A bunker felfedezése

58 5 0
                                    

Berendezkedtünk,enyém lett a bunker bejáratára néző szoba az első emeleten, nem nagyon lehet látni hogy mi történik ott de,fasza a kilátás.
Vissza aludtunk pár órára...
9:30-kor keltettek fel anyuék mert délig aludtam volna.Mondták hogy mindenkit hívnak a központba,anyáék se tudták miért,csak azt tudták hogy a bunker közepén van. Amikor odaértetek hatalmas sor ált a bejárat előtt,megint fegyver detektorokat használtak. Nem értem miért kellett átvizsgálni mindenkit másodszorra is. Lejátszottak nekünk egy kis filmet amiben az volt a lényeg hogy atomot kaptunk és mutattak még egy amatőr videót amin rajta van a káosz egy része ugyanis 5 mp-es videó lett.
-Igazán felkavaróra sikerült ez a kis előadás-mondta apa.
-Ja,nem kellet volna ilyen részletesen leírni.-helyeseltem.
-Biztos robotok csinálták.-vádaskodott anya.
-Amúgy mihez van kedvetek mit csináljunk...-dobtam föl a kérdést
-időnk mint a tenger.
-Én kaját csinálok-szólt anya
-Én még alszok-nyogte ki apa kis gondolkozás után
-Akkor én fölfedezés a bunkert. mondtam.
-Oké de vigyázz magadra.-óvatoskodott anya
-jolvam,vigyázni fogok.-hagytam rá a választ,mindig elmondja amikor elmegyek valahova,mert ugye én vagyok az egyetlen 'gyerek' a családban. Szóval elindultak a bejárathoz megnézni mi folyik ott. Egy kisebb fegyver arzenált koboztak el emberektől: kések,baseball ütők,pisztolyok,gép fegyverek, rengeteg töltényt és még sok mást. És végül eszembe jutott hogy a barátaim jól vannak-e,levert a víz,sietve csengettem fel minden házba Johnt,Eriket,Petert és a barátnőmet Lisat keresve. Nem volt egy gyalog galopp de legalább meg volt a reggeli futás. Megtaláltam mindenkit és együtt mentünk felfedezni a bunkert. Találtunk egy medencét csúszdával,egy sport pályát és még sok mást. De iskolát nem találtunk amin nagyon megörültünk hogy nem lesz tanítás.
-Minek örültök annyira-kérdezte egy ott lévő őr.
-Nem lesz iskola-válaszolta Max. Max mindig ilyen szókimondó típus,meg egy kicsit szemtelen.
-Nekem azt mondták hogy otthoni suli lesz vagy aki nem akar tanulni az kap valami munkát,de nem valami irodai munkát hanem fizikai dolgokat kell elvégezni, szemét szedés, őr állás, felderítés a pustaságbam meg ilyenek, szóval nektek kell dönteni hogy tanultok vagy inkább dolgoztok.-fejezte be az őr
Kókadtan értünk haza a barátaimmal együt,egész nap beszélgettünk, eldöntöttük,hogy tanulni fogunk, megadtuk egymás ház és telefon számát.Aztán mire végeztünk este lett. Lefeküdtem és elaludtam...

Az összeomlásDonde viven las historias. Descúbrelo ahora