&

231 28 5
                                    

Yaklaşık 1saat kadar yatağın içinde dönüp durduktan olan biteni düşündükten sonra bir süre uyuya kalmışım.Uyandığımda Asya eve dönmüş gitmem için kıyafetlerimi,çoraplarımı yatağın kenarına hazırlamış sofrayı kurmuş parmak ucunda gezerek benim uyanmami bekliyordu.Yataktan kalkıp giyindim.Elimi yüzümü yıkadım sofraya oturdum.En sevdiğim yemekler yapılmış yine.

Acıkmışsındır boş mideye içip içip durma o zikkimi ne faydasını bulucaksin ki onun bak yaşın yolun yarisi etti artık tövbe et şuna dedi.

Söylediklerinde haklıydı da ama su lanet içkiyi bir türlü bırakamıyordum.Yıllarca eşimi oglumu bu yüzden çok kez üzmüş hatta Asya'ya elimi bile kaldırmıştım.Ama onlar bana hiç seslerini çıkarmamış kader uslanır deyip susmuşlardı.
Yemeğimi yemeye devam ettim Asya bana ise girmek istediğini tekrar söylemeye çalıştı lafını bölüp

Bidaha bu konuyu açmamak üzere kapat dedim.Ne işi vardı elalemin işinde oturup kendi işini yapmalı diye düşündüm ama öfkemi bi anda kontrol edemedim.Masaya vurdugum kaşık Asyayı bi kere daha korkutmuştu.
Kendime sinirlenip masadan kalktım ceketimi alıp aynı hızla evden sokağa fırladım.Ben neden böyle kontrolsüz bi adamdım ?neden kendimi hiç durduramıyor iradelerime neden bu denli esir oluyordum .Soluğu bizim köşedeki meyhaneci Mustafa da aldım .Masaya bi büyük bir kaç meze söyledim.Kendi kendime efkar aticaktim yine...
Birkaç duble içmiş içmemiştim Salih işten çıkmış doğru meyhanenin yolunu tutmus, oda benim gibilerdendi.Kaç gençlik tükenmiş ve daha kaç delikanlı bu masalarda bırakıyordu ciğerini.....

YASAKSIN SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin