Všechny tradice na netradiční svatbě jsme si prošli.
Po blahopřání jsme krájeli dort.
Fotograf fotil momentky s rodinou, přáteli a hlavně nás dvou a našich dětí. Po naší zahradě zněl šťastný smích naší smečky a přátel.
Já se nemohl vynadívat na tu krásu.
Derek stojící uprostřed davu a šťastně se tvářící. Víc jsem si nemohl přát. Každý se bavil.
Hudba hrála od starých hitů jako je Elvis Presley až po naprosté novinky.
Vzhlédnu a spatřím Dereka kráčejícího pro mě.
Nastává čas našeho prvního novomanželskýho tance. Dlouho jsme vybírali píseň, která by nás vystihla, nemohli jsme žádnout najít, až jednoho večera jsem uspával Thomase a Zoe.
Zpíval jsem píseň kterou, zpívala má maminka mě. Derek stál ve dveřích a poslouchal jí, a bylo vybráno.
Nic nás nevystihne víc než tahle.
,,Miluji Tě tisíc let, a budu Tě milovat tisíc dalších, Lásko," zašeptá mi Derek do ucha.
Zároveň se rty dotkne místa za uchem.
Mým tělem projede vlna slasti. Kdyby bylo na mě hned ho zatáhnu do postele. Ale oslava není ani v polovině, nemůžeme zdrhnout tak brzy.
Dohrajou poslední tóny naší písně.
Derek si jde pro Natalii, a mne odchytí Damon.,,Stilesi smím prosit."
,,Jsitě."
Chytím ho a jdeme na parket.
,,Kdo by to byl řekl, před skoro dvěma lety jsi byl zasnouben s Lydii.
A teď? Máš užasné děti, a ještě lepšího muže.
Stilesi je z tebe muž. Děkuju, že jsem mohl být tvůj svědek."Řekne mi dojatě Damon.
,,To já děkuji tobě."
Odpovím mu.
Když na parketu pouštěli poslední song na přání mého muže, šli jsme tančit. Derek mne držel co nejblíže sobě.
Všichni kolem nás tančili v kruhu. Derek mi s posledním tónem písničky zanotoval do ucha.,,I can be your hero.
I can kiss away the pain,
And i will stand by you forever."Bylo to tak krásný. Celej náš svatební den byl jedním slovem božskej. Píseň skončí a všichni nám zatleskaj.
Spolu s Derkem procházíme k tátovi a našim dvojčatům.,,Zlatíčka teď musíte být hodný.
Přes víkend budete s dědečkem.
My se pro vás s tatínkem stavíme v neděli podvečer.",,Stilesi klidně buďte na líbánkách dýl. Já se o ně postarám," zazní tátův hlas.
,,Děkujem Tati, ale my se pro prcky vrátíme.
Pojedem s nimi na chatku v horách.
Stačí nám líbánkový víkend. Asi by jsme to bez prcků nevydrželi."S těmi slovy se chytám Dereka a procházíme uličkou k vyzdobenému Camaru.
Místo víkendových líbánek mi bylo utajeno, ale jen co vystoupíme na letišti je mi jasné, že poletíme. Derek vyndá naše zavazadla.
Spolu se vydáváme k jednomu soukromému letadlu. Obsluha nám sklidí zavazadla.
Jen dosednem a připoutáme se letadlo vzlétne.Poté k nám přijde přijemně vypadající slečna. Nalije nám šampaňské.
Derek se nakloní ke mě a pozvedne skleničku.,,Na nás Stilesi, ať jsme stále tak zamilovaní jako teď."
,,Na nás."
Přiťukneme si a napijeme.
,,Jak dlouho poletíme?"
ČTEŠ
Hale & Stilinski Family Story
FanfictionCo když zapomenete na člověka, kterýho ze srdce milujete? Co se stane když zapomenete, že je váš nejlepší přítel vlkodlak? Co když žijete život který vám nepatří? Jedna vzpomínka obrátí, život Stilese Stilinski naruby. Jedna vzpomínka mu připomene...