Rescue

725 39 2
                                    

Pohled Stilese

Jakmile dorazil Magnus s Bonnie, a já je představil smečce vzal si mě Mags stranou.

,,Stilesi ještě jsem Bonnie neinformoval o tom s tvou matkou. Musíš si s ní promluvit jakmile to půjde. To ona Ti pomůže vyjasnit zbytek informací."

,,Já vím sám jsem nestačil vše říct otci. Ale nejdříve Derek. Musíme ho zachránit. Nelíbí se mi že ho drží Lockwood, co vím z vyprávění Salvatoru není zrovna dobrý vlkodlak," odpovím Magnusovi a pomalu se vracíme ke zbytku smečky.

Když se rozhlédnu vidím jak se všichni chystají. Kira se Scottem spolu cvičí s mečem, Liam a Issac používají své vlkodlačí schopnosti, totéž činí Peter a Theo, každý v místnosti se připravuje na záchranu Dereka.
Vidím také svého otce, který se domlouvá s Melissou a Chrisem jak nejlépe pomoci smečce. Argent jako vdždy zbrojí, jeho zásoba zbraní mě pokaždé dostane.
Spolu s Magnusem dojdeme k Bonnie.

,,Bon je to na tobě a Magnusovi, dělej co bude nejlepší. Já vím že jedině ty mi vzpomínky obnovíš."

Bonnie se na mě smutně podívá a ukáže mi na připravenou postel kam se položím.
Poté si stoupne k mé hlavě, zavřu tedy oči a soustředím se na Dereka.

Cítil jsem energii z Bonniích rukou, a najednou to přišlo.
Byla to vzpomínka na to kdy jsem si uvědomil, že Derek pro mě něco znamená.

Vidím přesně tu chvíli jak umřel Boyd, stál jsem za Derekem a pukalo mi srdce, ne jen kvůli Boydovi, ale hlavně z toho jak puklo srdce Derekovi.
Ten den jsem poznal, že jsem do něj blázen.
A pak přišla další vzpomínka na náš první polibek, byl jsem ve škole a Derek za mnou přišel. Pamatuji si jak mi oznámil, že Jenifer zajala i otce Alison, cítil jsem jak přichází panický záchvat.
Derek mě zatáhl na klučičí šatny, a pak najednou jsem cítil jeho rty na mých, jen jemně se otřeli o ty mé, jazykem objel konturu mých rtů, v ten okamžik jsem přestal dýchat.
Jeho polibek pomohl k odstranění záchvatu. Jakmile se vzdálil, sám jsem si ho přitáhl do náruče a polibek mu vrátil.

 Jakmile se vzdálil, sám jsem si ho přitáhl do náruče a polibek mu vrátil

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vzpomínky se mi vraceli jedna za druhou.
Byly štastné, smutné i veselé. Ale konečně byli zpět.

Jako poslední se mi vrátil obraz Scotta a Petera, přišli ke mě do pokoje kde jsem si balil věci na Yale.
Oba vypadali velice smutně, a pak se objevila v mé mysli Lydia.
Tím kouzlení Bon skončilo. Pomalu jsem se probral a poděkoval jsem jí.

Všichni kolem nás stáli a byly zvědaví jestli to vyšlo. Otočil jsem se na Scotta a Petera.

,,Já vím že vás bolelo co jste udělali, ale změnit mou lásku z Dereka na Lydii byla chyba.
Né jen, že díky Vám jsem žil falešný život, ale ublížili jste především Lydii.
Napadlo vás dva vůbec, že je Lydie dávno do někoho zamilovaná?
Že měla naplánovanou vlastní budoucnost?" pustil jsem se zostra do těch dvou pošuků, chápal jsem je ale zárověn jsem měl vztek.

Hale & Stilinski Family StoryKde žijí příběhy. Začni objevovat