Part 6

50 2 0
                                    

Sigurno se sada svi pitate koja je ta osoba...To je bila moja najbolja prijateljica...Pam...poznavali smo se od djetinjstva.Uvijek smo dolazili zajedno nato mjesto čak i bez društva.Bila mi je BFF uvijek sam se mogla pouzdati u nju,reći joj svoje tajne...Bila je najvažnija osoba u mom životu.No 3 mjeseca prije nego sam otišla iz Portugala...umrla je...svi smo znali da će taj dan doći,no svejedno svi smo bili tužni i ta tuga još nije otišla.Našla je mjesto u mom srcu i nikako da izađe.Pam je bila bolesna bolovala je od teške i neizlječive bolesti.Kosa joj je otpala,ali svejedno bila je najljepša djevojka na cijelom svijetu.Svi smo bili uz nju i potrudili se da joj zadnji mjeseci života budu najbolji u životu...i znate što...uspjeli smo.Ne tako što smo joj kupovali darove...niti išta materijalno.Bili smo uz nju i njoj je to bilo dovoljno,to mi je i rekla prije nego je umrla.Da citiram...

Pam:"Hvala vam društvo za najboljih 15 godina mog života.Svi se poznajemo od rođenja i stvarno ćete mi faliti.Ali nemojte biti tužni nek vas tješi to što idem na bolje i ljepše mjesto.Vas 5 ste moj najbolji prijatelji i kad odem na nebu promatrat ću vas i čuvati.Volim vas ljudi.Nadam se da ćete svi ostvariti svoje snove.Kad odem da se niste usudili zatvoriti,nastavite se družiti i budite sretni."

Luka(jedan od prijatelja,bio je Pam-in dečko):"Kako da budemo sretni nastavimo živjeti bez tebe,ti si nam sve."

Pam:"Jer to je moja posljednja želja,a obećali ste mi da kad dođe moj kraj ispunit ćete mi posljednju želju."

Svi smo se pogledali.Znali smo da smo to rekli i odlučili smo poštivati njezinu želju.

Tina:"Dobro...nastavit ćemo sa životom,ali samo da znaš tuga nikad neće nestati,uvijek ćemo se sjećati tebe i ovih 15 godina što smo proveli zajedno."

Pam:"Znam da hoćete.znam."

Više nisam mogla izdržati prva sam pustila suzu iako je Pam rekla bez plakanja.

Ja:"Pam,nemoj me ostaviti...kome će ja povjeravati svoje tajne.Ja i ti smo trebale zajedno postati pjevačice,ići po svijetu i pjevati,posjetiti sve države i imati milijune fanova,to je bio naš san.Nemoj otići ja te trebam prijateljice..."

Pam:"Slušaj me Victoria.Postani pjevačica nastupaj po svijetu ostvari naš san...Ja ću uvijek biti uz tebe,u tvom srcu.Pomagat ću tremi da ode tako da budeš spremna nastupiti pred tisućama ljudi.Ostvari svoj san budi sretna...jer onda ću se i ja smiješiti na nebu i biti ponosna na tebe."

Zagrlila sam je.

Pam:"Volim vas ljudi."

Svi:"I mi tebe Pam."

Zatime je zatvorila oči...Čula sam zvuk za koji sam se nadala da ću slušati samo na televiziji u raznim serijama.Bio je to zvuk aparata koji je mjerio otkucaje Pam-ina srca.Nije više mjerio ništa...njezino srce je samo stalo.Taj zvuk mi je parao uši i ulazio sve dublje u moje srce...Suze su klizile jedna za drugom po mom obrazu,a ni drugi se nisu mogli suzdržati.Svi smo se zagrlili i plakali.Još se sjećam sprovoda.Bio je to najgori dan u mom životu.Tada sam posljedni put vidjela moju najbolju prijateljicu...Jednostavno sam se rasplakla,a Harry me pitao što mi je.Ispričala sam mu priču o Pam.Naš cijeli grad je znao za nju.Doktori su je zvali čudo od djeteta jer nije trebala doživjeti niti treću godinu a ona je proživjela 15 godina.Harry-u je suza skliznula niz obraz,bilo mu je žao što se ovako osjećam.Zagrlio me i otišli smo u dvoranu da održimo koncert.Na početku koncerta...

Ja:"Cijeli ovaj koncert željela bih posvetiti moj najboljoj prijateljici Pam koja nažalost više nije s nama.I znam da me sad gleda s neba i kao što je rekla prije smrti "Gladat ću te s neba i biti ponosna."Tako da ovaj koncert je za moju Pam."

Rasplakala sam se ne puno ali dovoljno da se sve vidi.Da moji fanovi vide koliko je teško kad ostaneš bez voljene osobe.Nadam se da se to njima nije dogodilo niti da će se dogoditi.Moji prijatelji u prvom redu također su zaplakali.Dok se nisam smirila Harry je pjevao svoje solo pjesma.No koncert je ispao super...Poslije sam otišla do groblja,do svoje Pam.Pomolila sam se nad njezinim grobom.

Ja:"Pam znam da me čuješ sada i samo ti želim reći hvala.Zna da si ti uz mene na svakom koncertu i znam da mi ti pomažeš da se riješim treme koje sada gotovo da i nema.Hvala ti za sve moja prijateljice.Nedostaješ mi."

Otišla sam u hotel i od umora odmah zaspala.Sutra počinju praznici za sve pa tako i za mene i Harry-a.Odlučili smo ostati u Portugalu za praznike.Bila sam zahvala Harry-u za to što je uz mene od početka.One je najbolji dečko na svijetu i nikad ga neću pustiti.No ni na praznicima nismo imali mira.Anne...je naravno sve pokvarila...

STRONGWhere stories live. Discover now