A csatlakozás

7 2 0
                                    

*Jason szemszöge*
-Amúgy, csatlakoznotok kéne az assassinekhez, mert kaptok valami erőt, amit mágikus kövekkel lehet fejleszteni.-Jason.
Mind a hárman elnevették magukat, elég lekezelő volt.
-Hiszem, ha látom.-Oli.
-Akkor megmutatom.-Jason.
-Oké, de légyszi ne kártyatrükk legyen.-Oli.
-Hidd el nem az lesz.- Mondtam sejtelmesen.
-Fölemeltem a kezemet, belemarkoltam a levegőbe, majd lehúztam azt... megállt az idő...
Elvettem a fegyvereiket és 10 másodperc múlva visszaállt az idő a rendes kerékvágásba.
-Nézzétek meg a fegyvereiteket!-Jason
...
-Mi a...? Hova tüntek?-Oli.
-Te csináltad?-Bella.
-Lehet.-mondtam ártatlan mosollyal.
-Szééép.-mondta Lisa elismerően.
-Oké, egy képesség, nem fogunk nyerni, ha 4 szuper-mutáns ránktámad.-Oli.
-10 headshot 10 másodperc alatt. Elég baszó stat. És nem ez az egyetlen képességem. Tudok teleportálni, kis hatótávon. Magamhoz húzni dolgokat és élőlényeket. Egy elég nagy szél löketet csinálni, ami egy szuper-mutánst 15 méterre lök el. Idézni egy assassin tagot, aki segít harcolni. Ha megölök valakit vagy valamit úgy hogy nem vesz észre engem, elporhad és nem veszik észre a hulláját. Sötétlátás ami annyit tesz, hogy látom az élölényeket falakon át 10 méteres és rúnákat 1 kilóméteres körzetben. Szóval elég jó képsességeim vannak. De ez nem minden, mert van még csomó képesség amit nem fedeztem föl. Remélem lesz láthatatlanság és repülés is. Nagyon jó lenne.-Jason.
-Na az már fasza.-Oli.
-Hát ja.-Jason-És ha ti is beléptek akkor nektek is ilyen képességeitek lehetnek, de először csak a teleportálás és a sötétlátás lesz meg.
-Hol és mikor lehet belépni.-Lisa.
-Nekem kellenek ilyen képességek-Oli.
-Nekem is.-Bella.
-De te már vámpír vagy!-mondtam nevetve.
Bella kérdően nézett rám.
-Miért is?-Bella.
-Tudod, alkonyat.
-Neki mindig is ilyen poénjai voltak?-Kérdezte Bella Lisatól.
-Nemtudom, ez az első tőle.
-Jó bocsi, ez kicsit köcsög volt.-Jason.
-Megbocsátok, de csak azért, mert elmondtad, hogy vannak ilyen képességek.-Bella.
-Na akkor indulhatunk, be vagyok sózva, hogy ilyeneket tudok majd csinálni.-Lisa.
-Oké, induljunk.-Jason
30 perc múlva...
-Na itt lennénk.
A főhadiszálláson voltunk Dr.John szobájában.
-Napot Dr.John! Lisa,Bella és Oliver csatlakozni akarnak az assassinokhoz.-Jason
-Oké, Jason beavatott már titeket?-Dr.John.
-Igen.-Lisa
-De azt is tudjátok, hogy egy rúna csak egy napig látható,  aztán eltűnik? És azt is, hogy random helyeken oda teleportálnak?-Dr.John.
-Nem, ezt nem.Bella.
-Akkor én elmondtam.-Dr.John.
-Köszönjük.-Bella.
-Szivi. De van egy fontos kérdésem. Biztosak vagytok benne, hogy teljes assassinek akartok lenni?-Dr.Jonh
-Igen!-hangzott egyből az egyöntetű válasz mindhármuk szájából.
-Oké, holnap lesz egy gyűlés, ott van az avatás. Este 9-kor találkozzunk a kapunál.-Dr.John.
-Rendben.-Jason.
-Viszlát hölgyeim!-mondta Dr.John.
Oli és én kérdően néztünk Dr.Johnra.
-Csak vicc volt.-Dr.John.

Az összeomlásOnde histórias criam vida. Descubra agora