Tuhle část věnuju CarolineCrush❤❤
Další ráno jsem se probudila dřív než Cam, což se většinou nestává. Chvíli jsem ještě ležela jenže potom se mi udělalo hrozně špatně a rychle jsem slezla z postele a běžela na záchod. No prostě těhotenské nevolnosti.
Když jsem furt seděla u záchoda kdyby to náhodou ještě přišlo tak ať nemusím utíkat vyrušil mě hlas Camerona "Jsi v poho Mio?" Zeptal se. "Jo jsem akorát těhotenský nevolnosti to nic není" potom odešel protože někdo nám zaklepal na chatku.
Slyšela jsem "Čus kámo, ahoj Liso" hned se mi ulevilo že to není vedoucí. Uslyšela jsem kroky ke koupelně a ve dveřích stála Lisa "Ahoj zlato ❤" objali jsme se. "Taky jsem dnes zvracela, těhotenství dává zabrat" to jo začli jsme se smát.
Rozhovor Cama a Nashe
"No Came.... Kluci mi volali že nás potřebujou na vystoupení."
Co že vždyť jsme se domluvili že do konce tábora se nic konat nebude. "To sice jo ale jinak to nešlo." No dobře ale jak to řekněme holkám? "Nevím ale radši jim to řekněme hned" ok.Holky? "No." Máme pro vás menší zprávu. "Jakou?" Víte jak máme skupinu Magcon. "Jo" tak oni nás potřebujou kvůli vystoupení. "Co takže vy pojedete pryč??" Bohužel ale budeme vám posílat fotky, psát, volat a až skončí tábor tak si pro vás přijedeme i s ostatníma klukama. "Dobře ale každý den s námi musíte volat a posílat fotky slibujete?" Slibujeme. Objali jsme je a začali jsme si s Nashem balit.
Pohled Mii
Furt nechápu že nám odjížděj kluci ta tátové našich dětí. No je pravda že si to tu užiju s Lisou to byl můj plán když jsem sem přijela. S Lisou jsme si sedli na postel a čekali až odejdou. Povídali jsme si o nevolnostích a o tom co dělat a nedělat při těhotenství. Když jsme to probrali tak se za námi ozvalo "Už musíme jít." Rychle jsme běželi každá ke svému princovi a dali mu s brekem pusu. Cam mi pusu oplatil a pak mi sjel na břicho a taky ho políbil. Na posled jsem ho objala a pak odešli.
Viděli jsme jen autobus kterej sloužil jako karavan s nápisem "Magcon" když jsem viděla jak odjíždí tak jsem se rozbrečela. Lisa ke mě rychle běžela a objala mě. Šlo vidět že taky brečela. Když jsem se uklidnila tak jsme šli do její chatky a domluvili jsme se že budeme spolu v jedné chatce. Sedli jsme si na postel a začli jsme se bavit o tom jak na to budou reagovat rodiče atd. Když v tom Lisu napadlo "Neřekneme to radši vedoucí?" No... Nevím Liso, pravda je že kdyby jsme jí to řekli bylo by to pro nás bezpečnější. "Zkusíme to?" Dobře.
Vstali jsme a vyšli z chatky. Asi 10 minut jsme hledali vedoucí. Když jsme jí našli tak na mě padl stres, " to bude v pohodě" řekla Lisa. Lisa je beran takže jde do všeho po hlavě no a já jsem taky beran ale vůbec to tak nevypadá. Došli jsme k ní a Lisa řekla "Paní Price potřebujeme vám něco říct." "Dobře ale kolikrát jsem ti říkala ať mi tykáš a říkáš Chloe" řekla. "Jo promiň Chloe, mohli by jsme do chatky? Je to důležité." Pustila nás dovnitř.
"No tak povídejte" řekla. "Já a Mia no... Prostě nám odjeli kluci s kterýma jsme..." "Počkat?! Vy jste těhotný??" "Jo... Jsme obě dvě.." řekla Lisa. "Holky nešťastný... Musíme zavolat rodičům" Ne! Vyjelo ze mě. Kdyby jsi jim to řekla tak by nás poslali domů ale my máme naplánováno že až tábor skončí že si pro nás kluci přijedou a pak to teprve řekneme. "No já nevím ale dobře... Jenže nesmíte vycházet z chatky aby se vám něco nestalo." Tak jo děkujeme. Odešli jsme do chatky.
"Vidíš Mio, já říkala že to bude v pohodě" Jo, já vím ale málem zavolala rodiče. "No jo ale málem takže se tím netrap." Dobře, kolik vůbec ještě zbývá dní do konce tábora? "Asi 5 dnů." Co? To to tak rychle uběhlo? "Jo uběhlo."
____________________________________
Takže máme tu další část ❤
Doufám že se vám líbila ❤
Omlouvám se za chyby ❤
ČTEŠ
Tábor
FanfictionAhoj jsem Mia je mi 17 a s mojí nejlepší kamarádkou Lisou jedeme na tábor mezi malé děti 😐 doufám že tam bude někdo věkově stejný. Bude Cameron dobrý přítel? V Mii životě bude plno zvratů