3. dregne

430 11 0
                                    

Jeg vågner ved en ruster stille i mig. Jeg åbner mine øjne og ser Jonas står foran med tøj på og klar til at gå. Jeg rejser mig stille og finder noget tøj. Jeg tager selvfølelig min ring jeg fik fra mark på. Vi gå nede under og ja jeg skifte foran ham. Vi siger vi gå også er vi ude af døren. Vi har aftalt med hans venner ved mødes ved maccen så vi kan få noget mad. Vi når frem og jeg kan se tre drenge stå og kigger på os. Jonas tager min hånd og vi gå samme der hen " Hey drenge!" siger Jonas " hey" siger de tre drenge i kor " hvem er det?" Spørg den ene dreng " det er min papsøster hun skal bo hos mig i noget tid" svare Jonas og skubber mig stille frem. Den ene dreng tager hånd frem men jeg står bare og kigger på den hånd. Den ligner marks... nøj hvor jeg savner ham! " Mie?" Siger en. Jeg vågner op fra mine egne tanker og kigger rundt omkring " hvad?" Spørg jeg helt forvirre " skal du ikke give hånd?" Spørg Jonas. Jeg ryster stille på hovedet som et nej " okay men drenge det her er Mie, Mie det her er Pelle, Lauritz og Stefan" siger Jonas og peger på drenge. Jeg nikker stille " når skal vi få noget mad?" Siger Pelle tror jeg? " ja!" Siger drenge i kor. Vi gå ind og stille os i kø " hvad vil du have Mie?" Spørg Jonas " øhm bare en cheeseburger, en stor pomfrit, jordbær millshake og en pomfrit dressing" svare jeg " kan dig og Stefan finde et sted vi kan sidde?" Spørg Jonas " selvfølelig bror" siger Stefan og tager arme om mig?! Jeg fjerner den hurtig og trykker mig helt ind til Jonas. Han tager arme om mig og igen føler jeg mig tryg " hvis i tre finder et sted tager mig og Mie af maden?" Siger Jonas. De nikker alle tre og gå. Jonas kigger trist ned på mig " Mie du må lære at lukke dig selv lidt op og lukke flok ind i dit liv" siger han stille. Jeg nikker stille. Han kysser mig i håret også bliver det vores tur. Vi for bestil det vi skal have og for det rat hurtig. Pigen bag kassen kigger virkelig meget på Jonas? Vi gå hen til de andre drenge og sætter os. Drenge begynder at snakke mens jeg bare spiser stille og roligt " Mie vil du fortælle lidt om dig selv?" Spørg Stefan plugslig " øhm jeg hedder Mie, kommer fra Fyn og er 16 år" svare jeg " hvorfor skal du bo hos Jonas?" Spørg Lauritz " øhhh" siger jeg og kigger hen på Jonas som giver mig det blik der siger fortæl-dem-det-de-vil-forstå-dig. Jeg tager vejret dybt " jeg var med i en bilulykke med min kæreste mark, jeg overleve, mark døde" siger jeg stille. Pelle kigger trist på mig, Lauritz kigger ned i bordet og Stefan kigger bare lige ud i luften " alle siger det ikke er min skyld men det er det" siger jeg stille. Jonas kigger hurtig hen på mig " det er ikke din skyld!" Siger han " må jeg låne en af jeres telefoner?" Spørg jeg. Jonas rækker sin og kigger mærkelig på mig. Jeg åbner den og han har ikke kode på. Jeg gå ind på Snapchat og logger på mig og ser jeg har fået en masse snaps. Jeg vælger at gå ind på minder der da er en video der fanger min opmærksomhed. Jeg gå ind på videoen og ser det er fra den dag vi skulle til fest. Jeg ser den ude lyd. Han kigger hen på mig og hurtig mod vejen og drejer fra også køre vi ind i et træ. Når lige at se mark lidt inde videoen stopper. Jeg mærker en masse tåre ned af min kind " hvad sker der?" Spørg Stefan. Han sætter sig ved siden af mig og jeg læner mig automatisk op af ham og masser mig ind til ham. Han tager telefon og kigger på videoen også visser han den til de andre. Han sidder og trøster mig så godt han kan...

Undskyld jeg ikke har magt noget op!😓
Var på Langeland og hade ingen net!🙄
Men her kommer der et kapitel😱
Ligger to kapitler op vær gang jeg ligger op😍
Skriv gerne jeres mening!🙏🏼
Ses🌺

Come back ( Stefan Hjort Where stories live. Discover now