Povídá Magnus
,,Sakra Alecu, nemůžeš sem takhle vpadnout. Vždyť jsem mohl mít infarkt."
Leknu se svého přítele.
,,Volal jsi Magsi, tak jsem tu nejrychleji jak můžu být," odpovídá mi můj užasnej lovec stínů.
Nemůžu jinak, než k tomu usměvavému muži dojít a políbit ho.
Chvíli si po tom polibku koukáme do očí.
Alec je roztomile červenej.
Pohladím ho zlehka po červenající tvaři, prsty sjedu až k jeho rtům. Neodolám a znova ho políbím. Alec mě chytí za boky a jemně mě tlačí na stěnu za mnou.
Rukama hladí mé boky a zajde pod košily.
Hluboce oddechujem a za stalého očního kontaktu se znova políbíme.Zničeho nic se Alec odtrhne.
,,Copak si mi potřeboval tak důležitého, že to nepočkalo až se vrátí Clary s Jacem?" podívá se na mě s jemným úšklebkem. Přesně věděl co za chaos mi způsobuje, zmetek jeden.
Musím se nejdřív vydýchat po našich polibcích, než jsem schopen odpovědět.
,,Musím odjet do Beacon Hills, nevím jak dlouho tam budu, ale musím pomoct Stilesovi.
Víš co sem zistil o jeho matce. Nebude to lehké mu vše říc. Zvlášť když její smrt byla nadpřirozená. Ke všemu to zmizení Dereka.
Já vím, že podsvěťany nemusíš, ale cítím že jim musím pomoct.
Už jen proto, co Claudia udělala pro Clary a její matku."Vychrlím na svého přítele rychle.
,,Magsi prosím Tě nic mi nevysvětluj a jeď.
Stiles Tě potřebuje.
Já vím, že Claudia byla pro tebe blízká.
Musíš mu vše říct.
I o tom potenciálu co v něm je. Může mu to pomoct v boji," domluví Alec, a zas se na mě podívá pohledem plný vášně a především citů.Kdo jsem abych takovému pohledu odolal. Lusknu prsty a ocitnem se v mé dokonalé ložnici.
,,Miluji Tě, Alexandře Lightwoode!" svléknu mu triko a políbím ho na vypracované bříško, zatímco rukama přejíždím přes jeho paže až k bradavkám, za které lehce zatahám.
Když už chci pokračovat dál, zastaví mě.
,,Měl bys už vyrazit. Tohle si necháme na klidnější dobu."
Zašeptá omámeně můj lovec.
Vím že má pravdu a já bych se měl dát na cestu.
Přesto neodolám a na chvíli si ukradnu jeho rty.
Je neuvěřitelné jakou cestu jsme my dva ušli.
Byla doba kdy jsem nevěřil, že Alexander bude v mé blízkosti, natož v mé posteli.
To je další z důvodů, proč chci Stilesovi pomoct.
Já svou lásku mám u sebe.
On si z nějákého důvodu nepamatuje jak o svou přišel, vlastně že ji vůbec měl.Vstanu a vydám se do koupelny.
Po sprše, a pár nezbytných uprav se vypravím zabalit to nejnutnější.
Ještě se zastavím u postele, pro nezbytný polibek od Alexandra a už se ocitám u skříně s kouzelnými potřebami na lektvary.Nevím co mě čeká tak beru i hadí oči, bylinky a především Vlčí mor, jdu přeci jen do Vlčího města.
Ještě pár knih s kouzly.
Á vlastně ještě tu věc pro Stilese. Odeberu se do své pracovny a kouzlem odstraním knihovnu.
Z trezoru si beru malý váček od Claudie.
Vše pečlivě uchovám do kufru, který pak kouzlem zmenším a připevním na jeden z řetízků na mém krku.Alec mě pozoruje opřen o rám dveří.
,,Magnusi, až bude třeba stačí napsat, já a zbytek teamu jsme u tebe jasné. Clary ovládá nové runy, nedávno se naučila cestovní, takže u tebe budem hned jak napíšeš."
Ujišťuje se lovec, že se mu musím ozvat.
,,Neboj počítám s Vámi. Je jasné, že boji se určitě nevyhnem.
Jen musím nejdřív Stilesovi vše říct."Políbím ho.
,,Dávej na sebe pozor, a ozvy se jakmile budeš v bezpečí u Stilese."
Starostlivě povídá můj lovec. Miluju když má o mne strach. Dokazuje to, že ač je vychován jako ten, jehož bych se měl obávat. Tak má srdce na správném místě, a ochrání i podsvěťany když to bude to správné.
,,Neboj." políbím ho a než se rozkouká jsem v mžiku pryč.
Ocitám se před nápisem Vítejte v Beacon Hills.
Popadám telefon a vytáčím Stilesovo číslo.,,Magnusi děje se něco? Viděl jsi něco v budoucnosti?
Něco s Derekem?"Slyším Stilesův rozrušený hlas.
Tohle bude těžký.
Ale musí se to dozvědět, musí zijstit že je potomek čarodějky.Tak co myslíte mám vůbec pokračovat?
Jak na to Stiles zareaguje?😀
Pomůže mu to v hledání Dereka?A jak dotoho všeho zapadne parta z Mystic Fall?
ČTEŠ
Hale & Stilinski Family Story
FanfictionCo když zapomenete na člověka, kterýho ze srdce milujete? Co se stane když zapomenete, že je váš nejlepší přítel vlkodlak? Co když žijete život který vám nepatří? Jedna vzpomínka obrátí, život Stilese Stilinski naruby. Jedna vzpomínka mu připomene...