1.

131 8 4
                                    

Anya állást kapot New Yorkban. Én szerettem azt a községet ahol laktunk. De mivel anyagilag a költözés volt a legjobb ötlet, ezért nem volt más választásom.
A legjobb barátnőmet akivel csak Skype-on láttuk egymás leginkább, ő ott abban a nagy városban vár rám.
Megbeszéltük hogy  Lily a reptéren vár ránk.

Végre megérkeztünk. Anyuval a Lilyt kerestük. Mivel nem találkoztunk soha sem, egy kicsit nehéz megtalálni őt.
Hátulról valaki a nyakamba ugrott.
-Szia Becca. De jó látni. Tényleg te vagy az? Rebecca Davis?
-Igen. Te meg Liliana Clark?
-Igeen.-ugyrándozott örömében a lány. Taxit fogtunk és elindultunk az új házunkba.
Mikor megérkeztünk az ötödik emeletre kellett sétálnunk. Fárasztó volt ennyi csomaggal...
A szobámat elkezdtük berendezni Lilyvel
-Nincs kedved megismerni egy nagyon ,,jó'' barátomat?
-De szivesen!
Rájöttem hogy Lily egy baszott energikus lány. De nem bánom, mert szerettem legjobb a barátnőmet.

Fél óra múlva egy játszótéren vártuk a barátját. De késik
-Lily.. Szóltál neki?
-I-igen-szólalt meg egy kis pirral az arcán-csak ő szeret készülődni.... mint egy lány.. -mondta egy kicsit mérgesen

20 perc múlva megérkezett a számomra rejtélyes idegen, de nem számítottam arra, hogy ennyire helyes.     Kicsit duci alakja ellenére nagyon jó stílusú srác.
-Szia, Jason Horan a nevem-mosolygott udvariasan
-Sz-szia, Becca Davis vagyok.
- Na végre hogy megérkeztél. Mit csináltál?? Megvárakoztattál minket...- mondta ingerülten Lily

Lily hangjára már nem is figyeltem csak őt bámultam,míg ő rám nem nézett.
-Mehetünk?
-H-hová?
-Várost nézni. Te most látod először ezt a csodaszép várost... gondoltam megézhetnénk így hárman.

Majd felém nyújtotta kezét és várt a  válaszomra.  Éreztem hogy pirulok ezért csak bólintottam és megfogtam a kezét.

Ha tetszett amit olvastok légyszíves jelezzétek kommentbe vagy nyomjatok egy Vote-t :) Fontos lenne a visszajelzéseitek :)
Remélem hogy tetszett eddig mindenkinek! <3

Nem várt szerelemWhere stories live. Discover now