Part 4

84 2 1
                                    

Otišli smo u Barcelonu,gdje smo trebali potpisati ugovor.No naravno,Anne se u sve umiješala.Znate njezin otac je vrlo moćam čovjek i ima veze po cijelom svijetu.Nagovorio je većinom sve menađere tj. platio ime je mnogo novca da traže samo Harry-a,no njezin plan nije djelovao jer me Harry nije želio napustiti.Nitko nije želio raditi s nama i naši snovi su polako počeli propadati...

*zazvoni mobitel*

xXx:"Dobar dan,ovdje Jerry."

Ja:"Dobar dan." 

xXx:"Želio bih dogovoriti sastanak s tobom i Harry-em."

Nakon što smo dogovorili.Harry i ja smo rezervirali karte za New York.Bili smo presretni jer je ostao bar jedan čovjek koji nije pristao na Anne-inu podvalu.Bila je bijesna kad je saznala.Baš mi je bilo drago.Ta mala umišljena glupača je konačno izgubila i to od koga.Od mene cure koja nije niti popularna niti bogata,za koju je uvijek govorila da neće uspijeti u životu jer nema status bogatašice.Pa eto joj sada.Našli smo se sa Jerry-em.Rekao nam je da mu je Anne nudila novac,ali on je odbio.Bio je oduševljen našim nastupom i nije htio da propustimo priliku života.Svidjeo mi se taj tip bio je drag,zabavan uživao je u životu.Znala sam odmah da će nas naučiti puno toga.Bio je čovjek u srednjim godinama imao je oko 40 godina.Ali bio je veseo i pun života kao malo dijete.Odmah me podsjetio na mog mlađeg brata.Znao je puno o glazbi i ispravljao naše pogreške.Došao je i dan kad smo trebali krenuti na našu malu turneju.Prvo samo po Engleskoj,zatim po Europi i ako uspijemo i po cijelom svijetu.Iz Londona se brzinom munje proširila vijest o najnovijim pjevačima.Postajali smo sve poznatiji.Moj san se ostvarivao,kao i Harry-ev.Putovali smo po Europi i imali koncerte,a zatim 3 mjeseca poslije izdali smo svoj prvi album.Postigao je odličan uspijeh.Imali smo tisuće i tisuće obožavatelj.Taj broj svakim je danom rastao,pogotovo kad smi izdali album.Zvao se ALL I NEED.Imao je 10 pjesama.Postali smo broj 1. u SAD-u.To nije pošlo za rukom mnogima i to je bilo ono što nas je činilo ponosnima.Jednog dana javili su nam da Anne želi da se nađemo.Otišli smo u London jer ionako smo se planirali tamo vratiti.Rekla je da ja ne zalužujem biti zvijezda.Da nemam dobar glas.Izvrijeđala me...Nisam više to mogla podnijeti.Izvikala sam se na nju i napravili nešto što uopće ne nalikuje na mene....

Udarila sam je tako jako da je pala.Počela je malo krvariti.Nisam mogla vjerovati što sam napravila.To nisam bila ja.No jednostavno je nisam mogla podnijeti više.Tako je...ajme ne mogu je podnijeti...Bila je zla i sebična,a takvi ljudi mi se iskreno gade.Pogledala me onim svojim pogledom.Rekal je platit ćeš za ovo i otišla,vjerojatno svom tatici...

STRONGWhere stories live. Discover now