang med mark der han fake sin død" sagde hun " Hv...hvor?" Græder jeg igen " Fyn Jonas " siger hun... hun forlader mig... igen.. alt samme pga Stefan! Jeg rejser mig op og kigger på Stefan " DET DIN SKYLD!" Råber jeg med tåre ned af mine kinder " Nej" siger han stille... verden kommer bare frem... jeg gå hen til ham og slår ham og han slår selvfølelig igen. " STOP!" Råber en.
Hej kære læser!
Jeg har ikke opdatere i lang tid og det er der flere grunde til. En af dem er privat men den anden er fordi jeg er igang med en ny bog! Men den bliver først udgivet når den her er færdig. Der kommer cirka 50 kapitler af den her bog. Såe det ikke så mange men måske kommer der en 2'er men er ikke sikker. Håber ikke er sure over der er gået så lang tid! Prøver at opdatere ofte men føler selv min Big er dårlig så til er rigtig meget på den men det virker til mange kan lide den derfor forsætter jeg den.
Det var alt fra mig
YOU ARE READING
Come back ( Stefan Hjort
FanfictionHej! En pige ved navn Mie hade funderet sit livs kærlighed men ændre det sig og vil det hele vær hendes skyld? Lidt fra bogen Jeg sidder i bilen med min helt fantastiske kæreste mark! Han er sød også meget mere. Kan faktisk ikke beskrive ham!Vi h...