Povídá Stiles
Po tom co mi Táta řekl všechny novinky týkajicí se Baecon Hills, teda páni ani v snu bych nečekal, že Theo a Isacc budou pár. Nebo že Scott bude mít sestru.
Jediné co jsem očekával je vztah Táty a Natalie. Věděl jsem o nich dřív než mi to řekl.
Z Tátových občasných telefonátů a stále dokola opakujících se dotazů na Lydii jsem si domyslel, že na mě doma podobná novinka čeká.
Chudák Táta z toho byl celý vystresovaný, když mi oznamoval, že už spolu bydlí. Musel jsem po jeho slovech i já s částečnou pravdou ven. Nevěděl jsem zda Lydie dala své matce vědět, že je mezi nami konec. Počkal jsem tedy, až se vrátí Natalie domů a poté jsem jim oznámil, že s Lydii se brát nebudem.
Sice za zněly dotazy. Proč?
Co se stalo?
Kde je Lydie?Ale, až na jednu otázku jsem nevěděl odpověd.
Zvedl jsem se ze židle a utekl do svého starého pokoje.Chvíli po mém útěku do soukromí jsem zaslechl na chodbě hlas. Pootevřel jsem tedy dveře a slyšel jak Natalie někomu volala.
Zřejmě Lydii.,,Ano je zpět v Beacon Hills.
Nevím.
Nic nám v podstatě neřekl.
Vypadal, že je v pořadku."Nevím zda Natalie mluvila s Lydií, ale víc jsem slyšet nepotřeboval.
Zavřel jsem opatrně dveře.
Vytáhl jsem mobil a hledal v kontaktech člověka, se kterým jsem potřeboval po všech událostech mluvit nejvíc.Povída Scott
,,Kiro zlato jsem doma."
Vešel jsem do naší předsíně.
Odložil pracovní věci a šel jsem hledat svou snoubenku.V tom slyším jak mi v bundě zvoní mobil. Vrátím se pro něj.
Kouknu, a na displeji svítí jméno volajícího.
Na nic nečekám tohle může být opravdu důležité, když mi po tolika letech volá.,,Ahoj Scotty! Máš se?" ptá se mě trochu drsný, ale po letech už lehce otcovský hlas.
,,Čau Petere!!
Co potřebuješ?
Je něco s Malii?"Optám se ho nervózně.
,,Mal je v pořádku, právě dokončila výcvik nových Kojotodlaků, ale kvůli tomu nevolám.
Už se vrátil Stiles do Beacon Hills?
Nescháněl mě?
Víš Scotty, že mu nesmíš za každou cenu nic říct,"Vyhrkne najedou vše do telefonu.
,,Petere já vím, nesmí se to dozvědět.
Vím že Derek to tak chtěl. Kladl mi to často na srdce. Proto jsem se rozhodl mu změnit některé vzpomínky.
Poslal jsem ho i s Lydii pryč."Odpovím mu. Nechápu proč mi tak nedůvěřuje. Vždyť u toho byl taky.
Vybaví se mi vzpomínka, na den kdy jsem Stilesovi ukradl vzpomínky.,,Brzy s Mal přijedem zpět, zatím se drž. Pozdravuj zbytek smečky."
Slyším Peterův chraplavý hlas, který mě vytrhne z myšlenek.
,,Budu,měj se."
Položil jsem telefon.
Zaposlouchal jsem se do ticha domova.
Podle bušícího srdce jsem našel Kiru v kuchyňi.
Právě chystala pizzu.,,Ahoj Lásko jak ses dneska měla?"
Povídá Peter
Schoval jsem mobil do kapsy. Po rozhovoru se Scottem jsem si oddychl. Stiles nesmí přijít na to co se stalo.
Že čtvrtka jeho života v DC, nebyla z jeho vůle.Nesmí přijít na to co se stalo Derekovi, že před tím než si Scott pohrál s jeho vzpomínkama a myslí, chtěl s Derekem utéct.
Kdyby na to přišel zřejmě by mě zabil.
Ale já jsem slíbil Derekovi, že ho ochráním a postavím ho mimo nadpřirozeno.Sakra vše se tak podělalo. Nevím proč se Stiles vrátil do Beacon Hills. Ani to, proč už není s Lydii. Vždyt i jí jsme změnili pamět.
Musím se i s Mal sbalit a vráti se domů. Musím se dozvědět proč se vrátil.Povídá Stiles
Po dlouhé chvíli se do telefonu ozvalo skřípavé.
,,Stilesi co potřebuješ kámo?"
"Čau Stefe!
Potřebuji, aby to Bon udělala znova.
Né vše je odkryté, a já potřebuji zjistit víc." dostal jsem ze sebe na jeden nádech. Ale nedělám si starost s tím, že by mi Stefan nerozuměl. Je to upír.,,Sti, jasně domluvím se s ní, a dám ti vědět co a jak.
Stalo se něco?
Co Lydie?"Po Stefově dotazu jsem se zhrozil. Jak asi musí znít můj hlas, když i z telefonu Stef vycitil moje pocity.
A tak jsem mu začal vyprávět vše co se stalo, když jsem opustil Mystic Falls, až do chvíle kdy jsem se rozhodl vratit domů.,,To je tak vše. Teď nevím co dál, vypadá to, že Lyd je v pořádku. Zřejmě je někde u kámošky.
Vrátil jsem se abych našel Petera, ale podle Táty se tu od našeho odjezdu taky neukázal. Podle něj je Der s ním, ale já si tak jistý nejsem. Podle Magnuse je Peter s Malii, a cvičí někde v Kanadě kojotodlaky.
O Derekovi se nezmiňoval."Vychril jsem příběh Stefovi pomalu jedním dechem.
,, Stilesi to s Lydií mi je líto, ale už u nás sis uvědomil, že jí sice máš rád, ale vzít si jí nechceš. Sám jsi mi říkal, že je pro tebe spíš jako nejlepší kamarádka. Po té Hypnóze co ti udělala Bonnie, víš, že jsi miloval a asi stále miluješ Dereka.
Najdem ho neboj, Caroline a Šerif Forbesová to maj jako jednu z priorit.
Jakmile zijistíme něco víc hned ti budu volat.
Měl bys kontaktovat Scotta, třeba bude vědět kdo ti na Dereka vzal vzpomínky."Stefanova slova jsou uklidňující. Stejně jako jeho celá osobnost. Věděl jsem proč volám zrovna jemu. Má schopnost říct lidem to co potřebují slyšet.
,,Máš pravdu měl bych si promluvit se Scottym, třeba bude vědět kde Derek je." vzdychl jsem do telefonu.
"A Sti, asi by si mu neměl ještě říkat co přesně si pro FBI dělal.
Bude to bezpečnější.",,Ok Stefe dík, a pozdravuj ode mě novomanželé, až se vrátí ze svatební cesty."
,,Jsem si jist, že je tvůj pozdrav potěší.
Drž se Sti. Brzy se ozvu. Měj se!"Zavěsil jsem.
Konečně se mi od návratu do DC a Beacon Hills ulevilo.
Věděl jsem, že na bratry Salvatory je spolech, vlastně na celou jejich smečku.Ne tak bych je asi neměl nazývat mohl bych přijít o hlavu.
Stef měl dobrou připomínku o Scottym.
Scott zůstal z náší party jediný nejblíže.
Má smečku, jako pravá Alfa se o ně musí starat. Musím mu zavolat, a postarat se o to aby další team hledal Dereka.Zdravím všechny čtenáře, ať už tento příběh znáte nebo ne. Občas se v něm najdou úpravy, doufám že dobré. Přidané věty navíc. Abych tomu příběhu dala větší formu. Snad se vám všem bude líbit, ač je s chybami, které prostě nevidím. Je to můj první příběh zde.
Pokoušela jsem se o nemožné a to o spojení Teen Wolf, Shadouhunters a The Vampire diaries.Děkuji všem za Váš čas❤🍁🍂
ČTEŠ
Hale & Stilinski Family Story
FanficCo když zapomenete na člověka, kterýho ze srdce milujete? Co se stane když zapomenete, že je váš nejlepší přítel vlkodlak? Co když žijete život který vám nepatří? Jedna vzpomínka obrátí, život Stilese Stilinski naruby. Jedna vzpomínka mu připomene...