Osjetila sam kako me odjednom nešto zabolilo.Spustila sa pogled i vidjela krvavu ranu na svom trbuhu.Zadnje čega se sijećam su samo glasovi,koji me mole da ih ne napuštam i svjetlost...predivna svjetlost koja me mamila k sebi.Kraj te svjetlosti stajala je Pam,dozivala me k sebi ali me još neka jača sila vukla natrag.Otvorila sam oči i pogledala oko sebe.Bila sam u bolnici.Svi su obradovali kad su vidjeli da sam se probudila.Na početku mi je sve bilo mutno no malo kasnije sam se sjetila svega.Pucnjave,vjenčanja,one užasne boli i svjetlosti...Harry me nije puštao iz svog zagrljaja kad se vidio da sam dobro.Pitala sam jeli još tko ozljeđen,a oni su se samo međusobno pogledali.Pitala sam ih tko je ozljeđen što mu se dogodilo...Harry nije bio nimalo tužan na spomen ozljeđenog.Promislila sam i shvatila...
Ja:"Anne je ozljeđena zar ne?"
Moja mama:"Da."
Nisam je voljela,ali bilo mi je žao.Nisam je mrzila,jer ja nemogu mrziti i ne želim.Ona je mene mrzila.Odlučila sam otići do nje jer rekli su da nema šanse da preživi.Otišla sam do njene sobe jer nisam željela da umre dok smo u svađi,to bi me progonilo do kraja života.
Ja:"Anne."
Ona(tihim glasom):"Victoria to si ti?"
Ja:"Da,ja sam.Slušaj htjela bih da se pomirimo,ne elim više biti u svađi,a na kraju krajeva neznam ni zašto smo u svađi ja to ne želim,ja te ne mrzim."
Anne:"Ja sam samo željela Harry-a,ali onda si se ti pojavila s tim svojim predivnim glasom.Osvojila si ga čim te ugledao.A ja sam ga željela za sebe i vidi gdje me to dovelo.Oprosti."
Ja:"Isprika prihvaćena."
I ja i ona smo znale da se uskoro bliži njen kraj.Znale smo da neće preživjeti noć.Ja sam se uspjela spasiti moja ozljeda nije bila strašna.No Anne je dobila metak kroz pluća i imala je unutarnje krvarenje koja se nije moglo sprijačiti.Bilo mi je žao pogotovo sada kad smo se pomirile i kad smo mogle biti prijateljice.Otišla sam u svoju sobu i čekala jutro.Ujutro sam dobila vijest da je Anne sinoć preminula.Dokotr je rekao da su joj zadnje riječi bile "pozdraviti moju novu prijateljicu Victoriu i recite joj da ću je čuvati s neba."Zaplakala sam.Harry me zagrlio.Znala sam da su moji problemi sada većinom riješeni,ali...Uskoro sam otišla kući i nakon nekog vremene sam se skroz oporavila.Vijest o povratku mene i Harry-a na glazbenu scenu brzo se proširio.Opet smo pjevali zajedno i blo je kao na početku.Neke koncerte posvećivala sam Pam a neke Anne,mojoj novoj prijateljici.Moj život je tekao normalnim tokom od Ann-ine smrti,mislim tokom normalnim za jednu poznatu zvijezdu.Nedosatajala mi je Pam mnogo više nego Anne,al valjda zato što mi je ona bila najbolja prijateljica.Ja i Harry smo ostali u vezi sve do naše 20 godine.Tada smo se vjenčali.Kad god sam mogla posjećivala sam svoje dvije prijateljice...Znam da mnogi misle da sam luda i glupa što sam oprostila Anne i što je nazivam svojoj prijateljicom.Ali takva sam ja,ja opraštam ljudima i nemogu mrziti nikoga.Ipak uz Anne sam proživjela najuzbudljiviji dio mog života...I nikad ga neću zaboraviti,niti nju...
KRAJ!!!
NADAM SE DA VAM SE SVIDJELA PRIČA... :)
YOU ARE READING
STRONG
AdventurePriča o djevojci koja pokušava ostvariti svoje snove.Na svom putu prema slavi prolazi teško razdoblje,no ne odustaje.Victoria se na obazire na tuđa mišljenja i taj karakter je upravo ono što ju vodi do vrha.Možda će morati riskirati mnogo toga no sr...