Jednoho "krásného" večera jsem z kuchyně uslyšela "Miuš pojď dolů musíme ti s tatínkem něco říct" docela dost jsem se bála co z nich vyleze. "Takže Mio vím že už si na to stará, a asi se ti to nebude líbit jenže s tatínkem odlétáme pryč na 2 týdny takže půjdeš na tábor, no není to super?" Dost jsem se zarazila ale hned jsem řekla "mami vždyť mi je skoro 18 a proč mě nevezmete do prdele sebou?" Asi jsem to neměla říkat protože mamku zarazilo slovo "do prdele" ale i tak mě dost naštvala já tábory nesnáším ale to co mi mamka řekla mě potěšilo "no Mio tvůj proslov byl zajímavý vzít tě nemůžeme protože ta dovolená je ohledně práce ale Lisa jede s tebou" ta věta s tou Lisou mě hodně potěšila ❤ objala jsem mamku, sice nechápala proč a běžela jsem na horu vzala jsem si mobil a zavolala Lise. Lisa mi říkala že tam bude hodně dětí ale prý tam budou i puberťáci. "Mohly by tam být i nějací kluci" začli jsme se s Lisou hrozně smát. Vůbec kdy začíná ten tábor? Lisa odpověděla "zítra musíme být v 8 na vlakovým nádraží" Co?? Tak brzo ani nemám sbaleno. Rychle jsem skončila pro kufr a házela do něj různé potřebné věci. Potom jsme se s Lisou domluvili že že se sejdeme 6:30 protože nádraží je hodinu cesty a ještě si chceme ráno koupit něco dobrého na cestu. Když jsem měla nachystáno tak jsem se rozloučila s Lisou a ukončila hovor. Převlékla jsem se do pyžama a šla spát.
__________________________________
Děkuju za přečtení 💖😊
Omlouvám se za chyby
V psaní příběhů jsem začátečník takže mi můžete poradit kdyby se vám něco nezdálo. Pokusím se vydávat příběhy každý den zatím ahoj
ČTEŠ
Tábor
FanfictionAhoj jsem Mia je mi 17 a s mojí nejlepší kamarádkou Lisou jedeme na tábor mezi malé děti 😐 doufám že tam bude někdo věkově stejný. Bude Cameron dobrý přítel? V Mii životě bude plno zvratů