Okula Dönüş

4.3K 164 70
                                    

"Melis! Kalk kızım." Annem beni çağırıyordu. Bir dakika... "Bugün okul var!" deyip yataktan kalktım. Yeni bir okul dönemi başlayacaktı. Aslı ile tekrar beraber olacaktık. Uyuz Pelin ile kavgalar ve mücadeleler.

Geçen sene dövmüştüm o kızı. Sevgilime yalakalık yapmıştı. Zaten erkeklerin ağzının içine girecek gerizekalı! Yakışıklı erkekler olacak mı acaba? Ne diyorum ben ya? Banyoda elimi ve yüzümü yıkadım.

Okul kıyafetlerimi giydim. Ve makyajımı yapıp aşağıya indim. Annem ve babam her zamanki yerlerini almışlardı sofrada. Kardeşim Emir, uykulu bir şekilde indi merdivenlerden. "Günaydın uykucu! Size de kral ve kraliçem." deyip üçünü de öptüm. Ve yerime, yani annemin yanına oturdum. Dergilere bakıyordu.

"Ay! Anne bana bu ayakkabıları alır mısın? Çok güzel. Pelin gıcığına da hava atarım. Özentilik yapar bana." dedim ve güldüm. Annem de gülümsedi. "Peki, alırım ama hava atmak yok." dedi annem.

"Of peki." dedim bende. "Siz kızları anlamıyorum." dedi Emir. "Erkeksin kız değil canısı." Şu an bana "thug life" gözlüğü taksalar ne iyi olur. "Seninle uğraşılmaz vallahi abla." dedi. Pis pis sırıtarak baktım. O da göz devirdi. Daha sonra hizmetliler masaya birkaç yiyecek daha koydular.

"Afiyet olsun efendim." deyip mutfağa gittiler. "Oh! Mis gibi koktu." deyip tabağıma börek aldım. Ve bir tanesini yemeye başladım. "Yavaş boğulacaksın." dedi babam. "Bana birşey olmaz. Berkay Yıldız'ın kızıyım ben." dedim ağzımdakilerden zor konuşarak. Babam da gülümsedi. 

"Heyecanlı mısınız?" dedi annem. "Pek değil. Yakışıklı erkek bulursam, damadınızı sizle tanıştırırım." dedim yandan yandan babama bakarak. Babam sevgilim olmasına kızmazdı ama herkese kolay kolay güvenmemem için biraz sevgili konusuna karşıydı.

Dördümüzde bu dediğime güldük. "Desene, dayı oluyorum." dedi Emir gülerek. Ne boş ağızlısın be! Babam Emir'e ters bir bakış attı. Emir hemen ciddileşti. "Daha oraya gelmedik." dedim ben de. Kahvaltıya devam ettik.
***
"Sizi ben bırakacağım." dedi babam ve peçete ile ağzını sildi. Masadan kalktık. Odamdaki banyoda dişlerimi fırçaladım. Aynada kendime baktım ve parfümümü sıktım. Çantamı elime alıp, dış kapıya gittim.

Annem, kapıda babamın gömleğinin yakasını düzeltiyordu. Teker teker bizi öptü ve evden çıktık. "Arabayı getirin." dedi babam şoföre. Birkaç dakika sonra şoför geldi. Arabadan indi ve bize kapıyı açtı. Ön koltuğu hızlı davranıp ben kaptım. Emir'e dil çıkarttım. "Avucunu yala!" Araba üstü açık bir modeldi. Bu sayede rüzgar saçlarımı savuruyordu. Hemen bir şarkı açtım.

Birkaç dakika sonra okula varmıştık. Çoğu kişi ağzı açık bize bakıyordu. Daha doğrusu babama! Babam 45 yaşında fakat çok genç gözüküyor. Bir kız babama bakarken gazozu elinden düşmüştü. Ağzı açık kalmıştı. Gülmemek için kendimi zor tuttum. Babam arabayı park etti ve indik. Bir kız bu sefer hem babamı hem Emir'i süzüyordu. Ve ağzı açıktı. "Ağzını kapat, sinek kaçar." dedim yanından geçerken.

Babam ve Emir bana ters ters baktı. Daha sonra kahkaha attılar. Bende onlara eşlik ettim. "Ne yapayım? Sizi kimseyle paylaşmak istemiyorum." dedim hala gülerken. "Biliyorum. Geçenlerde bir adam annemi süzüyordu. Neredeyse adamı dövecektin." dedi Emir. "Benim kızım mafya oldu galiba." dedi babam. Cevap veremeden birinin elleri gözlerimi kapattı. "Şşt!" dedi. Babam ve Emir'e kim olduğunu söylememeleri için dedi herhalde. "Bir düşüneyim... Aslı!" dedim.

Ellerini çekti. "Melis!" deyip gülümsedi ve ellerini iki yana açtı. Bende "Aslı!" deyip onun gibi yaptım ve birbirimize sarıldık. "Özlemişim kız." dedi geri çekilirken. "Bende öyle." dedim. "Ben gidiyorum." dedi babam ve Emir ile beni öptü. Aslı'ya da göz kırptı.

Aslı gülümsedi. Emir de kendi arkadaşlarının yanına gitti. "Bu Emir denen meteor da hiç pas vermiyor." dedi Aslı. Aslı Emir'i seviyordu. Emir benden küçük ama Aslı'da öyle. Aslı okula erken başlamış. Aynı sınıftayız. Emir ile yaşıtlar. "Merak etme. Gör bak seni sevecek meteorcuğun." dedim ve göz kırptım. Meteor demişken, şu an da bir tane göründü karşıda!

Merhabalar! İlk bölüm bitti. İkincisi yarın gelecek. Ve bu bölüm biraz kısa olabilir veya bazı kişilere göre çok kısa olabilir ama merak etmeyin, diğerleri kısa olmayacak. Vote ve yorum rica ediyorum. Kitap hakkında düşünceleriniz önemli. Diğer bölümde görüşmek üzere. :):):)

Gıcık ŞeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin