Když jsme se vrátili do chatky tak jsme nemohli usnout. Různě jsme si povídali a postupně usínali. Já a Lisa jsme spali nahoře, a kluci dole. V naší chatce jsme měli dvoupatrovky jako manželský postele. Něco jako tohle
V noci jsme se s Lisou probudili, protože jsme slyšeli divné zvuky. Začli jsme si povídat aby jsme to nějak neřešili. Jenže tím povídáním jsme vzbudili kluky. Začli jsme se omlouvat, řekla jsem že jsme slyšeli divný zvuky a že se bojíme. Najednou kluci vstali, mysleli jsme si že jdou do jiné chatky ale ono ne. Nash řekl Lise ať si lehne vedle něj dolů a Cam šel za mnou nahoru. Málem jsme s Lisou začli ječet a červenat se. Kluci nás hezky zahřáli a usnuli jsme. Ráno asi v 5 se k nám vloupali Lia a Dominika, když viděli že Cam je vedle mě a Nash vedle Lisy tak začli žárlit a zuřit. Lia to nevydržela a zařvala "vy kur**" rychle jsme se všichni vzbudili a tam holky. Cam a Nash se naštvali a řekli ať vypadnou, to je naštvalo ještě víc, a v naší chatce vše rozcházeli. Kluci se nám omlouvali, sice nevím proč ale ok.
Když jsme šli na snídani tak mě vzal Cam za ruku. Úplně jsem se zapotila. Vzali jsme si jídlo a Cam řekl " pojď k lavičce tady je moc lidí" já jenom kývla a šli jsme. Lavička stojí před velkým rybníkem. Když jsme dojeli tak já vstala a chtěla jít. Cam mě vzal za ruku a posadil mě vedle něj, zadívali jsme se na sebe a Cam mi dal pusu.
____________________________________
Dnes docela krátký ale jedu pryč
Omlouvám se za chyby a za vulgarismy
Ostatní díly budou delší 💗💗💓👌☝✌
ČTEŠ
Tábor
FanfictionAhoj jsem Mia je mi 17 a s mojí nejlepší kamarádkou Lisou jedeme na tábor mezi malé děti 😐 doufám že tam bude někdo věkově stejný. Bude Cameron dobrý přítel? V Mii životě bude plno zvratů