5. Zklamání

270 21 2
                                    

Ta pusa byla rychlá ale já si myslela že trvá tak hodinu. Bylo jasné že jsem se zamilovala. Chvíli jsme na sebe koukali a pak se ke mě přiblížil. A víte co mi řekl??!! "O tomhle nikomu neříkej a radši dělej že nic" jako dělá si ze mě prdel? On mi dá pusu bez mého svolení a pak mi řekne tohle? Jako to ne. Rychle jsem vstala a šla pryč. Byla jsem hodně naštvaná, jeho to nezajímalo. Když jsem šla kolem stánku viděla jsem Lisu a Nashe jak se líbají. Bylo mi do breku a bála jsem se že jí řekne to stejný co řekl Cameron mě 😡😡😡. Šla jsem do chatky a přede všemi jsem se zavřela. Kašlu na Camerona je to jen hloupej děvkař. Po chvíli se otevřeli dveře... A já se bála že to bude Cameron, naštěstí to byla Lisa rychle jsem jí objala a řekla co se stalo. I když neměla bych to říkat když mě to Cameron zakázal... Kašlu na něj. Lisa měla jen otevřenou pusu a pak řekla " co si to ten debil dovoluje!!" A objala mě. No nic a co ty a Nash? "Chodíme spolu :3" řekla "tak to přeju alespoň není stejnej jak Cameron" odpověděla jsem. Když bylo pozdě večer tak přišli kluci. Lisa byla se mnou nahoře ale když viděla Nashe tak slezla dolů a dala mu pusu. Mělo by mi to být jasný že s ním bude chtít spát ale já Camerona vedle sebe nechci! Marně.... Když vylezl nahoru tak se ke mě přitulil a mě naskočila husí kůže. "Nedám se. Vzpomeň si co ti udělal!" Když jsem si vzpomněla tak jsem se oddálila až na úplný kraj. On zjistil že nejsem vedle něho a zase se ke mě přitulil. Řekla jsem mu "nech toho, to co jsi mi řekl mě ranilo a ještě víc mě ranilo že jsi mě políbil" on odpověděl " ale no tak neříkej že se ti to nelíbilo" začal mě líbat na ruce. "Líbilo jenže ty jsi to nemyslel vážně". Neodpověděl a začal mě líbat na krku pak na ruce a pak na rty. "Ty tak božsky líbáš" řekl. Já jenom "nech mě seš obyčejný děvkař bez citu" on nepřestal. Najednou se vzbudil Nash a Lisa. Lisa mu v rychlosti řekla co se stalo a Nash se zvedl a zařval na Camerona ať toho nechá a že nejsem panenka na hraní. "Díky Nashi" řekla jsem. "Nemáš zač a teď v klidu spi" Cameron se sebral a šel pryč, nevím kam a ani mě to nezajímá. Docela závidím Lise že má takový štěstí.
Ráno mě vzbudila Lisa tím že na mě skočila, já tu holku miluju. Převlékla jsem se a šli jsme do altánu, jenže cestou jsem se málem rozbrečela. Viděla jsem Camerona jak se líbají s Liou. Děvkař řekla Lisa a objala mě. "Ok, když si chce zahrávat s mými city tak se asi začnu hodně bavit s Lukasem." Řekla jsem "to ho zničí" řekla Lisa "já vím a v to doufám" řekla jsem. Šli jsme na snídani a já si sedla vedle Lisy a Lukase. "Ahoj" řekla jsem "ahoj Mio" řekl a objal mě. Nevím proč mě objal ale v téhle situaci se mi to hodí. Různě jsme si povídali a smály se. Nenápadně jsem se koukala na Camerona a úplně rudl. 😎

____________________________________
Ahoj děkuju za přečtení.
Prosím napište mi jestli má být Cameron hodný nebo zlý a jestli s ním má chodit a nebo s Lukasem. Děkuju 😊❤
Jinak omlouvám se za chyby.

TáborKde žijí příběhy. Začni objevovat