5.Bölüm "Kontrol altında"

55 12 1
                                    

Taş merdivenden sesler yükselirken Kiştey mutfağa geçmiş kahve ve cezveyi koyduğu yerden tezgaha yerleştirmişti. Ateşin üstünde köpüren Türk kahvesini yan yana duran gümüş rengi fincanlara döktü. Eline aldığı tepsiyle ilerlerken işittiği gıcırtıyla yuvarlak gözlüklerini ileri ittirip sırtı dönük Kübeye sırıttı. Kübey sağ elinde destek aldığı çevgeni öfkeyle sıkıp kafasını ayağındaki metal yığınına eğdi.

"Azgın karıııı!"

Kübeyin tüm kalede yankılanan bağırışıyla keyiflenen Ürüng oturmakta olduğu koltuktan kafasını kaldırdı. Islak diliyle Arçuru hızla kenara kaydırmış kendini bir an bile tutmaksızın gürültülü kahkasını atmıştı.

"Özlemişim."

"Dünkü kız..."

"Zararsız."

Suv, Ürüngün bu umursamaz tavrına sinirlenmiş onu kendi haline bırakıp sesini kesmişti. Ürüng bir elini çenesine koyup yaklaşan ayak seslerini beklemeye koyuldu.

"Haaaaaaa!"

Kübey metal takma bacağını savurduğu kapıyı yerle bir etmiş Ürüng alışık olduğu bu duruma tepki dahi vermemişti. Kafasında şimşekler çakan Kübey yumruk şeklinde kavradığı çevgenle çektiği sandalyeye oturdu. Siyah rugan ayakkabısına dek uzanan gri pantolonun paçası bir kaç parmak yukarı doğru kaymıştı.

"Pıt"

Ürüng, Kübeyin pantolon askısından gelen bu sesle bir eli çenesindeyken kapattığı gözlerini tekrar açtı. Kübey bakışlarını devirmiş canavarımsı ifadesiyle dişlerini sıkıyordu. Ürüng dudaklarını arasındaki Arçurla kulaklarına dek yaymıştı.

"Daha ne kadar bekleteceksin heee?!"

"Aaaaaaah"

Kübey doğrulttuğu çevgeni Ürüngün kafasına yapıştırmış dengesini kaybeden Ürüng hızla alnını masaya çarpmıştı. Suv takındığı aşağılar tavırla "hıh" larken Arçur, Ürüngün düştüğü bu zavallı duruma katıla katıla gülmüştü. Açık kapıdan Kişteyin odaya girmesiyle Ürüng sırıtarak doğruldu. Ürüngün hareket etmesine gerek kalmadan Kiştey tepsideki fincanları önlerine iliştirmiş Kübeyin arkasına geçerek çöktüğü yerden askıyı yerine yerleştirmişti. Kiştey dikilmiş yuvarlak gözlüklerini ittirirken dalıp gittiği yere öylece baktı. Kübeyin bunu fark etmesiyle bırakmış olduğu çevgeni diğer tarafına alıp Kişteye donuk bakışlarıyla haddini bildirmişti. Kiştey sırıtmasına engel olamadan oradan uzaklaşırken Ürüng iki kadın arasında kalmanın verdiği bu soğuk havayı dağıtmak için sessizliği bozdu.

"Kişteyin güce zaafı var."

Kübey Türk kahvesinden bir yudum aldı. Hiçbir şey olmamış gibi Ürünge dönüp devam etti:

"Gücü elde etmesi için beni öldürmesi gerekecek."

Ürüng duydukları karşısında sırıtarak Türk kahvesini içti.

"Bu mümkün değil."

Ürüng boşalan kahve fincanını masaya koyarken aynı anda ayaklandı. Odadan çıkmış kaybolurken Kübey göğüs hizasında iki eliyle bağdaş kurulu şeklini bozmayıp kendi kendine devam etti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 10, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÜRÜNG TOYONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin