Sommerferien er ved at være sult og Stefan er på ferie den sidste uge. Der er to dage til han rejser så jeg skal sige til ham at jeg er rejst inde han kommer hjem. Skulle jo kun være har i sommerferien :( skal hjem til Stefan idag og fortælle ham det og er pæn nervøs. Har gjordt mig klar og spist morgenmad også gå jeg hjem til Stefan. Jeg banker på hans søster Julie åbner " han er på sit værelse" siger hun " tak" siger jeg og gå ind og tager min sko på. Jeg gå hen til trappen der en stopper mig " han har en på besøg" siger hun stille. Jeg kigger forvirre på hende og gå stille op. Jeg gå hen til døren som står på klem " Stefan hvad har vi gjordt?" Siger en og sukker. Det er en pigestemme? " Maja jeg ved det virkelig ikke" sukker han " vi var fulde igår og der skete noget som ikke skulle ske" siger han " jeg ved det men hvis vi fortæller Mie det bliver hun knust" sukker Maja " hvorfor stoppe jeg dig ikke bare" siger Stefan frustrere " jeg ved det virkelig ikke" sukker Maja " okay vi lades barre som om vi aldrig har haft sex okay?" Siger Stefan. Der jeg høre ordet sex gå min verden i stå. Jeg gå stille bag ud og er hurtig ude af døren. Jeg løber ned til en havn tæt på og sætter mig på kanten og begynder at græde. Min telefon brummer som en gal men jeg lade den være.
Jonas synsvikle
Jeg ringer til Stefan kl er 20.00 og har ikke hørt fra Mie og hun svare mig ikke. Den bibber to gange også tager han den " hallo?" Siger han " hvor er Mie?!" Spørg jeg " hun er ikke kommet idag?" Siger han " STEFAN MIE HAR VÆRET HAR, HUN GIK OGSÅ OP MEN KOM HURTIG NED IGEN" råber han's søster i baggrund. Der blev helt stille? " hallo Stefan?" Siger jeg " jeg har dummet mig" sukker han og ligger på? Hvad har han nu gjordt?! Inge jeg når noget som helst gå døren op " MIE?!" Råber jeg " NEJ DET ER JULEMANDEN HVEM FUCK SKULLE DET ELLERS VÆRE?!!" Råber hun og snøfter. Jeg løber der ud og ser en knust Mie " Stefan har været mig utro" græder hun " jamen Mie dog" siger min far der han kommer ud i gange " jeg vil hjem" græder hun. Far nikker og ringer op til hendes papmor som sagde de kommer nu. Der der er gået noget med 3 timer er de har. Mie har pakke alle sine ting samme og de er nu ud i bilen. Mie kommer hen og krammer mig " jeg kommer igen" hvisker hun? Jeg nikker og hun krammer rasten farvel. Men det skal selvfølelig ringe på døren. Det er Pelle og Lauritz som også vil sige farvel. De siger hurtig farvel fordi vi skal have Mie væk inde Stefan kommer! Hun kigger ud og kigger rundt men ingen Stefan, hun krammer mig en sidste gang også løber hun ud af bilen. Hun smækker døren der jeg høre en kommer løbene " MIE!" Bliver der råbt. Vi løber alle ud og ser Mie er kommet ud af bilen og ser hun såt ansigt til ansigt med Stefan! Eller de står langt fra hende anden. Vi løber alle hen til Stefan og holder ham væk " Mie ind i bilen nu!" Råber jeg. Jeg høre en dør der smækker og bilen starter. Stefan kommer forbi os men det er forsendt de er kørt. Stefan vender sig om mod os med helt røde øjne " JONAS JEG ELSKER HENDE!" Råber han.
YOU ARE READING
Come back ( Stefan Hjort
FanfictionHej! En pige ved navn Mie hade funderet sit livs kærlighed men ændre det sig og vil det hele vær hendes skyld? Lidt fra bogen Jeg sidder i bilen med min helt fantastiske kæreste mark! Han er sød også meget mere. Kan faktisk ikke beskrive ham!Vi h...