10.

17 2 2
                                    

Reggel telefonom csörgése ébresztett. Lily volt az.
- Haló? - szóltam bele rekedtes hangomon.
- Becca... amit hallottam az igaz?!
Belebújtam még jobban a takarómba. A fejemet párnámba fúrtam és úgy válaszoltam barátnőmnek.
- Mit hallottál?
- Azt hogy TE egy TANÁRRAL JÁRSZ.- emelte ki a szavakat.- Csak nem azzal akiről tegnap meséltél?- képzeletben láttam, hogy mosolyog kérdésén.
A szemem kipattant és egyből felületem az ágyamon. Nem hittem fülemnek.
- Hogy mi?! Én nem járok senkivel!! Kitől hallottad ezt?!
- A te sulidba jár egy lány aki a szomszédom.... -félbeszakítottam.
- Hogy hívják?!
- Hagyd hogy befejezzem.... A nevét nem tudom. Csak ahogy elindultam a suliba, hallottam két lányt beszélni rólad és ez volt a téma.
- Biztos én voltam az a lány?
- Igen. Te vagy Rebecca Davis, nem? A lányok a nevedet is mondták. Tuti rólad volt szó.
Az órára néztem és és kiugrottam az ágyamból fél nyolc lesz tíz perc múlva. Nyolckor meg kezdődik a suli.
- Lily én megyek suliba, mert késésben vagyok. Este hívlak. Szia.

Válaszát meg sem várva tettem le a telefont, majd felöltöztem, megfésülködtem és a táskámmal a hátamon siettem a suliba.
Anya már rég elment ezért én zártam. Telefonom el is felejtettem elrakni. Gyorsan vissza rohantam érte, majd szaladtam a suliba.

A suliba már rég becsengettek. Az első órám hála Istennek a földszinten volt. Irodalom.
- Elnézést a késé...- de a szavam megakadt ahogy a tanárra néztem.
- Semmi gond. Kérem Rebecca foglaljon helyet és folytassuk a mai órát.

Mr. Parker tartja az irodalmat? Ez a nap kezd kiborító lenni, de addig nem fogok idegállapotba kerülni, amíg ki nem derül, hogy ezt a pletykát ki kezdte el... Még ráér idegesnek lennem..
Leültem a helyemre és éreztem az egész osztály tekintetét magamon. A lányokat még sugdolózni is hallottam. Nagyon kínos!
- Figyeljenek!- emelte fel  hangját a tanár.
Mindenki rá nezett. Még egy apró pisszenés sem hallatszott. Az osztályom nem ilyen. Ők soha sem figyeltek a tanárra. Mikor lett ilyen mindenki?

Az órán egész végig a faliórát néztem. Azt vártam, hogy csöngessenek, de az a hülye óra csakis az én kedvemért lassan ketyegett.
A padomra egy papírdarabot dobtak.

Tényleg igaz, hogy ti együtt vagytok.

A lányra néztem akitől jött a levél, az arcáról nem azt olvastam le mint a többiekéről. Ő nem haragosan nézett, hanem inkább kíváncsian. Amy Hill nem úgy viselkedett, mint az osztályom többi lány tagja. Ő visszahúzódó típus, de viszont nagyon kíváncsi. Amy az iskola újságírója, nem csodálkozom, hogy nem beszél vele senki.. mindenki félti a magán életét tőle.

Ha a tanár úrra és rám gondolsz akkor nem igaz.

Csak az igazat írtam. Nem tudom kitől hallotta, de már kezd idegesíteni a dolog...

Ne hazudj, mindenki erről beszél. Mr. Parker is téged néz egyfolytában. Plusz annyira félt, hogy meg is fenyegetett minket.

Hogy micsoda?! Mivel?

A vér is megfagyott bennem... megfenyegette az osztályom?

Suli után elmondom.

Felé nézve bólintottam és meg is szólalt a várva várt csengő. A többiek kimentek én meg a tanár úr asztala mellett megálltam.
- Mi az, hogy mi járunk?!- csattantam fel.
- Hát úgy aranyom, hogy a suliban te a barátnőm vagy.
- Ebbe én nem megyek bele.... amúgy ha az igazgatónő megtudja, ki fog rúgni.
A táblának nyomott, egyik kezével támaszkodott a másikkal meg az arcomat fogta.
- Nem fogja megtudni,mert ha kitudódik, akkor az egész iskola nagy árat fog fizetni.
- E-ezt hogy érted.
- Ahogy mondom.- kuncogott egyet, majd megcsókolt. Vadul falta ajkaimat, de én nem hagytam magam, megpróbáltam ellenállni, hiába, mert Eric sokkal erősebb volt mint én.
- Miért jó ez neked?
- Én csak a megbízásomat teljesítem. Ahogy elnézlek.. egyre jobban tetszik a helyzet- hátrébb állt, majd szemügyre vett.
- Milyen megbízás? Kitől?
Nem válaszolt perverzen mosolygott rám, de nem érdekel, nem adom fel.
- Válaszolj te rohadék! Ki vagy?!
- Nanana- rohant oda hozzám és befogta a számat.
- Ha így beszélsz velem akkor nem tudsz meg semmit arról ami vár rád.

Ez az ember egyre jobban megrémiszt. Mi a terve velem és mit tervez?
-Most már mehetsz.- ahogy kimondta fogtam a táskám és siettem a következő órámra.

Az órák elteltek. Gyorsabban mint vártam. Amyvel szünetekben beszéltünk, de nem arról amit az órán mondott.
A suli kapujánál vártam rá. Mikor kijött elmosolyodott és elindult.
- Üljünk be egy parkba.
- Jó.
Nem sokáig sétáltunk mire egy nagy parkos részre értünk. Átment egy borostyánnal felfuttatott kapun, intett, hogy menjek én is. Leült egy padra majd komoly hangon elkezdte mondandóját.
- Figyu.. A tanár úr megfenyegetett minket, amint te is tudod.
- De mivel?
- Rebecca... elmondom de nehogy azt hidd hogy hazudok. Nem csak az osztályt fenyegette meg, hanem az egész iskolát. Én nyomoztam Eric után. Nem sok mindent tudtam meg, csak annyit,hogy ő egy képzett bérgyilkos és az Evens családnak dolgozik. Tudja mindenkinek a családját. A fenyegetés úgy szólt, hogy kinyírja annak az embernek a családját és a tanuló a saját szemével nézi végig majd ő is meghal ha beköpi az igazgatónak.

Amynek a hangja elcsuklott és utat engedett egy könnycseppnek. Annyira hihetetlenül hangzott az egész. Egy álomba csöppentem volna?

- Ezt Parker tanár úr mondta?
- Igen.
- Honnan tudtad meg, hogy kinek dolgozik?- nem válaszolt. -Melyik Evens családnak dolgozik?
- Mr. Taylor Evens lánya bérli.
- Hogy hívják azt a túlbuzgó kurvát?
- Rose Evens.. ha jól tudom.

A szívem megállt. Rose tette tönkre a suli életét?. Nem lehet..
Jasonnel már rég nem találkoztam. Miért tette?
- Ja még annyit kell tudnod, hogy egy diák nem hitt neki és az igazgató helyettesnek akarta elmondani. Sikerült is, de apa a családját holtan találta. A fiúnak úgy sikerült megmenekülnie, hogy soványsága miatt befért a padló alá.
- Hogy sikerült oda bemennie?
- Állítólag egy helyen a padló alatti talaj ki volt ásva.
- Azt mondtad, hogy az apád talált a fiúra?
-I-igen.- pirult el.- Apa rendőr.
- Értem.
- Tudod mi nem stimmel?- Amy kérdőn nézett rám. - az, hogy miért kell az egész sulinak színészkednie?
- Hogy érted?
- A tanár rám van kattanva, nem a többiekre, ha csak engem akar akkor a miért keverte bele a sulit is?
- Mert játszik velünk.- mondta nyugalommal.
Csendben ültünk egymás mellett mikor Amy megszakította a csendet.
- Becca, te kedvelsz engem?
- Mi? Hogy érted? - meglepődtem. Hogy érti? Lezbikus talán?
- Barátként... vagyis lennénk barátok?
Milyen kis cuki ahogy zavarodva rákérdez, hogy barátok lehetünk-e.
- Igen.- villantottam egy nagy mosolyt.

Miután mindent megbeszéltünk és pár dolgot megtudtunk a másikról, hazafele vettem az utamat. Mostmár tényleg ki voltam akadva. Eric terjeszti ezt?? Felmérgel ez mind.... Amy apja nem tud semmit sem tenni? Vagy tudja egyáltalán ki tette?

Beléptem az ajtón és megcsapott a lasagne illata. Ez az étel is olyan, mint a tojás baconnel, apa kedvence volt és már rég ettünk.
Ledobtam az egyik székre a táskámat és az asztalon levő ételt néztem. Tényleg lasagne volt.
- Anya.- kiabáltam. - Anya hogy hogy ez a vacsi?
Nem kaptam választ bevittem a szobámba a táskám és mikor a konyhaasztalhoz értem megláttam egy férfit. Ki ez a koma? Mit keres itt?
- Ki maga és hol van anya?
Erre a mondatra anya lépett a férfi mellé.
- Nyugi kicsim. Ez az alak... - nézet a nála egy fejjel magasabb férfira akin látszott, hogy ideges. Bökje már ki, hogy ki az.- Ő itt Daniel...

Na halika. Itt az új rész. Remélem van benne izgi, mert nem volt kedvem írni meg ihletem sem. Van tippetek, hogy ki Daniel? Ha igen és  tetszett akkor Vote vagy komi.

Mit szólnátok ha címet változtatnék? Mert végülis ez a cím már nem nagyon illik a sztorira. Még egy dolog. Az új könyv nem októberben fog kijönni.
Pá ♥

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 08, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Nem várt szerelemWhere stories live. Discover now