7.

18 4 2
                                    

Kedves Olvasóim, mivel ma szülinapom van, úgy gondoltam megleplek titeket két résszel.

Mikor kiértem egyből fel is hívtam.
- Szia. - a háttérbe hallatszódott, hogy bent van, valószínűleg táncol.
- Szia, kérlek menjünk haza!

Barátnőmre nem kellett sokat várni.. gondolom a hangomon hallotta, hogy nincs valami rendben. Plusz még az úton is némán sétáltam mellette.
- Becca.. kérlek... mond el mi a baj.- mondta már szinte könyörögve.
Megálltam és szembe fordultam vele. Vettem egy nagy levegőt és elmondtam mindent, ami az este folyamán történt, még azt is, hogy mit érzek Jason iránt.
-Értem.- kezdte bámulni a földet, ezen kívűl mást nem is tudott mondani.
- Lily, nekem ez rosszul esett, hogy csak akkor csókolt meg, mikor már barátnője van. Szeretem és azt szeretném, hogy ne egy ribancnak nézzen akit akármikor megkaphat...
- Igazad van. Nem nézhet lotyónak, de akkor lehet, hogy már nincs is barátnője. Csak azt nem értem.. ha neki is vannak irántad érzései, akkor miért pont most nyitott?
- Nem tudom. Nem érdekel, menjünk haza. - megindultam az említett hely felé.
- Jólvan.- mondta remegő hangon.

Hangokat hallottam, mikor felnéztem, egy ideges lánnyal találtam magam szemben. Észre vette, hogy rá néztem, gyorsan odaadta barátnőjének a táskáját és hozzám sietett.
- Te vagy Rebecca Davis?
- Köszönni nem tanítottak meg?- kérdezte flegmán barátnőm.
- Válaszolj! Te vagy Rebecca Davis?!- de hiába mondott bármit is Lily, a csaj egyre idegesebben nézett rám. Mostmár muszáj válaszolnom mielőtt még megölne.
- Igen, én vagyok Rebecca Davis.- ahogy kimondtam, az ismeretlen lány a hajamnál fogva földre tepert és csípömre mászott,egy pár pofont adott, majd ökölbe szorított kézzel kezdett ütni. Lily hiába akarta leszedni rólam, a lány amíg nem végez addig nem nyugszik le.
Általában, ha ilyen szituációba keveredek, akkor visszaütök. Soha sem hagyom, hogy legyőzzenek, de ez a lány ijesztő volt. Nem az ütései miatt, mert azok egész tűrhetők... hanem a szeme miatt. A szemében mérhetetlen nagy haragot láttam. Lesokkolódtam. Az erőm is elhagyott. Már a szám sarkából is folyt a vas ízű folyadék. Megpóbáltam én is behúzni neki, de kitért.
Nagy nehezen abba hagyta bántalmazásom. Hosszas lihegések után lehajolt hozzám.
- Ha még egyszer rámászol a pasimra, gondoskodni fogok arról, hogy pokollá tegyem az életed! - fenyegetése után felállt rólam, majd elindult.
- Nem tudom ki a te pasid, de honnan veszed, hogy én másztam rá?- kérdésem közben feltápászkodtam az aszfaltról.. már vártam, hogy megkérdezhessem tőle.
- Mert Jason elmondta a neved, ugyanis láttalak titeket smárolni, csajszikám,én vagyok a barátnője, nem te! Szóval jobb ha békén hagyod.- Mikor ezt kimondta nem hittem fülemnek. Arról a Jasonről beszélünk aki szinte a legjobb haverom? Arról aki az éjszaka közepén felhívott, hogy találkozhasson velem? Nem hiszem el.
- Te vagy Rose...Jason barátnője!?
- Végre, hogy leesett.
Majd sarkon fordult és elment. A meglepődöttségtől újra a földön feküdtem. Lily hozzám sietett, majd felsegített.
- Jaj Istenem Becca... Jól vagy?!
- Igen.- de többet már nem tudtam mondtani, a sós vízcseppek utat törtek maguknak, a felszínen krokodil könnyekként folytak végig arcomon. Barátnőm ölelő karjába bújtam. Hihetetlen, hogy Jason azt mondta Rosenak, hogy én másztam rá. Ő jött oda táncolni hozzám és ő csókolt meg! Miért hazudott? Barátok vagyunk, nem? Nem... nem vagyunk, ha számítok neki mint barát akkor nem állítana be kurvának.
Jason Horan! A mai naptól fogva minden erőmmel azon leszek, hogy elfelejtselek! Ez lett a fogadalmam.

Hazaértünk és leültünk a konyhába enni. Nem voltam éhes, de Lily parancsba adta, hogy ennem kell és utána meg menjek zuhanyozni. Barátnőm két tányérral a kezében tért vissza konyhaasztalunkhoz letette elém majd franciául szólt hozzám.
- Bon appétit!
-Neked is.- mosolyogtam rá.
Mikor az első falatot elkezdem rágni, éreztem, hogy van egy seb a számban, mert a só marta egy helyen,de nagyon.
- Áucs!- kiáltottam fel.
- Hé, ha nem izlik akkor mondd meg, ne flegmázz.
- De fáj.- mutattam a számra. - Nézd meg.
Megnézte és kicsit megszeppent.
- Mi a gond?
- Fel repedt belülről a szád.
- Áh értem.
Valahogy gondoltam.. Azzal a cafkával ha legközelebb összeakadok, akkor új fogsort alkotok ezért.
- Köszönöm a kaját, megyek fürdeni. Ha gondolod adok pizsit és törölközőt, utána te is lefürödhetsz.
- Köszi, az jó lenne.
Felmentem a szobámba és kersetem Lilynek cuccokat. Lementem és oda adtam neki.
Bementem a fürdőbe, levettem a ruháimat, a sminkemet is lemostam... már ami maradt belőle és a tükör elé álltam. Az arcomra még rá volt száradva a vér. A kézmosónál arcot mostam, de akkor is látszódott pár helyen, hogy megütöttek. Sóhajtottam egyett, majd beálltam a zuhanyz alá. A meleg víz jobban fájdította sebeimet. Lüktetett. Belegondoltam, hogy ezt mind Jason miatt kaptam. Mert én beleszerettem. Fáj ez az érzés. Elhesegettem a gondolataim és megtörölközve, pizsiben indultam is Lilyhez.
- Kész vagyok. Mehetsz fürdeni, addig én előkészítem az ágyam. Mellettem alszol az ágyon vagy pedig a földön akarsz?- erőltettem egy gyenge mosolyt. Ha erőteljesebben vigyorognék az jobban fájna.
- Oké. Melletted akarok aludni.
- Oki, akkor úgy ágyazok. Majd jössz.

Megágyaztam már kb 15 perce, de a barátnőm még mindig sehol. Mit csinál már ennyi ideig? Szeretnék még elalvás előtt beszélgetni vele.
- Becca...- jött be a szobámba az említett személy. -beszélnünk kell.
- Én is beszélni akarok veled, de hol voltál eddig?
- Ömm.. miről akarsz beszélni?- kérdete félénken.
- Jason lenne a téma.
- Pontosabban miről?
- Csak úgy beszélni akarok róla, jobban érezném magam.
- Jó, de először hagyd, hogy elmondjak valamit.
- Oké, és mi lenne az?
- Figyelj, amit mondok az számomra egy kicsit kínos, de attól még hallgass meg és ne gondolj rosszat.
Én csak bólintottam egyet, ő meg befeküdt mellém az ágyba.
- Én is Jasonről akarok mondani pár dolgot. Már ovis korom óta ismerem őt... és volt egy-két érdekes dolgunk egymással. Emlékszel mikor másfél évvel ezelőtt mondtam, hogy beleszerettem egy srácba, na az a fiú Jason volt. Beleszerettem és ezt nagyon jól tudta. Mikor először megcsókolt, én azt hittem, hogy lehet esélyünk együtt, de nem így lett. Egyszer , mikor szobájában voltunk, játszottunk valamivel a gépen, közben amikor elérte azt amit akart, akkor puszit adott a számra. Az egyiket elmélyítette csókká. Egyre vadabb lett. Utána megfogott és az ágyára tett. Gondolom nem is kell mondanom, hogy mi történt utána...
- Szóval lefeküdtetek.- sóhajtottam fel.
- Igen.
- Megbántad?
- ....Igen.- szünetet tartott majd folytatta.- Leginkább azért mert az első volt.
- Értem. Miért nem jártok akkor?
- Mert ő azt mondta nem akar kapcsolatot.
- Szóval ezért bántad meg.- kérdeztem felvilágosodva.
- Igen.
- Szereted?
- Igen.- mondta kis hezitálás után.- Haragszol ezért?
- Miért?
- Hogy még szeretem Jasont.
- Nem haragszom. Legjobb barátnőm vagy. Ezért megígérem, hogy egy pasi se fog közénk állni.
- Én is megígérem.
Miután lezajlott a kérdezz-felelek, megöleltük egymást, majd elaludtunk.

Nem várt szerelemWhere stories live. Discover now