2

101 13 16
                                    

Doğanla biraz ilgilendikten sonra Sina ile birlikte gittiler. Doğanı gördükten sonra o korumanın yapacaklarından bende korkmaya başladım..

Sina ve Doğan gideli yarım saat bile geçmemişti ki Elif ile Eda da gittiler ve koca evde yalnız başıma oturdum. Annemin gelmesini beklerken kapı çaldı. Annem diye koşarak mutlulukla kapıyı açtım ama gelen annem değildi. Kapıda kimse yoktu. Etrafa baktığımda da kimseleri göremedim ama tam ayağımın önünde bir hediye kutusu vardı. Üzerinde; "Doğum günün kutlu olsun güzel kız iyiki varsın♡ " 
yazıyordu.  Kimden geldiğini bulma çabasıyla aramaya koyuldum ama hiçbir yerde birşey yazmıyordu. Bende hediyeyi içeri alıp kapıyı kapattım. Hiç açmadan köşeye attım çünkü açmaya hiç hevesim yoktu. Bir süre sonra dayanamayıp açmaya başladım. Açtıkça başka bir kutu çıkıyordu. En sonunda dayanamayıp yere fırlattım ve dışarıdan araba sesi geldi. Büyük bir heyecanla dışarı çıktım ve kuzenim Görkemi gördüm. Arabanın köşesinde durmuş ve bana bakarak gülümsüyordu. İçeri girerek hediyeyi komple açtım ve bir araba anahtarı gördüm.

Koca bir sevinç çığlığı atıp koşturarak Görkeme sarıldım

-Bu en sevdiğimden..

Diyerek hemen arabaya bindim. Görkeme;

-Ne duruyorsun sende binsene!!

Dedim ve yeni arabamla izmiri güzelce turladık. 18 yaşını doldurduğumdan ehliyetimi almıştım ama bir aksilik çıkmıştı ki ehliyetim evdeydi ve az ilerde kontrol vardı. Büyük bir telaşa kapıldım ama gitmeye devam ettim. Görkem geri dönelim desede ben dönmedim. Kontrol sırası bize gelince çok korktum ama bagaja bakıp gönderdiler. Artık başka birşeye katlanmak istemiyordum. Hiç beklemeden evin yolunu tuttum. Evin önüne arabayı park ettikten sonra Görkem ;

-Evin kapısı açık Beyza. Annen evdemi?

-Gelmiş olabilir sen geldiğinde yoktu.

-Evin anahtarı yanında mı bakar mısın?

-Pekala, bekle bakıyorum.
.....Yok Görkem bulamadım.
Yoo hayır olamaz kapıyı açık mı unuttum..

-Demek ki evet.

Koşturarak eve girdik ama içerde kimse yoktu. Anlaşılan şansımız bugün yaver gitti.
Partiye yarım saat kalmıştı. Hemen merdivenlerden çıkıp odama girdim. Gök mavisi mini elbisemi giyip abartısız az bir makyaj yaptım. Saçımı serbest açık bırakarak bara doğru arabayla yol aldım..
Çok geç kaldığımın farkındayım ama sonunda varabildim. Bara daha girmeden içerinin şarkı sesi gümbür gümbür geliyordu. Barın dışarısı siyaha gömülmüştü. Her yer siyahtı ve sıkıcı bir yer olduğu kesin. İçeri girerken beni çok güzel bir şekilde karşıladılar. Herkes dansa dalmışken ben girince biri bağırdı:
-Doğum günü kızı geldiii..

Hep bir ağızdan bağırmaya başladılar:
-İyiki doğdun Beyza, iyiki doğdun Beyza, mutlu yıllar sana..

En sonda da:
-Seni çook seviyoruz..
Dediler..

Çok ama çok mutlu olmuştum. Herşeye rağmen Sina ve Doğanda gelmişti. Onların gelmeyeceğini düşünürken, beni en çok mutlu edenler onlar olmuştu bugün.
Yaşadığım şeylere karşı üzülsemde onun üzüntüsünü onlar geçirdi. Hemen aralarına girip bende eğlenmeme baktım..

                            
                           ***

Bugün Pazartesi ve alarmım yine başımın dibinde çalıyor. Ardından annem ''kalktın mı kızım''diye söyleniyor..
Dün saat 2.00'de eve dönmüşüm ve üstüne hemen uyumuşum. Şuan da başım çok kötü ağrıyor.
Okula gitmek istemiyorum ama annem zar zor gönderiyor. Yine bir şansımı deneyeyim:

-Annnneee, annnneeeee...

-Efendim kızım

-Ben bugün çok halsizim okula gidecek halim yok. Başım çok kötü ağrıyor.

-Beyza kalk kızım lütfen okula. Anneni üzmek istemessin dimi?

-Hayır anne ama....

Hemen sözümü kesip:

-Hadi oyalanma kızım. Hadi çabuk git,  geç kalacaksın şimdi.

-Ooff

Annem odadan çıkınca üzerime bir pantolon ve v yaka bir tişört giyip az bir makyaj yapıp çıktım.
''Bugün yürüyerek gitmek iyi gelecektir, yürümelisin'' diyen iç sesime uydum ve okula doğru yol aldım. Dün olalardan sonra bakalım okulda da bir serüven olacak mı? İşler beni bekliyor..

ARKADAŞLAR BİR BÖLÜMÜN DAHA SONUNA GELDİK. ÇOK ÇABALAYIP YAZIYORUM.
mutluluklayaz01 çok teşekkür ederim bana destek çıktığın için.. KEYİFLİ OKUMALAR DİLEĞİYLE..🌹💫

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 08, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Beşinci Mev'sim: MAFYA KORUMASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin