Povídá Stiles
Po telefonátu se Stefanem jsem se rozhod, že nejlepší bude za Scottem rovnou dojet.
Popadl jsem klíče od milovaného jeepu a vyrazil.Celou cestu jsem přemýšlel co vlastně Scottovi řeknu.
Nemůžu po pěti letech na něj vybafnout, že mi někdo sebral vzpomínky, ale moji nadpřirození přatelé mi pomocí hypnózy vrátili jednu jedinou a to Dereka Halea.
To zní příšerně.
Zvlášť když tu část o Upírech, Čarodějkách, Lovcích, Hybridech a Vlkodlacích, které znám mu říct zatím nemůžu.Co teď?
Musím mu lhát, ale jak lhát vlkodlakovi?Zajedu pro piva.
Udělám z toho malou oslavu návratu.
Zbytek domyslím na místě.
Zajel jsem do jediného krámku v Beacon Hills. Jako vždy se tu najdou matky s křicími dětmi, pochybní chlápci co chodí kolem regálu s alkoholem, a starší páry nakupující na večeři.
Zajdu rovnou do regálu s alkoholem, a hledám oblíbenou značku piva. Popadnu dva balíky BeerLao a mířím k pokladnám.Pivo hodím do kufru a nastartuji. Za pár minut přijíždím ke Scottovi.
Vystoupím a zaklepu na dveře.
Nečekám tak dlouho a přede mnou se objeví Kira.,,Panebože Stilesi jsi to ty? Scotty pojď sem!!" vykřikne a vrhne se mi do náruče.
,,Ahoj Kiro, jak se pořád máš?" odpovídám jí přidušeně.
Nestačí ni nic odpovědět, protože se zjeví Scott.
,,Stiles Stilinski, kámo chyběl jsi mi." breptá a obejme mne.
Se Scottem zůstnem i s pivama na zápraží.
Ptám se co se u něj za pět let změnilo. Z části mu vyprávím můj vycvik u FBI a následný nástup do práce. Jen o tom co přesně jsem dělal mlčím. Používám jen dobře promyšlenou lež, tak aby vyzněla jako pravda.
Třeba to že o práci nesmím mluvit, jsem přeci jen agent.Popíjíme a kecáme celkem dlouho, ale jak si všímám, Scott je z našeho setkání taky nervozní.
V čem lže on?
Nedá mi to a spustím svůj, jakože příběh.,,Scotte, nejsem u tebe náhodou. Poslední dobou se mi zdáli divné sny.
O Derekovi.
Podle psychologa je možné, že jsem ho miloval, a mě se tak zdají mé vlastní vzpomínky.
A já se přišel zeptat zda nevíš jestli jsem o vzpomínky na minulost s ním nepřišel při útoku Doktorů Děsu?" vychrlím na něj.Najednou vidím jasně jak se Scott ošije.
,,Sti myslíš, že je možné někomu vzít vzpomínky? Třeba ty sny maj mířit na Lydii a to abys spravil Váš vztah, a nemají vůbec nic společného s Derekem."
Panebože Scott mi lže prolítne mi hlavou, právě teď a do očí.
Sakra.,,Asi máš pravdu.
Měl bych se zaměřit na Lydii," odpovím mu také lží.,,Už vyrazím domu měl jsem dlouhý den, ale zítra se uvidíme?"
Optám se ho.
,,Jasně, brnknem si."odpoví mi.
Rozloučím se a jdu k jeepu.
Takže Scott mi lže, ví kdo mi vymazal paměť, nebo mi ji smazal sám.
Musím přijít na to proč, a co vše mi tají.
Vyrážím skrz Beacon Hills k domovu, když mi zazvoní telefon. Přibrzdím u krajnice a zvednu ho.Je to Magnus, sakra snad neviděl něco zlého.
Hned spustím lavinu otázek.
,,Stilesi klid. Přijel jsem do Beacon Hills, musím s tebou mluvit."
Zaráží mé blábolení Magnus.
,,Kde jsi?
Dojedu pro tebe."*****
Jakmile jsem nabral Magnuse sjeli jsme do nejbližšího motelu u Beacon Hills.
Po ubytování, Magnus obstaral ochrané kouzla proti jakémukoli vyrušení. Díky tomu jsme mohly začít mluvit.,,Stilesi já vím, že tvá priorita je Derek, ale něco jsme zijstil o tobě a o tvé matce.
Je to důležité, ale asi se na to posaď."Koukne na mě a tak ho poslechnu.
Povídá Magnus
,,Takže zaměřil jsem se na to jak jsi pomáhal najít Claryny vzpomínky. Pátral jsem potom proč i ty si jisté věci nepamatuješ.
Soustředil jsem se na jmeno Claudie Stilinski, nic jsem nezijstil, pak jsem vyzkoušel použít i její prostřední jméno Issa.
V tom se mi v mé mysli zjevili mé vlastní vzpomínky."Odmlčím se abych nabral dech na to co přijde.
,,Sti já ji znal, ale ne jako Claudii," po mých slovech se Stiles napjal a tak jsem pokračoval dál.
,,Když jsem jí znal vystupovala pod jménem Issa Balcony. Bylo jí něco málo přes 16 let.
Byla čarodějka Stilesi."Podívam se na něj a vídím jak zbělal.
,,Má máma byla čarodějka?
Ale jaktože to Táta nevěděl? Co se jí vlastně stalo? Určitě to nebyla jen degenerace mozkových buňěk, na co umřela. Muselo to být něco jiného," sotva stíhám všechny jeho otazky.Jediné co tak zaregistruji je jeho zrychlený dech a panika v očích.
Sakra má panický záchvat.,,Stilesi, hej prober se," mluvim na něj, chce to vodu.
Lusknu tedy a vyčaruji sklenku, poleju Stilese a registruji že to zabralo.Stiles se probírá.
,,Sti je toho víc co ti chci říct, ale musíš se na to připravit."
Kouknu na vyděšeného chlapce před sebou.
,,Tvou mámu jsem znal pod jménem Issy.
Věděl jsem, že to určitě není pravé jmeno.
Ať už si změnila jmeno nebo příjmení.
Seznámil sem jí tenkrát s Jocelyn a Valentinem.
S Jocelyn si velice rozuměli. Issy pomáhala s přípravou světa podle Valentina. Byla i u toho když se to pokazilo.
To ona mi pomohla vymazat vzpomínky Clary. Tvá máma měla u sebe pravý pohár smrti. Naposledy když jsem s ní mluvil mi dávala jistý váček pro tebe.
Věděla, že se narodíš a co se s ní stane.
Sti ona viděla do budoucnosti.
Poslední co mi řekla bylo ať si vezmu vzpomínky na ní.
Řekla že v pravý čas se zjevý."Nadechnu se a pokračuju.
,,To není ale vše.
S Alecem jsme pátrali po Issy Balcony, a nic jsme nenašli.
Jediná zmínka je o Claudii Issy Bennett, která pocházela z Beacon Hills. Stejně jako její sestra Samantha Laura Bennet, matka Bonnie."Povídá Stiles
Panebože má mama byla Čarodějka, má sestřenice je Bonnie?!
A co se teda stalo?
Proč umřela?
Určitě to nebylo na mozkovou degeneraci?"Optám se Magnuse.
"Nevím přesně Stilesi. Tady už si domýšlím. Zřejmě jí našel Valentin kvůli tomu poháru smrti. A nechal na ní seslat kletbu, nebo jí něčím infikoval," odpovída mi Magnus.
,,Já mám taky schopnosti?"
,,Nevím Sti. Jsi první muž Bennetova rodu. Taky proto jedině Bonnie ti může vrátit vzpomínky."
Chvíli jsem nevěděl co Magnusovi říct.
Pořád mi hlavou probíhalo, že máma byla čarodějka.,,Jaktože to táta nevěděl?"
Optám se zoufale.
,,Nevím, asi Issy chtěla být skrytá aby jí Valentýnovi lidi nenašli. Na to nemám odpověd. Asi bys to měl říct Tátovi," odpovídá mi Magnus.
,,Děkuji Magnusi.
Půjdu mu to říct.
Prosím dej pozor na to aby, o tobě zatím nikdo nevěděl. Za hodinu by měla sem dorazit Bonnie. Informuj jí než přijdu. Pak po obnovení paměti se chci dovědět jak využít mé schopnosti."Magnus mi to odkývá a já vyrážím na cestu domu.
ČTEŠ
Hale & Stilinski Family Story
FanfictionCo když zapomenete na člověka, kterýho ze srdce milujete? Co se stane když zapomenete, že je váš nejlepší přítel vlkodlak? Co když žijete život který vám nepatří? Jedna vzpomínka obrátí, život Stilese Stilinski naruby. Jedna vzpomínka mu připomene...