Bıçak

958 48 99
                                    

Multimedya: Benim için en güzel multimedya olabilir bu. Adları: 8 Kek Team  olsa bence tam olur. :D

Melis'in Ağzından
"Anne, baba! Ben Yeşimler'e gidiyorum." diye seslendim mutfak kapısından.

"Bir dakika gel." dedi babam.

Bende salona gittim. Babam gülümsüyordu ancak iyi bir şey söyleyeceğini düşünmüyordum.

"Efendim baba?" dedim. Salonda annem de vardı.

"Duyduğuma göre sevgilin varmış." dedi babam. Ben şok!

"E-evet." dedim utanarak.

"Utanmana gerek yok Melis. Sonuçta ben Mert'i gördüm ve iyi birisi olduğunu anladım. Ama sana şunu söylemeden edemeyeceğim: Bundan önceki ilişkinin sonunda pişman oldun değil mi?"
Başımla onayladım.

"Umarım mutlu olursun. Ama pişman olacağın bir ilişki yaşarsan, o zaman sana sevgiliyi yasaklarım." dedi babam.

"Merak etme babacığım. Mert çok iyi birisi. De, sen nereden öğrendin?" dedim ve babama sarıldım.

"Yeşim'den." dediğinde kafamdan aşağıya kaynar sular döktüler.

"Annene söylemiş. Bende ondan öğrendim."

Sen bittin Yeşim!
***
"Amca, Yeşim odasında mı?"

"Evet Melis. Hadi sende yanına git kızım." dedi amcam ve yanağımı sıkıp gitti.

Merdivenlere ilerledim. Çıktıkça müzik sesi geliyordu.

Ee, bu odalardan hangisi Yeşim'in? Kuzenimin odasını bilmiyorum. Ama üst katta olduğunu biliyorum. Ah ne güzel!

Neyseki bir kapıda 'Yeşim' yazıyordu da, buldum odayı.

Müzik sesi oradan geliyordu.

Ne dinleğini anlamaya çalıştım.

Bruno Mars- That's what i like dinliyordu.

Kapıyı çaldım. 'Gir' diyen olmadı.

Daha sesli çaldım. Yine bir ses yoktu. Bende kapıyı açtım ve sessizce içeri girdim.

Gördüğüm manzara ile gülmemek için kendimi zor tuttum. Yeşim, televizyondan şarkıyı dinleyip bir yandan klibe bakıyor, bir yandan da Bruno Mars gibi dans etmeye çalışıyordu.

Pek başarılı olduğu da söylenemezdi. Aklıma bir fikir geldi. Yeşim'i korkutacağım. Sessizce yanına yaklaştım ve durdum.

Nakarat geldiğinde 'That what i like!" diye bağırdım. Bunu şarkıyla aynı anda yapmıştım. Şarkıyla aynı anda? İlginç.

Bir anda Yeşim'den tokat yedim.
Sert vuruyormuş ya!

"Ne vuruyorsun lan?!" dedim hemen.

"Sen beni korkutunca refleks olarak vurdum. İlerizeka!" dedi Yeşim de.

"İntikam canım." dedim sırıtarak.
"Ne intikamı?"
"Annemlere Mert ile sevgili olduğumuzu söylemişsin!"
"Yengem zorladı ne yapayım?"
"Niye zorladı ki?"
"Baban sevgilinin olduğunu sakladığını öğrenirse kızarmış."
"Ha iyi. Bende boşuna intikam aldım."

"Otursana." dedi ve yatağını gösterdi. Bende oturdum. Yatağa ilerlerken birşey farkettim de Yeşim'in odası posterler ile dolu.

Justin Bieber, Zayn Malik gibi ünlüler vardı.

"Yaa, bana bak! Zayn benim bir kere." dedim kaşlarımı çatarak.

"Bana bak, sen Zayn'imi sahiplenemezsin!" dediğinde gözlerimi kısarak baktım.

Gıcık ŞeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin