Sen

236 39 11
                                    

Roler opatrně vstal z postele a opatrně se odplížil na chodbu.
Sešel po schodech dolů a zašel do sklepa.
Celý zbytek dne až doteď, do půlnoci, přemýšlel co udělat.
Není to poprvé, co hrozí, že by Izzy ztratil.
Ale tentokrát to opravdu vypadalo špatně.
Za nic na světě nechtěl riskovat že by o ni přišel a pro to, aby zůstal se svou láskou byl tentokrát schopen udělat cokoli.
Sešel ze schodů a rozsvítil roh fialovou barvou.
Najednou se naproti němu objevil Sombra, celý rozespalý a překvapený.
,,Co? Jak sem se tu vzal?" rozhlížel se překvapeně.
,,Vyřešíme to jako hřebec s hřebcem, Sombro. Oba milujeme stejnou klisnu. Tak jí ulehčíme rozhodování." řekl Roler a vrhl po Sombrovi kouzlo.
Jelikož to nečekal, kouzlo ho zasáhlo a srazilo ho k zemi.
On se ale zvedl a klidně řekl ,,Izzy řekla že se chce rozhodnout sama, tak co blbneš?".
,,Hm, tak poďme přemýšlet. Koho si asi vybere? Hřebce kterého sedum let neviděla a nechtěla se k němu do přítomnosti ani vrátit, nebo hřebce do kterého se zamilovala v minulosti a sedum let s ním žila, dokud je osud krutě nerozdělil? Pak se k němu dojemně vrátila a na to, že je už vdaná dávno zapomněla!" rozkřičel se rozzlobený Roler.
,,Uklidni se, prosím. Přece to hned nemusíme řešit takhle." snažil se vyjednávat Sombra.
,,Ne! Miluju ji! A nechci ji zase ztratit! Za nic na světě o ni nechci přijít." řekl zoufale Roler.
,,A myslíš že já to mám jinak? Tisíc let sem na ni čekal a ona opravdu přišla, jak slíbila. Pro mě to byl důkaz toho, že mě stále miluje a..." začal se rozplývat Sombra, ale Roler ho přerušil ,,Dost! Nemůžu to poslouchat!".
Naštvaně se rozkročil a zase rozsvítil roh.
Sombrovi nezbývalo nic jiného, než spolupracovat.
S nesouhlasným výrazem taky rozsvítil roh.
Chvíli místností létala kouzla, ale Sombra se snažil hlavně minout a současně se vyhnout kouzlům.
Ale Roler svým stylem boje spíš připomínal kulomet.
Některá jeho kouzla zasáhla Sombru do nohy, nebo jiné části těla.
Ovšem hlavu si šikovně chránil.
Najednou ho jedno z Rolerových kouzel zasáhlo do již poraněné nohy a to mu podlomilo kolena.
Roler se k němu s vítězným úsměvem a zářícím rohem začal přibližovat.
Sombra se rychle zvedl a v obraně použil černou magii, proti které se Roler nemohl bránit a ta ho odhodila ke zdi.
Najednou si všiml překvapené Izzy.
,,Ir... Izzy! Není to jak to vypadá!" řekl rychle.
,,A já hloupá si myslela že mě necháš se v klidu rozhodnout! Navíc si mi, než sem odešla, slíbil, že už nepoužiješ černou magii!" vyčítala mu Izzy, která se už probrala z překvapení a vstoupila do ní zlost.
,,Prosím, nech si to vysvětlit!" prosil zoufale Sombra.
,,Nepotřebuju slyšet tvý výmluvy! Viděla sem to na vlastní oči! Už to neututláš!" křikla Izzy a přiběhla k ležícímu Rolerovi.
Sedla si k němu a zkoušela ho probudit.
,,Rolere, si v pořádku? Probuď se prosím." prosila a trochu s ním zatřásla.
Roler nebyl omámený, jen tak si ležel a měl pro jistotu i zavřené oči.
Těma po chvilce zamžoural po okolí a chytl se za hlavu.
,,Jak sem se tu vzal? Co tu dělám? Co se stalo?" ptal se a rozhlížel se s dobře nahraným zmatením.
Když jeho oči zastavily na Sombrovi, s "leknutím" vstal a přitiskl se pozadím ke zdi.
,,O-on mě chtěl zabít!" křikl vyděšeně.
,,Nechtěl! To on chtěl zabít mě!" bránil se Sombra.
,,Prosímtě, přestaň se vymlouvat, Sombro! Tohle sem od tebe vážně nečekala! Zklamal si mě." okřikla ho Izzy a otočila se zpátky na Rolera.
,,Neboj, už ti nic neudělá. Poď, musíš se z toho vyděšení vyspat." řekla mile a pokynula mu, ať de s ní směrem ke schodům.
On ji (pro jistotu s váhavostí) následoval.
Ještě než Izzy zašla na schodech za roh, ohlédla se na Sombru.
,,Myslím, že moje rozhodnutí už je jasné." řekla chladně a odešla.
Než ji Roler následoval nahoru, vítězně a trochu posměšně se na Sombru usmál.
Vyhrál...

Tak tady máte celou verzi toho, co se stalo.
Došla sem totiž k názoru, že sem si Rolera až moc idealizovala.
Nikdo není tak dokonalý.
Tak sem mu tu pověst musela trošku (dá se říct) zkazit.
Kdo mě zná dýl, moh to čekat, protože ví že sem strašná mrcha. xD
Ehm, ehm, Mosfis. xD

PS.: Ano, kniha stále ještě nekončí.

Ztracena v čase (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat