6. Žárlí

256 22 0
                                    

Když jsme dojedli tak jsme se s Lukasem ještě asi 5. Objala. Když v tom se ke mě přiblížil a začal mi pomalu líbat krk. Bylo to úžasný, najednou mi pošeptal do ucha "pojď k lavičce". Vstali jsme a šli. Když jsme dorazili tak Lukas ke mě přišel a řekl "vím co máš v plánu, viděl jsem tě naštvanou když si viděla Camerona a Liu přišel jsem blíž a ty jsi řekla tu větu že se se mnou začneš víc bavit". V tu chvíli jsem se vyděsila a přišel blíž, bála jsem se co příjde a on řekl že mi rád pomůže protože nemá rád Camerona a políbil mě na čelo.
Vůbec ale vůbec jsem nepochopila co mi právě řekl a jakej byl klidnej. "Děkuju že mi pomůžeš" řekla jsem "v pohodě furt tě mám rád" odpověděl a objali jsme se. Potom jsme šli za Lisou a napadl mě dost dobrý nápad 😈 vysvětlila jsem Lise že až uvidí Camerona tak ať mu řekne že potřebuje svetr a jestli by pro něj šel, jestli řekne jo tak půjde do naší chatky. Já a Lukas si lehneme na postel aby to vypadalo že jsme spolu spali a chci vidět tu jeho reakci 😂😈. Lisa řekla že to není problém a dál si povídala s Nashem. Lukas a já jsme rychle utekli do chatky a sundali si tričko, jenom. Půl hodiny jsme tam leželi když se v tom otevřeli dveře a tam stál Cameron. Byl hrozně naštvanej a rychle odešel, lekla jsem se zvuku bouchnutí dveří. Lukas odešel do své chatky ke kámošům a já se oblékla. Vyšla jsem z chatky, a zničeho nic mě někdo chytl za zápěstí.... Byl to Cameron. Přitáhl mě blíž a řekl "se mnou si hrát nebudeš" a pak mi to zápěstí začal drtit. Zařvala jsem ať mě pustí že to bolí, on mě pustil a omluvil se, co?? On se omluvil. Když mě pustil a někam zmizel tak jsem šla za Lisou. Lise jsem vše řekla a začali jsme se smát. No bylo to vtipný jak se naštval, začal žárlit, ale proč když nepatřím jemu. Lukas ke mě přišel a řekl "co když tě miluju doopravdy" zeptal se potichu, já se jen usmála a řekla že nejsem ta pravá a objala ho. Nebyl naštvanej ani smutnej prostě to nějak neřešil. Odešel a já si sedla na lavičku a přemýšlela, přemýšlela jsem asi 10 min když v tom přišla Lisa a řekla mi větu která mě ranila a naštvala "ahoj Mio prosím tě nezlob se na mě ale já a Nash jsme dostali chatku jen pro dva ale kdyby ti Cameron něco udělal běž za námi" nejdřív jsem na ní zírala a pak začala brečet, Lisa mě uklidňovala a objala mě. Nějako jsem se s tím smířila ale netěším se na noc. Bylo 20:30 takže konec večerky a všichni šli do chatek. Já byla připravena k spánku a šla jsem nahoru na postel. Přišel Cameron řekl jen "ahoj" a lehl si pode mě. Asi v 22:49 jsem se probudila a začla se bát. Nevěděla jsem co mám dělat tak jsem vzbudila Camerona. On se mě zeptal co se děje a řekla jsem mu že se bojím tak šel za mnou. Bylo ticho a nemohli jsme usnout. Najednou to ticho přerušil Cam, řekl "promiň za všechno, promiň jsem jsem ti drtil ruk, promiň že jsem se líbal s Liou prostě za vše promiň" já odpověděla s údivem "v pohodě, když Liu miluješ tak proč se omlouváš" on odpověděl "nemiluju jí jen jsem chtěl aby jsi žárlila a místo toho žárlím já" překvapil mě. Potom jsme si jen tak povídali a pomalu usínali.

____________________________________
Dneska další část ❤❤
Baví vás to? Jestli ne napište to 😉💕
Omlouvám se za chyby 💕💕❤

TáborKde žijí příběhy. Začni objevovat