17. Morder

262 7 0
                                    

Yay kun en uge tilbage af det her helved! Jeg bliver mobbe vær dag og gå hjem vær dag i frokost og græder! Drenge har ikke tid til mig ikke en gang Jonas?! Når men jeg sidder i klassen og tegner lidt. Klokken ringer og time begynder og som det plejer er læren efter mig! " Mie lyt nu med din dumme pige" siger min lære streng! Nu gider jeg ikke mere. Jeg rejser mig og min stol falder bag mig " HVORFOR HADER I MIG?!" Råber jeg " Mie sæt dig ned!" Siger min lære streng. Jeg tager min taske og gå ud af klassen og hen til min cykle. Jeg når kun at åbne den før jeg bliver skubber og jeg lander på min cykle " morder" siger en. Jeg kigger op og ser en af marks venner " la mig nu være" sukker jeg. Han tager fat i mig og hiver mig op og giver mig en lussing " HEY HVAD LAVER DU?!" Råber en bekendt stemme plugslig? Drenge smider mig ned på jorden igen og vi kigger begge den vej. En dreng kommer frem nej vent fire kommer frem! Jeg kigger godt på dem og til sidst kan jeg se hvem det er. Lauritz, Pelle, Jonas og til sidst Stefan?! Drenge kigger ned på mig og griner og vender sig om og gå. Jonas er hurtig hene ved mig og ser om alt er okay. Jeg skubber ham væk og han kigger forvirre på mig " skrid med jer" siger jeg " hvad? Hvorfor?!" Spørg han " i svigte mig der jeg hade mest brug for jer" svare jeg og rejser mig op. Jeg tager min cykle og cykler hjem. Jeg når hjem smider jeg bare min cykle fra mig og løber op på mit værelse. Jeg sætter mig på min seng og begynder at græde. Det banker på " SKRID!" Græder jeg. Døren gå op og jeg kigger der hen og ser Stefan " Mie" siger han stille " Mie jeg elsker og savner dig så meget!" Sukker han " som om Stefan" svare jeg hårdt tilbage " Mie" siger han men jeg afbryder ham " Stefan du var mig fucking utro og kom samme med Maya to dage efter!" Siger jeg og mærker en tåre med af min kind. Han gå stille hen mod mig og hiver mig ind til ham også er hans læber på mine. Jeg kan ikke lade vær med at nyde det der jeg elsker ham jo. Der jeg indser hvor dybt det er skubber jeg ham væk " Stefan" siger jeg men denne gang afbryder han mig " Mie jeg er så ked af jeg var dig utro virkelig! Og det med Maya var en stor løgn! Jeg tænkte at hvis du trodsede jeg var videre ville du komme tilbage til mig! Jeg har altid kun elske dig og ingen andre!" Siger han. Jeg kigger ned " løgner" siger jeg stille " MIE JEG LYVER IKKE!" Råber han " HVAD GØR DU SÅ?!" Råber jeg " DET HER!" Råber han. Han trækker mig hurtig ind til ham også kysser vi igen. Denne gang trækker han sig. Han kigger mig dybt ind i øjne og han kan se alt. Mine tanker, mine følelser, mine minder. ALT. Jeg hader når folk kan læse mig " men jeg elsker det" griner han " hva?" Siger jeg forvirre. Vent jeg tænkte sikkert højt " jep det gær du ret tit" griner han " dumpap" siger jeg grinede og slå ham blindt på bryste. Det banker på " KOM IND" siger jeg højt. Rasten af drenge kommer ind og kigger forvirre på mig " Mie hvad er der sket siden du kom tilbage?" Spørg Jonas seriøst. Jeg kigger stille ned i jorden og tag en dyb vejrtrækningen....

Hej allesamme!♥️
Jeg er begyndt på en ny bog som hedder "Fuck off or I'm killing you"
Regner med det første kapitel kommer op i løbe af denne uge
Måske næste uge.
Håber virkelig i vil tag godt i mod den ligesom i har gjordt med den her!💕
Kh anonym😅💕

Come back ( Stefan Hjort Kde žijí příběhy. Začni objevovat