Bidadari Walid

77 8 0
                                    

Pesan Abi. Abi tidak mahu bakal imam untuk anak abi ni sibuk mencari duit agar dapat memberi hantaran yang ekslusif. Tapi cukuplah dia sibuk mencari iman dalam cintanya agar dia mampu memimpin tangan anak abi ni untuk menuju ke syurga Ilahi. In my dream, you are mine.. But.. In my life, you are dream. . Cemburu dengan gadis yang dinikahi lelaki hanya bermas kahwinkan 30 juzu' Al-Quran. Bukan senang derrr nak hafal 30 juzu' Al-quran. MasyaAllah hebat. Beruntung gadis tersebut. . I don't want the relationship that Romeo & Juliet once had. I only want the relationship that Khadijah & Prophet Muhammad SAW had. . I masak, U makan. I tidur, U teman. I sakit, U jaga. U Imam, I makmum. I lahirkan, U azankan. I ibu, U ayah. Best kalau semuanya dah halal. . Lelaki yang menangis keranamu, mungkin dia ikhlas mencintaimu tetapi lelaki yang menangis kerana dosanya, dia adalah imam yang baik untukmu. . Jatuh hati? Luah pada Allah SWT. . Pasangan yang baik itu anugerah. Tak PerIu berserban mahupun berpurdah. CukupIah yang selaIu membimbing kita ke jalan AIIah. Walaupun berjauhan tapi bila dah halal, tetap INDAH. Kita tidak akan dikahwinkan dengan seseorang atas sebab jatuh cinta.

@fira_fiqah

L U A H A NWhere stories live. Discover now