Ujutro sam se probudila nekako sretna.Ječer mi je bilo predobro s Harry-em,jednostavno nisam mogla vjerovati.No kad sam zakoračila u školu,uhvati me osjećaj treme.Nisam znala zašto.Bilo je sat glume.Trebala nas je ispitati neke važne činjenice o glumi ili tako nešto.Jučer sam bila toliko sretna da sam potpuno zaboravila učiti.Bilo me strah,ako dobijem lošu ocjenu tata će još gore reagirati nego nammarkiranje.Nastavnica je prozvala moje ime,no u tom trenutku nastavnica pjevanja ušla je u razred.Njih dvije su nešto šaputale.Nakon nekog vremena.
Nastavnica 1:"Lea i Harry oslobođeni ste ovog sata.Pođite za mojom kolegicom."
Ja i Harry smo se samo čudno pogledali.
Nasatvnica:"Hajde djeco idemo."
Uzeli smo naše stvari i otišli.Dok smo odlazili Anne mi je uputila još jedan onakav pogled.Onaj stravičan.Nastavnica nas je odvela u studio i rekla nam zašto nas je tamo odvela.Rekla je da je čula kad smo jučer pjevali i da stvarno dobro zvučimo.Htjela nas je prijaviti na državno natjecanje.A ako tamo pobijedimo idemo na svjetsko.Harry je pristao,ali ja...pa...nisam bila baš sigurna.
Ja:"A koliko bi gledatelja tamo otprilke bilo."
Natsavnica:"Pa na državnom oko 10 000 ljudi će vas gledati,a na svjetskom...pa cijeli svijet.Bit ćete uživo na televiziji.Problijedila sam.Nisam ja to mogla.Pogledala sam Harry-a.Bez mene on nije mogao ostvariti svoj san.San da sudjeluje na tom važnom natjecanju.Nisam znala što reći pa sam samo izustila...
Ja:"Valjda...pa...ma može ajde pristajem."
Harry me zagrlio.Nastavnica je rekla da sutra počinju pripreme.On će pjevati dvije solo pjesme i ja također,a onda jednu zajedno.Dala nam je da sami odaberemo.On je odabrao ISN'T SHE LOVELY i I LOVE YOU BABY. Ja sam odabrala CAN'T REMEMBER TO FORGET YOU i LITTLE ME. To su mi bile dvije omiljne.Za zajedničnu samo odabrala našu prvu pjesmu koju smo pjevali zajedno a to je MY HEART WILL GO ON.Bližio se dan državnog natjecanja.Svakim danom sam bila sve nervoznija.Z a državni nastup odabrala sam LITTLE ME,a Harry ISN'T SHE LOVELY. Zajedniča pjesma uvijek ostaje ista.Trebali smo napraviti šuo a ne samo stajati na mjestu i pjevati.Uvježbavali smo razne plesove.Bilo nam je predobro.Vidjela sam Anne kako nas ljubomorno gleda kroz prozor.Od te objave postala sam popularna.Sve cure su se htjele družiti s mnom ali ja sam već imala svoje dvije prijateljice.Stalno smo se družile zajedno.Harry je često bio s nama.Stvarno je bio drag dečko i prije svega prezgodan.Jednom me je pozvao na bazen kod njega doma.Došla sam i ostala bez daha.Imao je najljepše tijelo kojeg sam ikad vidjela,a ne zaboravite živjela sam u Portugalu.Ahh,moj Portugal tako mi nedostaješ.Sutra je bio taj dan...dan državnog natjecanja.Bila sam tako nervozna da nisam ni oči sklopila,a nije ni Harry jer smo cijelo noć pričali.Obukla sam svjelo plavu haljinu do koljena.Naricala sam kosu i obukla crne balerinke.Došao je taj trenutak voditelj je prozvao Harry-evo ime.One je bio prvi na redu.Bio je odličan.Sad je bio red na mene voditelj je rekao moje ime.Izašla sam na pozornicu i vidjela sve ljude u dvorani.Srce mi je počelo kucati tako brzo da sam ga mogla jasno čuti.Trema je obuzimala moje tijelo.Približila sam mikrofon ustima i...
YOU ARE READING
STRONG
AdventurePriča o djevojci koja pokušava ostvariti svoje snove.Na svom putu prema slavi prolazi teško razdoblje,no ne odustaje.Victoria se na obazire na tuđa mišljenja i taj karakter je upravo ono što ju vodi do vrha.Možda će morati riskirati mnogo toga no sr...