7. Odpustím mu?

237 15 0
                                    

V 6:00 jsem ucítila na ruce jemné hlazení. Probrala jsem se a pomalinku otvírala oči. Když jsem je otevřela tak mě Cam hladil a u toho se hezky usmíval. Pozdravila jsem ho a on mě políbil na čelo, nějako jsem neprotestovala. Když bylo 6:20 tak jsem sešla z postele a oblékla se za přítomnosti Camerona. Šlo vidět že si skousl spodní ret. Když jsem se oblékla tak jsme šli na snídani. Přišli jsme ke stolu a Lisa s Nashem se na nás udiveně dívali. Jen jsem řekla že jsme v pohodě ale Lia se naštvala a přišla. Začla na něj řvát že jí miluje a že proč se líbali když to tak nebere, Cam řekl "bylo to jen pro to že jsem chtěl aby Mia žárlila jinak k tobě nic necítím já...... já.....miluju Miu." Docela dost mě to zarazilo ale potom jsem se usmála a Lia se urazila a odešla. "Came myslíš to vážně? Mluvím o tom že mě miluješ" "jo. Jsi jediná holka kterou opravdu miluju" řekl a já se začervenala. Když jsme dojedli tak mě Cam vzal za ruku "kam to jdeme?" Řekla jsem, on se mi podíval do očí a usmál se. No a blížili je se k tomu místu.... Byla to lavička s těma nejhoršíma vzpomínkama.

Sedli jsme si a Cam řekl "tady se to stalo, políbil jsem tě byla to ta nejúžasnější věc v mém životě. Jenže po té puse jsem se zachoval jak debil, chtěl bych to napravit a proto ti tady říkám miluju tě a navždy tě milovat budu."

Když mi to Cam říkal tak si klekl, jako kdyby mě požádal o ruku. Cítila jsem se tak skvěle ale zároveň jsem nevěděla co mu mám říct. Chytl mě za ruku a dál mi pusu na čelo. Nevím co se se mnou stalo ale začervenala jsem se tolik že jsem vypadala jak rajče. V tom mě chytl za tváře a přisál se na mé rty. Neprotestovala jsem, spíš jsem spolupracovala. Pustil mě tváře a sjel mi na zadek. Měla jsem husí kůži ale líbilo se mi to. Pak jsme se od sebe odtrhli protože jsme se museli nadechnout. Tohle bylo šílený.

Cameron vstal a přišla otázka která mě asi nejvíc zarazila.
"Budeš se mnou chodit?" Šlo vidět že měl strach. Já nevěděla co mám říct ale vyšlo ze mě "ano". On se začal hrozně radovat , objal mě a dal mi pusu přitom říkal dokola "miluju tě". Taky jsem byla šťastná. Museli jsme jít, Cameron a ostatní kluci šli učit malé děti hrát různé míčové hry a my holky jsme učili malé holky vyrábět atd. Sedla jsem si vedle Lisy a vše jí řekla, objala mě a byla šťastná asi víc než já. Ona mi zase řekla že viděla Liu a Lukase jak se líbají a řekla věc která mě zarazila ale i potěšila řekla "poprvé jsem měla no ty víš co s Nashem ale nesmíš to nikomu říct bylo to boží on to s holkama umí" trochu jsem se zasmála ale přeju jim to. "Jaký to je, když si to dělala poprvé?" "No trochu to bolí ale pak to je nejlepší pocit" řekla. Začli jsme se hrozně smát říkali jsme si "co to sakra řešíme" Lisu mám hrozně moc ráda.

__________________________________

Takže ahoj je tady další část ❤
Doufám že se vám líbila ❤❤
Omlouvám se za chyby❤
Zítra budu pracovat na další části ❤❤ menší spoiler v příští části se to trošičku zvrtne a v té další části po tom jak se to zvrtne tak bude nečekaný zvrat❤❤
Tak zatím ahoj 💖


TáborKde žijí příběhy. Začni objevovat