Zazvonilo je.U gužvi na školskim hodnicama prošuljala sam se van.Pobjegla sam u šumu iza škole.Nisam imala pojma što me je tamo čekalo.Prošla sam kroz neki mali put i došla do livade.Na drugom kraju livade bila je divlja svinja.Pokušala sam se prošuljati tako da me ne skužio no stala sam na neku grančicu i divlja svinja me počela naganjati.Trčala sam kao muha bez glave kad sam izašla onim putićem opet na školsku igralište.Tamo me čekalo ljuto lice ravnatelja.Odmah sam morala u njegov ured.Pozvao je moje roditelje.Mislila sam da će kao i uvijek razumijeti.Bili su OK dok nismo došli kući.Tata je počeo vikati.Nikad ga nisam vidjela takvog.Mama ga je umirila.
Mama:"Slušaj,Vicky zašto si to napravila?"
Ja:"Pa ne znam."
Mama:"Pa dobro kako neznaš."
Tata:"Zašto si to napravila.Ispali smo roditelji koji ne znaju kako odgajati svoju djecu."
Ja:"Oprostite."
Tata je nasavio vikati na mene.Više nisam mogla izdržati.Suze su same krenule,ne znam odakle su se stvorile.Potrčala sam u svoju sobu i zaključala se.Mama mi je kucala na vrata i molila me da otvorim.Nakon nekog vremena su me pustili na miru.Nisam izašla iz sobe do sljedećeg jutra kad sam morala ići u školu.Nisam htjela da me mama i tata vide pa sam se nekako iskrala iz kuće.U školi mi je nastavnica rekla da ću na dopunskoj pjevati pjesmu koju god želim za ocjenu.Mislila sam ok na dopunskoj nitko ne ide tamo.A kad ono Anne.Ajme,baš krasno.Nemogu vjerovati.Pjevala sam Shakira & Rihanna Can't remember to forget you.Ispalo je sasvim dobro.Nastavnica mi je rekla da sam nadarena.Anne me pogledala ispod oka.Kao da mi pogledom želi reći umri mrzim te.Ježila sam se od tog pogleda.Nešto mi je bilo čudno u vezi te djevojke.Bila je nekako sablasna,kao neka vještica.Došao je odmor.Možete li zamisliti našla sam si društvo.Dvije cure koje također nije bile baš omiljene.Zvale su se Lucy i Robin.Lucy je bila plesačica.Robin je bila malo punašnija i baš zbog toga imala je predivan glas.Baš poput neog anđela.A tko je još pjevao poput anđela.Harry.Imao je tako predivan glas.Obožavla sam ga slušati kako pjeva.Narvno on mene još nikad nije čuo.Nije ni znao tko sam ja.Imao je predivne oči i kosu,a osmijeh...ah taj osmijeh...P-R-E-D-I-V-A-N.Jednostavno savršen.Jednom je pjevao u studiji.Snimao je neku svoju pjesmu i ja sam ga slušala.Pogledao me i nasmiješio se,nisam znala što da napravim pa sam se i ja nasmiješila.Pozvao me unutra.Rekao mi je da pjevam s njim.Bila sam presretna i prestravljena u isto vrijeme.Što ako ne otpjevam dobro?Anne je ušetala u sobu.Rekla je Harry-ju da ide s njom na užinu.Misleći da će pristati uzela sam svoj ruksak i spremala se otići.Harry me uhvato za ruku.
Harry:"Trenutno ne mogu Anne,snimam pjesmu s svojom novom prijateljicom,"
Anne:"Aha ok By."
Jel on to mene nazvao svojom prijateljicom.Nemoguće.
Harry:"Hajde Lea koju bi pjesmu htjela snimiti."
Zna moje ime.Ali kako nisam mu se predstavila.Bila sam uzbuđena i iz usta mi je samo izletilo.
Ja:"Kako znaš moje ime?Nikad ti ga nisam rekla."
Harry:"Pa ovoga...Znaš raspitao sam se činiš mi se kao super cura."
Srce mi je počelo ubrzano tući.Nasmiješila sam se.Odlučili smo pjevati klasik My Heart Will Go On iz Titanica.Zvučalo je odlično.Kad sam došla kući,odmah sam otišla spavati.Nisam imala pojma što me čeka sljedeći dan...
YOU ARE READING
STRONG
AdventurePriča o djevojci koja pokušava ostvariti svoje snove.Na svom putu prema slavi prolazi teško razdoblje,no ne odustaje.Victoria se na obazire na tuđa mišljenja i taj karakter je upravo ono što ju vodi do vrha.Možda će morati riskirati mnogo toga no sr...