4. mies veninde

423 14 0
                                    

Efter noget tid vælger vi ud og shoppe eller jeg fik dem overtalt! Skal have noget nyt tøj og en ny telefon. Vi stater med at gå i h&m hvor jeg finder den pæneste kjole og masse andet også tog vi i only og købte lidt også ind i en sko butik og købte nogen sko. Til sidst gik vi ind og købte en ny telefon! Det var endelig meget hyggeligt og jeg er blevet rigtig gode venner med Pelle. Jeg har lagt mærke til Stefan holdte sig lidt tilbage men jeg ved ikke hvorfor? Vi aftalte at tag hjem til mig så jeg kan få ligge alle de poser. Vi kom er hjem og vi gå op på mit værelse hvor billeder med mark hænger næsten over alt! Jeg begynder at tag dem ned eller jeg tog alle ned undtagen et der jeg var samme med ham og min veninde. Jonas kigger overraske på mig der jeg tog billederne ud af billederammen og smed dem alle samme ud " han vil have jeg kom videre selvom det ville være svært" siger jeg. Min nye tlf ringer så jeg tager den " hallo?" Siger jeg " Hej Mie det mig Sofie!" Siger sofie i den anden ende " hej" siger jeg " syns du skal vide noget om Mark nu når han er dø" siger hun nervøs " hvad?" Spørg jeg " to dage før ulykken var han dig utro med mig " siger hun. Min arm bliver lige så stille slap og jeg kigger hen på det sidst billede jeg hade. Det var med mig, ham og Sofie. Jeg gå surt der hen og rev det ned og ud af billederammen også river jeg det i stykker " hvad sker der Mie?!" Spørg Jonas panisk " HAN VAR MIG UTRO TO DAGE FØR ULYKKEN MED MIN BEDSTE VENINDE!" Råber jeg sur. Jeg skal bare over ham så hurtig som mulig. Han er død i mine øjne bogstaveligtalt. Jonas kommer hurtig hen til mig " Mie slap af" siger Jonas. Jeg falder ned på jorden og trækker hjerte dybt " hvordan kunne han gøre det mod mig" græder jeg. Alle drenge sætter sig ved siden af mig og krammer mig. Men igen holde Stefan sig tilbage? Lige meget " hvad siger i til vi tager i Tivoli i aften?!" Spørg Pelle " ja!" Siger vi alle samme i kor " drenge gå lige ud skal skifte" siger jeg. Alle gå ud undtagen Jonas " du vil ikke have de ved det vel?" Siger han " de vil bare syns jeg er sindsyg" svare jeg og finder noget tøj " Jonas jeg kan jo kun dække det med en lange arme trøje" siger jeg " bare sig du har brændt dig" siger Jonas og smiler. Jeg finder noget tøj og tager det på også gå vi ud til de andre. De kigger meget på mig men igen kigger Stefan væk. Jeg bliver seriøst træt af det. Vi tager afsted og snakker godt samme undtagen Stefan. Han snakker slet ikke til mig?! Vi kommer ind i Tivoli og alle drenge vil prøve Pariserhjulet men jeg har højdeskræk men de for mig overtalt. Jonas stå først i kø, så kommer Lauritz, så Pelle, så Stefan og til sidst mig. Pelle vil gerne samme Jonas og Lauritz så mig og Stefan skal samme. Vi komme endelig op og der vi er helt oppe stopper maskine " maskin er gået i stykker så i skal sidde har i lidt tid" siger en stemme. Jeg kigger panisk rundt og kan mærke jeg er ved at gå helt i panik. Tror Stefan kan se det på mig for han tager min hånd og klemmer den lidt. Jeg hiver den til mig og han kigger forvirre på mig " du har ikke vil snakke med mig hele dagen? Du har kigge væk vær gang jeg kigge på det?!" Siger jeg højt " du afviste mig..." siger han stille " jeg tog arme om dig men du fjerne dig hurtig" siger han igen såret " har det svært med drenge men Jonas sagde jeg skulle lukke mig op" svare jeg stille " så luk dig helt op for jeg ved det der ikke er et brandmærke" siger han bestem. Jeg tager fat rundt om min arm " jeg cutte første nat har og det var jo så igår" siger jeg stille " ik sig det til de andre de enste der ved det er dig og Jonas!" Siger jeg hurtig. Han kigger mig dirkte ind i øjne og det var som om han kunne læse alle mine tanker, se hvordan jeg ser verden, se min glæde og sorg. Han tager hans ene hånd op til mig og har lidt fat i min nakke. Han trækker mig tætter på ham og inde jeg når at tænke en enste tanke så kysser han mig?! Det var både dejligt men svært. Han holder mig tæt ind til sig og tror vi kysser i 1-5 minutter. Han trækker sig der maskine begynder igen. Jeg kigger bare tomt ud i luften. Hvorfor kysse han mig?

Stefans synsvikle

Jeg er på den! Jeg kysse en selvom jeg hade en kæreste! Hvad vil hun nu tænke om mig? Jeg skal også sige noget til Anna! Hun bliver knust jo?! Vi kom endeligt ned og lige der vi kom ned løb Mie væk?! Fuck det er jo min skyld! Jeg løber hurtig efter hende og for hurtig fat på hende og hun græder. Meget endda " Hey Hey hvad sker der?" Spørg jeg sødt " DU KYSSE MIG!" Råbe hun og trækker hendes arm til sig " Mie" sige jeg stille " HVAD SKER DER FOR DIG DU VED JEG HAR MISTE MIN KÆRSTE OGSÅ KYSSER DU MIG!" Skriger hun så. Jonas kommer hurtig løbene hen til Mie og prøver at få hende til at falde til ro men han kan ikke.,hun begynder at slog ud til alle sidder og skrige " MIE ROLIG!!" Råber jeg og løber hen til hende og holdte hende tæt ind til mig til hun slapper af.

Come back ( Stefan Hjort Onde histórias criam vida. Descubra agora