+5

35 4 1
                                    

Rosè pov

Okey sekarang apa aku nak buat. Pengsan? Bangun dan buat macam takde apa-apa berlaku? Bangun dan marah orang yang tolak? Menari sebab dah takde bau busuk?

Ughh c'mon otak. Kau bijak,bukan?

"Err.. awak tak apa-apa?" Satu suara mula menegur. Aku cuba mengintai disebalik rambut aku yang mula berserabai tu. Kelihatan seorang lelaki yang tinggi dengan bahu yang luas.

Ahhh hensemnya. Aku mula mengangkat muka. Fuhh, para gadis tu semua still ada. Aku memandang lelaki yang menegur sebelum mata aku teralih kepada satu suara dari lelaki yang lain.

"Juliet!!"

-----

Jungkook's pov

Macam parah je perempuan ni. Jin hyung mula kedepan dan menegur perempuan tu. Beberapa saat selepas perempuan tu mengangkat muka dia.

Mata aku membulat. Tak mungkin dia,

Tapi..  Memang dia!!

"Juliet!!" Aku menjerit.

Semua mata memandang aku. Ahh apa aku kesah yang penting aku kena tolong dia.

"Awak okey?" Aku mencakung didepan dia yang sekali lagi buat muka terkejut macam pertama kali kami berdua bertemu tadi. Dia menggeleng sedikit selepas beberapa saat soalan tu krik krik.

Aku memegang tangannya. Kedengaran para gadis membuat suara cemburu dan berbisik antara satu sama lain. Aku membantunya bangun.

"Takde apa-apa luka?" Dia menggigit bibir dia dan menggeleng.

"Saya jatuh atas lantai bukan kat jalan tar pon. " dia tersenyum sedikit sebelum menunduk kearah kami bertujuh dan berterima kasih.

Yoongi hyung asyik memandang Juliet aku sehinggalah Juliet hilang dari pandangan.

"Yah hyung. Lepas ni jangan pandang dia macam tu lagi. Kook jeles. " aku menggentel gedik rambut aku manakala Yoongi hyung mula menjeling dan berjalan diikuti member yang lain.

Dan para gadis mula membising.

-----
No one pov

"Yoongi hyung!" Yoongi yang sedang duduk melepaskan lelah main basketball hanya memandang sekilas junior dia tu.

"Asal Yoongi hyung pandang Juliet macam something tadi?" Ah soalan tu lagi. Yoongi mengeluh sebentar.

"Yoongi hyung jangnlah suka dia. Dia Juliet Kook. " kalini bukan rambut yang digetel, tapi kaki dia menggedik-gedik pusing kiri kanan.

"Aku tak suka dia pon. " Jungkook menghembus nafas lega.

"Tapi.. aku rasa si Juliet kau tu emm., macam aku pernah kenal la. "

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 11, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Jeonmeo 🐱 JjkWhere stories live. Discover now