#16

2.2K 164 38
                                    

Chtěli jste 13+... Tohle je takový slabý odvar (ani se to snad nedá za 13+ považovat -_-). Já to prostě neumím popsat fyzicky, ale spíše psychicky (hraju na city) :'DD Není nic moc, ale snad se bude alespoň líbit... :)

Za ruku mě dovedl k posteli, kde se posadil a mne stáhnul na svůj klín. Hned spojil naše rty. Z hrdla se mi vydral vzdech a moje rty se pod jemným, ale pevným, tlakem těch jeho samy otevřely. Polibek se prohloubil a zintenzivnil. Nezabránila jsem zasténání.

Horko ve mně narůstalo, když mě dál líbal, prohluboval intimitu po malých krůčcích. Ruku pevně obmotal kolem mého pasu a přitáhl mě těsně k jeho tělu. Křivky mého drobného těla perfektně zapadaly do jeho. Jako dva kousky skládačky, které se konečně povedlo spojit.

Dýchala jsem velmi nepravidelně, když mě nadzvedl a přetočil nás, takže mě teď pomalu pokládal na záda na postel. Hmm, ta měkkost je mi povědomá... Při vyřizování Alecova telefonátu se mi povedlo zapadnout zrovna do Louisova pokoje. Jak příhodné.

Teprve mé lopatky se dotkly matrace a já už se z něj snažila sundat tričko.  Touha, kterou ve mně zažehnul, mi spálí útroby, pokud nebude ukojena. Cítila jsem mrazení až v konečcích prstů na nohou, přesto se ve mně ve stejnou chvíli rozlévalo horko.

Louis nijak neprostestoval, poslušně nadzvedl ruce a sklonil mírně hlavu, abych tričko mohla přetáhnout přes jeho hlavu. Odhodila jsem jej stranou a hned prsty přejela po jeho hrudi až k opasku kalhot, kde ovšem vzal mé ruce do svých, propletl naše prsty a přitiskl mi je k matraci nad hlavou. Znovu se zmocnil mých rtů.

Bylo to tak intenzivní, přesto jemné a každý jeho dotyk byl lehký, i když po sobě nechal žhavou cestičku. Povedlo se mu chytit obě mé ruce do jedné a druhou putoval po mém těle od pasu nahoru, přitom sebou bral i mé triko. Nadzvedla jsem se, aby mi ho mohl přetáhnout přes hlavu. Hned potom se znovu naklonil nad můj obličej a přitiskl jeho rty na mé. Připadalo mi, jakoby je nemohl přestat líbat.

Sama jsem se ho a jeho rtů nemohla nabažit. Líbali jsme se dál. Mezitím usadil sám sebe mezi má stehna a já si nohy obtočila kolem jeho pasu. Nechala jsem své ruce, které propustil ze sevření, přejíždět po jeho těle. Pomalu jsem prsty přejížděla přes jeho svaly na pažích, přes prsa, až na břicho, kde jsem se zachytila za jeho kalhoty. Hned jsem se pustila do rozepínání jeho pásku.

"El," vzdychnul, když jsem jej rozepla.

"C-co? Dělám něco špatně?" odtáhla jsem se hned. Připadala jsem si hloupá, přímo neschopná. V žádném případě už nejsem panna, ale přesto vůbec netuším, co v těchto chvílích dělám. I když se právě teď mezi námi ještě nic moc neodehrálo, mohla jsem třeba už něco udělat špatně, nebo jinak než chtěl.

"Ne," odpověděl zadýchaně, "vůbec nic. Jsi úžasná, El," pohladil mě po tváři a pak spojil naše rty v dlouhém vášnivém polibku. Sám si kalhoty sundal a pak na mě zase jemně nalehl. "Všechno je perfektní," vydechl znovu a zase mne políbil.

Nikdy jsem se takhle necítila. Myslela jsem, ne věděla jsem, že když budu mít někdy v budoucnu sex, nebo se k němu bude schylovat, začnu vyšilovat. Budu se cítit, jako by se mě zase dotýkal ten zmetek a nejspíš už budu mít ze splynutí s jinou osobou panický strach až dokonce života, ovšem teď a tady to s Louisem bylo jiné. Neměla jsem strach. Nebyla jsem z to si ani vzpomenout, proč bych vlastně vyděšená být měla.

Prostě jsem se poddala svým citům, instinktům a chtíči...

***

Harry's POV

 Kdyby jste se zeptali někoho ve škole, co si o mně myslí, většina by řekla, že jsem děvkař, každý večer jdu pařit a domů si vždycky vedu nějakou jinou. Jako nebudu lhát, bývala to pravda... než jsem ji poznal. Sakra, to vyznělo jak z nějaké romantické komedie... Nebo jak od emotivní holky,  co si píše do deníčku, má krámy a cpe se kilem čokolády a zmrzliny.

Take Care Of You ( A Louis Tomlinson Fanfic)Kde žijí příběhy. Začni objevovat